ارائه خدمات پشتیبانی سایت

ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی

ارائه خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی توسط وب سایت سئو تهران، یکی از برترین تیم های پشتیبانی، سئو و طراحی سایت ایران.

شما می توانید تمامی کار های سایت خود را شامل طراحی سایت، سئو سایت، پشتیبانی سایت، ایجاد بک لینک های تخصصی و طراحی لوگوی سایت خود را به ما بسپارید.

در دنیای مدرن امروزی شاهد توسعه اینترنت و به وجود آمدن تعداد بسیار زیادی وبسایت در زمینه ها و موضوعات مختلف هستیم.

همه ی این وب سایت ها نیاز به پشتیبانی و مدیریت حرفه ای و دانش فنی دارند که متأسفانه بسیاری از مدیران سایت این دانش را نداشته و یا نسبت به آن بی توجه هستند.

در نتیجه وب سایت آن ها با مشکلات زیادی روبه رو خواهد شد و یا حتی ممکن است عملاً سایتشان از بین برود.

مدیریت و پشتیبانی سایت نیاز به صرف وقت و دانش بالا و به روز رسانی منظم دارد، یکی از خدمات حرفه ای تیم سئو تهران مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس است.

وردپرس یکی از برترین و محبوب ترین CMS های شناخته شده در دنیا می باشد، تعداد قابل توجهی وب سایت در سراسر دنیا توسط این CMS راه اندازی و مدیریت می شود.

در صورتی که نیاز دائمی به شخصی دارید که مدیریت و پشتیبانی وب سایت شما را انجام دهد این کار را به متخصصان تیم سئو تهران واگذار کنید.

در ادامه توضیح خواهیم داد که خدمات مدیریت و پشتیبانی سایت وردپرس شامل موارد چه مواردی خواهد شد.

ارائه خدمات پشتیبانی سایت

بک آپ گیری منظم

وب سایت باید به طور منظم backup گیری شود، ما از تمامی فایل های سایت و دیتابیس شما بک آپ گرفته و نگه داری میکنیم.

تا همیشه آخرین تغییرات سایت خود را داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل هیچکدام از اطلاعات سایت شما از بین نرود.

رفع مشکلات کلی و متداول سایت و فروشگاه

در هنگام پشتیبانی سایت ممکن است خطاهایی در سایت رخ دهد که در اکثر اوقات رفع این خطاها نیاز به دانش تخصصی دارد.

تیم فنی سئو تهران به سرعت این خطا ها را برطرف می کند تا وب سایت شما دچار هیچ گونه مشکل نشود.

بروزرسانی منظم وردپرس، پوسته و افزونه ها

وردپرس، قالب سایت شما و همچنین تمامی افزونه هایی که در سایت شما استفاده شده برای از بین بردن باگ های خود و بهبود سرعت و عملکردشان؛

هر چند وقت یک بار نسخه ی جدیدی ارائه خواهند داد که باید در وب سایت شما به روز رسانی شود، ما این به روز رسانی هارا به صورت منظم انجام خواهیم داد تا وب سایت شما از تمامی امکانات بهرمند شده و دچار مشکل نگردد.

بهینه سازی و سئو داخلی سایت

بسیار مهم است که یک سایت توسط گوگل شناسایی و ایندکس شود، تیم ما وبسایت شما را برای موتورهای جستجو بهینه کرده و تمامی اصول سئو داخلی استاندارد را رعایت خواهیم کرد تا مورد پسند گوگل و کاربران واقع شود.

البته این بهینه سازی در مورد تمامی جنبه های سئوی داخلی به جز تولید محتوا و یا اصلاح کامل محتواهای قبلی شما خواهد بود.

تولید محتوا و اصلاح و آنالیز محتوا و مقالات قبلی سایت شما بخش دیگری از خدمات تیم فنی سئو تهران می باشد.

توجه داشته باشید که بهینه سازی و سئو داخلی این پکیج ها به معنی عملیات کلی و فنی بهینه سازی و رعایت نکات سئو استاندارد است که در پشتیبانی سایت به کار میرود و مانند پکیج های تخصصی و رقابتی و گران قیمت و میلیونی سئو، شما را لزوماً به صفحه اول گوگل نخواهد برد.

چرا که مهم ترین اصل سئو تولید محتوا است، شما می توانید با سپردن کار سئو سایت خود به تیم فنی سئو تهران، رویای برترین شدن خود را محقق سازید.

ارائه خدمات پشتیبانی سایت

افزایش سرعت سایت

یکی از مهم ترین عوامل یک سایت برای جذب کاربران و جلب توجه موتورهای جستجوی google سرعت سایت است که به موارد بسیاری بستگی دارد.

سایتی که دارای سرعت پایینی باشد کاربران را خسته کرده و ترافیک کمتری خواهد داشت که این مسئله برای گوگل هم بسیار مهم است.

سایتی که کند باشد هیچ شانسی برای حضور در صفحات اول نتایج گوگل نخواهد داشت، ما تمامی دلایل کند بودن سایت شما را برسی کرده و رفع خواهیم کرد.

تولید محتوا

تولید محتوای ارزشمند مهم ترین فاکتور یک سایت برای محبوب شدن در بین کاربران و موتورهای جستجو است.

تولید محتوا نیاز به دانش تخصصی تولید محتوا بر اساس اصول سئو دارد که رعایت نکردن آن علاوه بر اینکه نفعی برای سایت شما نخواهد داشت، ضرر و آسیب نیز به همراه دارد.

هزینه تولید محتوای متنی به صورت جداگانه از پشتیبانی سایت و برای هر محتوا محاسبه میگردد، برای اطلاع بیشتر درباره تولید محتوای سایت و روش محاسبه هزینه آن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: ارائه خدمات سئو سایت


ارائه خدمات سئو سایت

ارائه خدمات سئو سایت توسط سئو تهران

ارائه خدمات سئو سایت توسط سئو تهران یکی از معتبرترین و باسابقه تیم های سئو، پشتیبانی و طراحی سایت در ایران.

شما می توانید با سپردن پروژه های خود به تیم سئو تهران، با آسودگی خاطر تمام، بر رشد سایت خود نظارت داشته باشید.

سئو سایت (SEO) مخفف عبارت (Optimization Engine Search) است که به معنای بھینه سازی وب سایت برای موتور ھای جستجو است.

بھبود یا سئو نیازمند فرآیند مستمری است که بھتر است توسط متخصصان انجام شود، اگر به افزایش بازدید سایت خود فکر می کنید؛

یقین بھترین استراتژی را برای پیشبرد اھداف سایتتان در پیش گرفته اید، سئو سایت مھم ترین بخش کارایی یک سایت است که موجب پویایی و بازخورد بیشتر آن خواھد شد.

شرکت سئو  تھران زمینه ی سئو سایت و بھینه سازی فعالیت حرفه ای دارد، برای پاسخ به سوال سئو چیست، در این مقاله با ما ھمراه باشید.

به صورت ساده می توان گفت سئو سایت، بھبود سایت از نظر گرافیک، محتوا، رعایت الگوریتم ھای موتور ھای جستجو طوریکه به طور کل، وب سایت کاربر پسند باشد، می باشد.

به طوریکه کارشناس سئو می بایست با آگاھی از فاکتور ھای مورد نظر سئو، وب سایت را طوری بھینه نماید که بتواند نتایج بالایی در موتور ھای جستجو از جمله گوگل کسب کند.

سھم بیشتری از جستجو ھا خصوصا در ایران، در موتور جستجوی google می باشد، خدمات سئو سایت در جھت بھبود عملکرد سایت شما بر اساس الگوریتم ھای موتور ھای جستجو و جذب بازدید کننده بیشتر از این طریق می باشد.

سئو سایت چه اهمیتی دارد؟

ھمان طور که گفتیم سئو سایت مسئله مھمی است که برای ھر کسب و کاری دیده شدن و جھانی شدن آن ھا را اثر می گذارد.

برای صاحبان کسب و کار های بزرگ، صرفا داشتن یک وب سایت، کمک چندانی به جھانی شدن برند آنھا نمی کند، یک وب سایت نیاز به دیده شدن دارد.

ھر تجارتی با توجه به زمینه ی فعالیت خود، کلمات کلیدی مد نظر دارد که در صورت برتر شدن در آن کلمات، می تواند توسط مشتریان خود دیده شود و به مرور زمان، برند خود را جھانی کند.

در فرآیند سئو سایت، فاکتورھای ابتدایی سئو سایت می بایست از ھمان مراحل طراحی سایت مد نظر قرار بگیرد.

در این فرآیند نیاز به زمان و کارشناس حرفه ای و متخصص در این زمینه می باشد، فرآیند سئوسایت نیازمند صبر و تحمل است چراکه با گذشت زمان در صورتیکه فاکتور ھای لازم، رعایت شود می توان به نتیجه خوبی رسید.

مفھوم SEO فقط مربوط به بھینه سازی برای موتور ھای جستجو نیست بلکه سایت شما برای بازدید کنندگان نیز باید بھینھ سازی شود زیرا این خود یکی از فاکتور ھای اصلی است.

بطوریکه در چند سال اخیر سیاست ھا و الگوریتم های گوگل با انتظارات بازدیدکنندگان از سایت ھا یکی شده.

ارائه خدمات سئو سایت

روش های بازاریابی و سئو

بازاریابی اینترنتی ابزارھا و روش های مختلفی دارد، شبکه ھای اجتماعی، طراحی سایت و اپلیکیشن، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات آنلاین، چت روم ھا، بازاریابی از طریق موتورھای جستجو، بازاریابی محتوایی از این دستھ می باشند.

سئو Optimization Engine Search بھترین ابزار برای بازاریابی اینترنتی شناخته می شود که بر خلاف سایر روش ھا که در زمان استفاده مداوم ارزشمند ھستند، به محض متوقف شدن از بین نمی رود.

در واقع سئو این قابلیت را دارد که برای فعالیت یا کسب و کار شما ارزش افزده ای مستمر ایجاد کرده که حتی با توقف فعالیت تا مدت ھا در جریان بوده و به سودآوری اشتغال شما کمک کند.

سئو یک پروژه نیست بلکه یک پروسه است که برای به رسیدن موفقیت در آن نیازمند تلاش مستمر می باشید که متعاقبا پایداری بالایی خواھید داشت.

چرا وب سایت ما به سئو نیاز دارد؟

اگر ما بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری را برای ورود ھدفمند به سایت خود ترغیب کنیم یقینن به درآمد زیادی دست خواھیم یافت.

گوگل برای اینکه نتایج بھتری را به کاربران ارائه دھد، معیارھایی را برای صفحات وب در نظر گرفته است.

برای رعایت آن نیازمند بھبود سئو ھستید به عبارت دیگرربات ھای خزنده گوگل معیارھای استانداری را برای درک محتوای صفحھ دارند که فقط در صورت رعایت این موارد است کھ می توانید به کسب جایگاه خوبی فکر کنید.

خزنده ھا و ربات ھای گوگل باید بتواند به صورت عمیق تری در سایت جتسجو کنند، این امر با سئو سایت تخصصی و درست امکان پذیر خواھد بود.

خدمات وب سایت سئو تهران

وب سایت سئو تهران یکی از برترین تیم های طراحی، پشتیبانی و سئو سایت ایران را در اختیار و آماده انجام همکاری در پروژه های مختلف با شما دوستان عزیز می باشد.

اگر شما سایتی را برای خود راه اندازی کرده اید اما روش های بهینه سازی آن را نمی دانید جای هیچ نگرانی نیست!

تیم سئو تهران آماده انجام هرگونه پروژه های وب سایت وردپرسی می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: بک لینک مفید

بک لینک مفید

بک لینک مفید با کیفیتی که به یک وب‌سایت لینک داده می‌شوند، یکی از اصلی ترین موارد در رتبه بندی موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل) به حساب می آیند. زمانی که سایر وب سایت های با کیفیت به وب سایتی لینک (پیوند) داده می شوند، نشانه‌های خوبی به ربات های (کراولرهای) موتور جستجو ارسال می‌شوند بر این اساس که وب‌سایتی که به آن لینک داده شده، با ارزش و بسیار مفید می باشد و کاربران (جستجو کنندگان نتایج) از پیدا کردن این وب‌سایت خوش حال هستند. کلیه این عوامل به خوب شدن رتبه جستجو (سرچ) وب سایتی که به آن لینک داده شده است، کمک خواهد نمود.

بک لینک مفید چیست؟

بک لینک مفید لینکی می باشد که یک سایت از سایتی دیگر ارتباط برقرار می کند. بک لینک ها بر جلو رفتن و برتری یک سایت در لیست نتایج موتور جستجو تاثیر بسیار زیادی می‌گذارند. این به دلیل آن است که آن‌ها برای خوب شدن رتبه سئوی یک وبسایت خیلی پر تاثیر می باشند. موتورهای جستجو برای نشان دادن نتایج جستجو با بهره بردن از عوامل تعداد بالایی رتبه ها را حساب می نمایند. هیچ شخصی به یقین نمی‌داند موتورهای جستجو زمان فهرست کردن چه وزن و اعتباری به بک لینک ها خواهند داد، اما آنچه به طور یقین می‌دانیم این است که بک لینک ها فوق‌العاده با اهمیت می باشند.
بک لینک ها می بایست طبیعی باشند، به این معنی که یک وبسایت نباید از راه‌های خلاف و سئو سیاه برای ایجاد بک‌ لینک خوب برای وبسایت‌های خود استفاده کند. کیفیت لینک ها بسیارپر اهمیت تر از کمیت‌ آن‌ها می باشد.

پس، اگر قصد آن را دارید وب‌سایت‌تان در صفحه‌های نخست نتایج موتورهای جستجو قابل دیدن باشد، باید استراتژی‌هایی را اتخاذ کنید که بک لینک مفید های با کیفیتی را برای وب‌سایت تان به وجود بیاورید.

هیچ راه ساده یا فوری برای ایجاد بک لینک برای وب‌سایت‌تان اصلا نیست. ولی استراتژی‌های مختلفی وجود دارند، که اگر به صورت درهم با یکدیگر به مورد استفاده قرار بگیرند، به سایت‌تان کمک خواهد نمود بک‌ لینک‌های با کیفیتی به دست بیاورید و قابلیت مشاهده‌اش را در نتایج جستجوها خوب تر کنید.

بک لینک مفید

در ادامه می خواهیم درباره استراتژی در جهت ایجاد بک‌ لینک خوب صحبت کنیم، باما همراه باشید.

تولید محتوا

محتوای سایت‌تان تاثیر بسیار زیادی بر توانایی وب‌سایت‌تان برای به دست آوردن بک لینک ها دارد. در این قسمت، به برخی فنون و استراتژی‌هایی اشاره خواهیم کرد که به وسیله‌ی آن‌ها خواهید توانست لینک‌هایی را برای محتوای داخل سایت‌تان به دست آورید.

در کلیه جاهای سایت‌تان محتوای با کیفیت منتشر نمائید

اصلی تر از هر نکته‌ی دیگر باید در ذهن خودر بسپارید، اگر قصد این را دارید لینک‌های مختلف‌ را به سایت‌تان جذب نمائید، کلیه محتوای وب‌سایت‌تان باید با ارزش و با کیفیت باشند. سایت‌های دیگر بر طبق محتوای‌‌تان تصمیم‌ خواهند گرفت به وب‌سایت‌تان لینک بدهند یا نه. محتوا بازتاب کلی برند و شرکت شما می باشد. اگر صفحه‌های وب‌سایت‌تان کم کیفیت دیده شوند یا اطلاعات پر سود و مفیدی نداشته باشند، دیگر سایت‌ها برند‌تان را برای لینک دادن معتبر نخواهند دانست. به خاطر تولید محتوای با کیفیتی که باعث شود سایت‌تان حرفه‌ای به نظر بیاید و با بهره بردن از آن بتوانید لینک‌های اشخاص دیگر را برای مدت‌ها به خود جذب کنید، از کلیه نکات مربوط به نوشتن محتوا استفاده کنید.

حاصل پژوهش های حقیقی خودتان را منتشر کنید

یکی از انواع محتوایی که خواهید توانست روی وب‌سایت‌تان منتشر نمائید و با استفاده از آن بک لینک‌ های با کیفیتی را به سمت سایت‌تان جذب کرده و از آن ها استفاده کنید،‌ انتشار نتایج پژوهش‌های حقیقی خودتان است. نظرسنجی برگزار کنید، ‌از اطلاعات کسب و کار خودتان استفاده کنید، تحقیقات موردی انجام دهید، و بر تولید سایر محتویاتی تمرکز کنید که برگرفته از پژوهش‌های حقیقی خودتان باشند و در سایر سایت‌ها یافت نشوند.زمانی آمار و داده‌های تولیدی خودتان را منتشر کنید، به احتمال بسیار زیاد دیگر سایت‌ها به اطلاعات به‌روز و جدیدتان لینک خواهند داد.

منابعی کامل تولید کنید

یکی دیگر از روش های استفاده از محتوا برای کسب توجه سایر تولید کنندگان محتوا و ایجاد بک لینک مفید های با کیفیت، تولید منابعی جامع و کامل می باشد. دستورالعمل‌ها، فهرست‌ها، و واژه‌نامه‌های به طور کامل و با ارزشی تولید کنید که دیگر وب‌سایت‌ها آن‌ها را به عنوان جایی حساب کنند که لایق لینک دادن باشند. برای مثال از یک منبع جامع، می‌توان به دانشنامه‌ی کسب و کار سایت بازده اشاره نمود.

محتوای تان را به شکل فهرست منتشر کنید

مراجعه کنندگان به پست‌هایی علاقه‌مند می باشند که به شکل فهرست منتشر شده باشند. توانایی مرور کلی و مجموعه‌های خلاصه ای از اطلاعات با ارزش باعث خواهند شد این نوع قالب‌بندی، هم در رایانه‌ها و هم در گوشی‌ها و تبلت‌ها، به سادگی قابل مشاهده و مرور باشند. از این جهت، با قالب‌بندی منابع عظیم یا پست‌های پر بازدید‌تان به به شکل جدول، توجه و لینک‌های سایر سایت‌ها را بیش‌تر به سمت خود جلب کنید.

محتوای دیدنی تولید کنید

زمان تولید محتوا برای به دست آوردن بک لینک مفید های با کیفیت، فقط بر رونوشت و متن تمرکز نکنید و بر سایر مسائل هم توجه ویژه ای داشته باشید. محتوایی که به شکل بصری جذاب باشد نیز خواهند توانست بک لینک‌ها را به سمت‌تان جلب نمایند. در واقع، از جهت جذب لینک‌های سایر سایت‌ها، محتویات دیدنی مثل نمودارها، اینفوگرافیک‌ها (داده‌ نما)، و ویدئوها حتی نسبت به محتویات متنی موثرتر هستند. پس، فقط به تولید محتوای متنی رضایت ندهید. به پست‌های‌تان تصاویر گرافیکی اضافه کنید؛ تصاویر گرافیکی جالب توجه و حاوی اطلاعات مفیدی تولید کنید که توانایی این را داشته باشند به تنهایی نظر دیگران را به سایت‌تان جلب کنند.

مجموعه‌ای از محتوای دائمی سبز تولید کنید

وب‌سایت‌ها به طور معمول به صفحه‌هایی لینک می‌دهند که ارائه‌دهنده‌ی معلوماتی بدون تاریخ انقضا باشند؛ اطلاعاتی که برای زمان های طولانی مرتبط و قابل خواندن باشند. انتشار دهندگان محتوا معمولا به این نوع از محتوا که به آن، محتوای همیشه سبز (evergreen content) اطلاق می کنند، لینک می‌دهند به این دلیل که می‌دانند این نوع محتوا اطلاعات ارزشمند ماندگاری ارائه می‌دهند که در طول زمان، غیر قابل استفاده و بی ربط نخواهند شد. پس، برای کسب لینک‌های بیش‌تر به وب‌سایت‌تان، از این نوع منابع و صفحه‌های همیشه سبز در سایت‌تان تولید نمائید.

به اخبار و موضوعات روز توجه ویژه ای داشته باشید

با این‌که محتوای دائمی سبز می‌تواند لینک‌های پر تعدادی برای‌تان جذب کند و در طول زمان ارزشمند باشد، منتشر کردن محتوای کوتاه مدت (دارای تاریخ انقضا) در سایت‌تان هم خواهد توانست بک لینک های با کیفیتی برای‌تان به دست بیاورد. منتشر کردن محتوای مربوط به موضوعات روز یا حائز ارزش خبری به طور معمول به دریافت لینک‌هایی از جانب سایت‌های خبری و سایر خروجی‌های رسانه‌ای پر سرعت منجر خواهند شد. شاید این نوع از محتوا دارای ارزش و ماندگاری لینک‌های مربوط به محتوای همیشه سبز نباشد، اما به دریافت لینک‌های سریع و مرتبط کمک خواهند کرد. با استفاده از “‌تقویم محتوای سالانه‌”‌ از اتفاقات فصلی در طول سال استفاده کنید. در این تقویم که محصول سایت جی تی متریکس است، بهترین زمان‌ها برای برنامه‌ریزی، انتشار، و ترویج محتوای روز فهرست شده‌اند، و با بهره بردن از آن‌ها خواهید توانست به بیش‌ترین ترافیک و اشتراک گذاری دست پیدا کنید.

لینک دادن به محتوای‌تان را آسان کنید تا به سایر نقاط سایت مخاطب منتقل شود

تولید محتوای پر ارزش و یونیک و با کیفیت احتمال به دست آوردن لینک‌های سایر سایت‌ها را به صفحه‌های‌تان اضافه خواهد کرد. ولی خواهید توانست با آسان‌تر کردن فرایند لینک دهی سایر ناشران محتوا به سایت‌تان، این احتمال را زیاد تر نمائید. بهره بردن از تکه کدهای آماده‌ی HTML که سایر منتشر کنندگان محتوا بتوانند به سادگی آن‌ها را در سایت‌شان کپی و پیست نمایند، مقدار بک لینک‌ های‌تان را افزایش می‌دهد. هم‌چنین توصیه می‌شود از تولز هایی استفاده کنید که هنگام کپی و پیست کردن محتوای سایت‌تان، لینک صفحه نیز برای کاربر پیست شود.

بیشتر بخوانید: بک لینک خوب

بک لینک خوب

بک لینک خوب چیست؟

ساختن بک لینک خوب یکی از مهم ترین موارد بهبود یافتن رنک سایت‌ ها در نتایج جستجو می باشد. تحقیقاتی که در ضمینه ارتباط بین لینک‌های بیرونی و رنک سایت صورت پذیرفته است نشان می‌دهند که به طور تقریبی رسیدن به جایگاه عالی در موتورهای جستجو بدون ایجاد بک لینک خوب طبیعی امکان پذیر نیست!

تحقیقات MOZ این مساله را بیان می کند که که از میان ۱۵۰۰۰ کلمه کلیدی که در بهترین جایگاه‌ها را موتورهای جستجو دارا بودند، ۹۹.۲٪ از آن‌ها حداقل چند بک لینک خارجی هم برای خودشان در سایت های معتبر داشته اند. ولی هر چند ایجاد بک لینک بسیار پر اهمیت است ولی کیفیت و نحوه اخذ این بک لینک‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد!

تاکتیک‌هایی مانند ایمیل‌های اسپم، ثبت مطلب در سایت‌های اشتراک لینک مانند فروم ها و انجمن ها، خرید و فروش لینک دیگر قدیمی شده‌اند و امروزه اگر قصد این دارید بک لینک ایجاد کنید باید بک لینک طبیعی باشد و برای این کار باید بسیار تلاش کنید و اقدام به جذب این بک لینک‌ها بنمائید.

بک لینک خوب

بک لینک طبیعی و با کیفیت سئو تهران چه تفاوتی با بک لینک های فیک و خریدنی دارد؟

از آنجایی که هیچ زمانی علاقه نداشته ایم دچار مجازات‌های google شویم همواره باید به سراغ ساخت بک لینک های طبیعی و با کیفیت برویم.

بک لینک های طبیعی و با کیفیت سئو تهران دارای این ویژگی‌ها می باشند:

  • از وب‌سایت‌های مرتبطی به دست آمده اند
  • از وب‌سایت‌های مورد اعتماد گوگل به ما لینک داده شده است
  • منجر به ارسال ترافیک به وب سایت خواهد شد
  • در محتوای اصلی سایت قرار دارد و نه در حاشیه ها
  • در صفحاتی درج شده است که Google Page rank بالایی هستند.

بک لینک های طبیعی و با کیفیت سئو تهران دارای این ویژگی‌ها نیستند :

  • از طریق تبادل لینک بدست نیامده اند
  • در بین صدها لینک داخل یک متن هستند وجز لینک های پائینی نیستند
  • به سادگی به دست آمده اند
  • برای دریافتشان پول پرداخت شده است

حال که مشخصه های بک لینک خوب طبیعی را فهمیدیم باید درباره استراتژی‌هایی صحبت نمائیم که منجر به ایجاد بک لینک طبیعی برای مطالب سایت ما خواهد شد.

برترین محتوای ممکن را برای موضوعات مرتبط کسب و کار خود نوشته و منتشر کنید

هرچند بیان این مساله سخت‌ تر از انجام دادن آن می باشد ولی خواهیم توانست این روش را بهترین کار برای دریافت لینک طبیعی به حساب بیاوریم. به طور تمثیل اگر قصد دارید درباره مطلبی مانند “بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ تولید محتوا نمائید، بدنبال همین عبارت روی وب باشید و ببینید برترین نمونه پاسخ‌ها کدام ها می باشند؟ حال می‌توانید مطلبی کامل‌تر و دقیق‌تر درباره این موضوع بیان کنید.

اطمینان داشته باشید مطلبی که تهیه کرده اید از بهترین مطلبی که در نتایج مشاهده می‌شود هم حجم بیشتری دارد و هم به سوالات و نقطه ضعف‌های آن متن پاسخ داده است.

مصاحبه های مخصوص و دسته اول با افراد مهم حوزه کاری خود انجام دهید

این راه از تولید محتوا خواهد توانست به شدت تاثیر گذار باشد و وبلاگ شما را به منبعی با اعتبار بالا برای ارجاع تبدیل کند. با مدیران بزرگ، کارآفرینان، اساتید دانشگاه، تاثیرگذاران و … مصاحبه کنید.

اگر قصد این را دارید روی کلمه کلیدی خاصی در صفحات اول حضور داشته باشید حتما مساله مصاحبه را مرتبط با کیورد خود انتخاب نمائید و اطمینان حاصل کنید موقعی که بقیه قصد دارند به این مصاحبه لینک بشوند به این کلمه کلیدی نیز اشاره خواهند نمود.

اینفوگرافیک‌ های موضوعی را در صدر توجهات خود قرار دهید!

محتوای دیدنی به شدت خواهد توانست تعامل ایجاد کند. اگر قابلیت این را داشته باشید برای کلمات کلیدی مشخص محتوای اینفوگرافیک عالی تولید نمائید حتی این شانس را خواهید داشت که در پیشنهادات نخستین گوگل در زمان جستجو قرار بگیرید.

پست مهمان از سایت های دیگر منتشر کنید و لینک بگیرید

این راه قدیمی، ولی از موثرترین راه های به دست آوردن بک لینک خوب طبیعی است. کسب و کارهای اینترنتی مرتبط با خود را پیدا کنید و برای آن‌ها یک پست وبلاگی تحسین برانگیز با محتوای کاربردی و مفید ارسال نمائید و از آن‌ها بخواهید روی کیوردهای خاص برای شما لینک ارسال بنمایند.

در کنار این خواهید توانست از افراد موثر حوزه کاری خود که بر روی وب فعالیت می نمایند نیز بخواهید تا به وب سایت شما در خلال نوشته های خود لینک بدهند.

کلام آخر

ساختن شبکه بک لینک خوب تاثیر گذار از مهم‌ترین فعالیت هایی است که باید به هر شکلی شده صورت بپذیرد. وگرنه رشد سریعی در جایگاه مطالب خود شاهد نخواهید بود حتی اگر برترین مطالب را نیز منتشر کنید، بدون ساخت لینک موثر وب‌سایت شما به قبرستانی برای محتوا تبدیل خواهد شد.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: بک لینک خارجی

بک لینک خارجی

بک لینک خارجی چیست؟

بک لینک خارجی پر کاربرد ترین موضوع در سئو میباشد و نظرات منتقدان خوب و بد بسیاری در مورد تاثیر بک لینک در سئو و استراتژی نمایش آن وجود دارد. در این محتوا کوشش میکنیم نخست دریابیم بک لینک چیست و بعد از آن بررسی کنیم چه فایده ای در  سئو سایت ما دارد.

لینک سازی یا کسب بک لینک پروسه دریافت لینک از بقیه سایت های اینترنتی برای سایتمان است. منظور ما از لینک متون یا تصاویر هایی می باشند که با کلیک بر روی آنها فرد به صفحه دیگر در اینترنت انتقال پیدا میکند. ربات های گوگل مدت بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را همچنین بررسی میکند و به این صفحه های لینک شده مراجعه میکند. به همین صورت راه حرکتی ربات های گوگل در اینترنت صورت می گیرد.

بک لینک خارجی انوع متفاوتی دارد و به انواع لینک فالو و نوفالو و لینک داخلی و خارجی تقسیم بندی می شود. در این قسمت نخست میگوییم بک لینک چیست سپس فایده آنها بر سئو را مورد بحث قرار میدهیم.

بررسی بک لینک های وجود داشته در یک صفحه یکی از راه های کلیدی گوگل برای پیدا کردن  و ایندکس کردن صفحه های جدید در اینترنت می باشد. به غیر از این کمیت و کیفیت بک لینک ها بر رتبه گذاری نتیجه های گوگل تاثیر چندان زیاد دارد. به صورت دیگر می توان گفت ربات های گوگل صفحه را بررسی کرده و براساس داشتن لینک های وجود داشته در آن اعتبار صفحه های لینک شده را تشخیص می دهد.

هرچقدر سایت های زیادتر و معتبرتری به صفحه های شما لینک داده باشند شانستان برای گرفتن اعتبار در نتیجه های گوگل بیشتر می شود.

بک لینک خارجی

تفاوت لینک سازی داخلی و خارجی

 کلا بک لینک خارجی به دو بخش کلیدی لینک سازی داخلی و خارجی قسمت بندی میشود که فرق های زیادی با هم دارند. لینک سازی داخلی به معنای ایجاد بک لینک میان صفحه های یک سایت به معنای این است که اگر صفحه ای از سایتتان به صفحه ای دیگر از سایتتان لینک داده باشد لینک داخلی صورت گرفته ولی اگر لینک از سایت دیگری به یکی از صفحه های سایت شما لینک داده باشد یک لینک خارجی یا بک لینک برای شما صورت گرفته است.

گوگل در سال ۱۹۹۰ مفهوم پیج رنک را منتشر کرد و در آن مدت تعداد بک لینک های یک وبسایت فایده خیلی زیاد بر رتبه بندی آن در نتایج google داشت. متخصصین سئو و مدیران وب سایت ها از این نکته ی کلیدی بهره بردند و با روش هایی همانند تبادل لینک یا خرید بک لینک کوشش کردند تا جایگاه خود در نتایج جستجو را بهره ببخشند.

با افزایش معاملات بک لینک گوگل الگوریتم های خود را آپدیت کرده و الگوریتم پنگوئن را برای شناسایی  و بررسی و جریمه سایت هایی که از این روش های لینک سازی بهره میبرده اند معرفی کرد. همچنین در ادامه پیج رنک را به طور کلی پاک کرده و کوشش کرد تا وابستگی رتبه بندی نتیجه های لینک سازی را تا حد امکان بتواند از بین ببرد.

اشتباهات رایج در مورد بک‌لینک

بک‌لینک همان تبلیغات متنی است

متاسفانه چیزی که این روزها خیلی آن را مشاهده میکنیم افرادی میباشند که اشتباه فکر میکنند بک لینک خارجی در همان تبلیغات متنی که بیشتر در سایت‌های ایران جا افتاده است و هرکس که اسمی از بک‌لینک می آورد به معنای ماهیانه چندین هزار تومان باید داد تا سایتی لینکمان را در قسمت تبلیغات متنی خود قرار دهد این تعریف کاملا اشتباه میباشد. تبلیغات متنی هم یکی از تکنیک های خرید بک‌لینک حساب می‌رود که از سوی  گوگل کاملا منسوخ اعلام شده و موجب افت و پنالایز سایت شما همچنین می‌شود.

بک‌لینک خوب نیست و نباید بک لینک گرفت!

جمله دیگر که بعضی به گوش رسیده٬ اشتباه گرفتن مفهوم کلیدی بک لینک خارجی میباشد. بک‌لینک به خودی خود قسمت کلیدی از سئو را در مشت دارد. قسمتی که دیگران به شما پیشنهاد میدهند و گوگل این پیشنهادها را درنتیجه های بررسی خود تاثیر می‌دهد تا سایتتان رتبه بالایی داشته. حال برای چه می‌توان گفت که بک‌لینک بد است؟ با این بحث موافقت دارم که بک‌لینک غیرطبیعی خوب نیست٬ اما همه ی بک‌لینک‌ها هم مطمینا بد نیستند!

هرچه بیشتر بهتر!

دیگر مدت آن که به کمیت فکر کرده به پایان رسیده و باید کیفیت بیشتر بک‌ لینک ها را مرود بحث خود قرار داده. هرچه کیفیت یک لینک دریافت شده بالاتر رود٬ فایده آن بر روی رتبه سایتتان نیز بالاتر رفته میشد. امکان دارد با گرفتن چند لینک خوب رتبه‌ای کسب کرده که بقیه سایت‌ها با چندین بک لینک نتوانسته اند آن را بدست آورند!

ارتباط بین صفحات مهم نیست!

با  توجه به آزمایشی که انجام داده ایم٬ گرفتن لینک از صفحات غیرمرتبط امکان دارد موجب خارج شدن سایتتان از نتیجه های جست وجوی  کلمه اصلی ای که برای آن سایت خود را آماده داده اید بشود. مقابل آن٬ با گرفتن فقط و فقط چند لینک مرتبط توانسته ایم رتبه یک سایت را به سرعت افزایش داده. در حالیکه برای سایت شماره نخست٬ شاید صدها لینک با کیفیت اما از سایت‌های غیرمرتبط گرفته بوده ایم (این سایت به خاطر لینک‌های غیرمرتبط هم اکنون در ۱۰۰ نتیجه اول نمیباشد)

شاخص اول: مرتبط بودن

مربوط بودن مهم ترین موضوع در ارزش گذاری کیفیت لینک‌هاست. مرتبط بودن یعنی که بک لینک خارجیکه شما گرفته اید از وبسایت‌هایی با موضوعات مشابه و یا نزدیک به وبسایتتان برای شما فرستاده شده. برای مشخص کردن مربوط نبودن یا مربوط بودن یک لینک از خود سوال کنید که چرا این وبسایت مورد نظر باید به بنده لینک بدهد؟ کلا یک لینک می‌تواند به چهار روش زیر مربوط شناخته شده باشد:

دامین : دامین

دامین : صفحه

صفحه : صفحه

لینک : صفحه

تعیین مربوط یا نامربوط بودن یک لینک تا حدی بالایی به شناخت شما از طرف روبرو بستگی دارد. شاید شما نمی‌توانید توجیهی برای این موضوع که چرا آن وبسایت به شما لینک بدهد پیدا کرده، بهتر میباشد که این لینک را به جای یک لینک نامربوط تعیین کنید.

شاخص دوم: ارزش انسانی

با ارزش ترین لینک‌ها، لینک‌هایی میباشند که برای بهره بری کاربران ساخته شدند ، نه برای ربات های موتورجستجو. اگر دوست دارید درباره ارزش انسانی یک لینک مطمئن بشوید، پرسش های زیر را از خودسوال کنید:

این لینک فرد را به جایی که ‌می‌خواهد هدایت میدهد؟

این لینک به همان صفحه‌ای هدایت میدهد که فرد به دنبال آن میگردد؟

این لینک فرد را به موضوع کاربردی هدایت میدهد؟

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو شخصی