بک لینک خوب

بک لینک خوب چیست؟

ساختن بک لینک خوب یکی از مهم ترین موارد بهبود یافتن رنک سایت‌ ها در نتایج جستجو می باشد. تحقیقاتی که در ضمینه ارتباط بین لینک‌های بیرونی و رنک سایت صورت پذیرفته است نشان می‌دهند که به طور تقریبی رسیدن به جایگاه عالی در موتورهای جستجو بدون ایجاد بک لینک خوب طبیعی امکان پذیر نیست!

تحقیقات MOZ این مساله را بیان می کند که که از میان ۱۵۰۰۰ کلمه کلیدی که در بهترین جایگاه‌ها را موتورهای جستجو دارا بودند، ۹۹.۲٪ از آن‌ها حداقل چند بک لینک خارجی هم برای خودشان در سایت های معتبر داشته اند. ولی هر چند ایجاد بک لینک بسیار پر اهمیت است ولی کیفیت و نحوه اخذ این بک لینک‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد!

تاکتیک‌هایی مانند ایمیل‌های اسپم، ثبت مطلب در سایت‌های اشتراک لینک مانند فروم ها و انجمن ها، خرید و فروش لینک دیگر قدیمی شده‌اند و امروزه اگر قصد این دارید بک لینک ایجاد کنید باید بک لینک طبیعی باشد و برای این کار باید بسیار تلاش کنید و اقدام به جذب این بک لینک‌ها بنمائید.

بک لینک خوب

بک لینک طبیعی و با کیفیت سئو تهران چه تفاوتی با بک لینک های فیک و خریدنی دارد؟

از آنجایی که هیچ زمانی علاقه نداشته ایم دچار مجازات‌های google شویم همواره باید به سراغ ساخت بک لینک های طبیعی و با کیفیت برویم.

بک لینک های طبیعی و با کیفیت سئو تهران دارای این ویژگی‌ها می باشند:

  • از وب‌سایت‌های مرتبطی به دست آمده اند
  • از وب‌سایت‌های مورد اعتماد گوگل به ما لینک داده شده است
  • منجر به ارسال ترافیک به وب سایت خواهد شد
  • در محتوای اصلی سایت قرار دارد و نه در حاشیه ها
  • در صفحاتی درج شده است که Google Page rank بالایی هستند.

بک لینک های طبیعی و با کیفیت سئو تهران دارای این ویژگی‌ها نیستند :

  • از طریق تبادل لینک بدست نیامده اند
  • در بین صدها لینک داخل یک متن هستند وجز لینک های پائینی نیستند
  • به سادگی به دست آمده اند
  • برای دریافتشان پول پرداخت شده است

حال که مشخصه های بک لینک خوب طبیعی را فهمیدیم باید درباره استراتژی‌هایی صحبت نمائیم که منجر به ایجاد بک لینک طبیعی برای مطالب سایت ما خواهد شد.

برترین محتوای ممکن را برای موضوعات مرتبط کسب و کار خود نوشته و منتشر کنید

هرچند بیان این مساله سخت‌ تر از انجام دادن آن می باشد ولی خواهیم توانست این روش را بهترین کار برای دریافت لینک طبیعی به حساب بیاوریم. به طور تمثیل اگر قصد دارید درباره مطلبی مانند “بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟ تولید محتوا نمائید، بدنبال همین عبارت روی وب باشید و ببینید برترین نمونه پاسخ‌ها کدام ها می باشند؟ حال می‌توانید مطلبی کامل‌تر و دقیق‌تر درباره این موضوع بیان کنید.

اطمینان داشته باشید مطلبی که تهیه کرده اید از بهترین مطلبی که در نتایج مشاهده می‌شود هم حجم بیشتری دارد و هم به سوالات و نقطه ضعف‌های آن متن پاسخ داده است.

مصاحبه های مخصوص و دسته اول با افراد مهم حوزه کاری خود انجام دهید

این راه از تولید محتوا خواهد توانست به شدت تاثیر گذار باشد و وبلاگ شما را به منبعی با اعتبار بالا برای ارجاع تبدیل کند. با مدیران بزرگ، کارآفرینان، اساتید دانشگاه، تاثیرگذاران و … مصاحبه کنید.

اگر قصد این را دارید روی کلمه کلیدی خاصی در صفحات اول حضور داشته باشید حتما مساله مصاحبه را مرتبط با کیورد خود انتخاب نمائید و اطمینان حاصل کنید موقعی که بقیه قصد دارند به این مصاحبه لینک بشوند به این کلمه کلیدی نیز اشاره خواهند نمود.

اینفوگرافیک‌ های موضوعی را در صدر توجهات خود قرار دهید!

محتوای دیدنی به شدت خواهد توانست تعامل ایجاد کند. اگر قابلیت این را داشته باشید برای کلمات کلیدی مشخص محتوای اینفوگرافیک عالی تولید نمائید حتی این شانس را خواهید داشت که در پیشنهادات نخستین گوگل در زمان جستجو قرار بگیرید.

پست مهمان از سایت های دیگر منتشر کنید و لینک بگیرید

این راه قدیمی، ولی از موثرترین راه های به دست آوردن بک لینک خوب طبیعی است. کسب و کارهای اینترنتی مرتبط با خود را پیدا کنید و برای آن‌ها یک پست وبلاگی تحسین برانگیز با محتوای کاربردی و مفید ارسال نمائید و از آن‌ها بخواهید روی کیوردهای خاص برای شما لینک ارسال بنمایند.

در کنار این خواهید توانست از افراد موثر حوزه کاری خود که بر روی وب فعالیت می نمایند نیز بخواهید تا به وب سایت شما در خلال نوشته های خود لینک بدهند.

کلام آخر

ساختن شبکه بک لینک خوب تاثیر گذار از مهم‌ترین فعالیت هایی است که باید به هر شکلی شده صورت بپذیرد. وگرنه رشد سریعی در جایگاه مطالب خود شاهد نخواهید بود حتی اگر برترین مطالب را نیز منتشر کنید، بدون ساخت لینک موثر وب‌سایت شما به قبرستانی برای محتوا تبدیل خواهد شد.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: بک لینک خارجی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد