ایجاد بک لینک های موثر

ایجاد بک لینک های موثر سئو تهران

ایجاد بک لینک های موثر توسط کارشناسان تیم سئو تهران، همین الان برای وبسایت خود بک لینک موثر سئو تهران را سفارش دهید.

آیا می دانید تاثیر بک لینک واقعی در پروسه سئو سایت به چه اندازه است؟؟ بک لینک می تواند شما را به ربته دلخواهتان در گوگل برسد.

اما داستان زمانی شروع می شود که google تنها برای بک لینک هایی ارزش قائل است که به صورت کاملاً طبیعی و واقعی ایجاد شده باشند.

پس کاملاً مشخص است که بک لینک نباید توسط افراد غیر حرفه ای ساخته شود، اگر این کار صورت گیرد کلیه عوقب آن برعهده خود شخص می باشد.

پیشنهاد ما این است که اگر وب سایت شما به بک لینک نیاز دارد، این کار را به کارشناسان تیم سئو تهران واگذار نمایید.

اگر اطلاعات درستی درباره بک لینک ها ندارید ما شما را با بک لینک ها و نخوه ایجاد آن آشنا می کنیم، تیم سئو تهران می تواند به شما آموزش دهد تا شما نیز در ایجاد بک لینک حرفه ای شوید، باما همراه باشید.

اما توصیه هم می کنیم تا زمانی که نحوه و راه های ایجاد بک لینک را آموزش ندید و با آن آشنا نشده اید، لطفا این کار را نکنید، زیرا ممکن است باعث افت رتبه سایت شما در گوگل و سایر موتور های جستوجو شود.

درباره بک لینک

لینک سازی را میتوان پربحث ترین موضوع در سئو دانست و نظرات ضد و نقیض بسیاری در مورد تاثیر بک لینک بر سئو و استراتژی اجرای آن وجود دارد.

لینک سازی یا کسب بک لینک فرآیند دریافت لینک از سایر سایت های اینترنتی برای سایت خودمان است. منظور ما از لینک متن یا تصاویری هستند که با کلیک بر روی آنها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت منتقل می شود.

ربات های گوگل زمان بررسی یک صفحه لینک های موجود در آن را نیز بررسی کرده و به این صفحات لینک شده مراجعه میکنند، به همین شکل مسیر حرکتی ربات گوگل در اینترنت شکل میگیرد.

بک لینک ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • بک لینک فالو
  • بک لینک نوفالو

بهترین نوع بک لینک، بک لینک فالو می باشد زیرا اگر شما از یک سایت معتبر بک لینک فالو دریافت کنید به این معنی است که شما تایید شده یک رده برتر گوگل هستید.

اما بهتر است وبسایت شما بک لینک نوفالو نیز داشته باشد، تا گوگل روی وب سایت شما حساسیت زیادی بخرج ندهد.

ایجاد بک لینک های موثر

ایجاد بک لینک توسط تیم سئو تهران

همان طور که در ابتدا گفتیم یکی از راه های ایجاد بک لینک معتبر برای وبسایت شما، سپردن این کار به یک فرد یا تیم حرفه ای مانند تیم سئو تهران می باشد.

شما با خیال راحت و در زمان مناسب به کار های روزمره خود رسیدگی می کنید و تیم سئو تهران برای وبسایت شما بک لینک های معتبر و واقعی ایجاد می کند.

پس این روش دو مزیت مهم نسبت به روش ایجاد بک لینک توسط خود شما دارد، اگر مایل باشید می توانید این کار را به تیم سئو تهران واگذار نمایید.

سئو تهران، کارشناسان زبده ای در بخش تولید بک لینک های معتبر و واقعی دارد که بسرعت باعث بهبود رتبه شما در گوگل خواهد شد.

آموزش ایجاد بک لینک توسط تیم سئو تهران

دربالا به این اشاره کردیم که کارشناسان تیم سئو تهران آماده هستند تا برای وبسایت شما بک لینک های موثر ایجاد کنند.

اما حال می گوییم کارشناسان تیم سئو تهران آماده هستند تا تجربه خود را در اختیار شما دوستان عزیز بگذارند و نحوه ایجاد بک لینک موثر را به شما آموزش دهند.

اگر می خواهید نحوه و راه های ایجاد بک لینک را بیاموزید کافیست با کارشناسان بخش آموزش سئو تهران تماس حاصل فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: نحوه انجام پشتیبانی سایت

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید

نحوه انجام پشتیبانی سایت

نحوه انجام پشتیبانی سایت

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی در مورد نحوه انجام پشتیبانی سایت در اختیار شما قرار دهیم تا اگر قصد پشتیبانی سایت خود را دارید این کار را به درستی انجام دهید.

اولین کاری که برای پشتیبانی سایت لازم است انجام دهید این است که سایت خود را از هر لحاظی مورد بررسی قرار دهید تا از مشکلات آن با خبر شوید.

یک سایت برای این که بتواند در جایگاه برتر google باقی بماند نباید هیچ مشکلی داشته باشد و سایت های که از نظر امنیتی دچار مشکل هستند باید هر چه سریع تر آن ها را رفع کند.

اگر امنیت سایت شما پایین باشد، گوگل به خاطر حفظ اطلاعات کاربران خود مجبور است که سایت را از رده خارج کند و تا وقتی که مشکل آن برطرف نشده است اجازه ورود کاربران را به آن نمی دهد.

امنیت برای گوگل بسیار قابل اهمیت می باشد و حرف اول را برای او می زند و بهتر است که امنیت سایت خود را بالا ببرید تا مشکلی برای آن به وجود نیاید.

نحوه انجام پشتیبانی سایت

نکات قابل توجه در پشتیبانی سایت

اگر پشتیبانی سایت خود و یا هر سایتی را بر عهده گرفته اید باید در نظر داشته باشید که نباید منتظر بمانید تا مشکلی برای سایت پیش بیاید تا ان را بر طرف کنید.

شما باید هر روز به سایت سر بزنید تا و از تغییرات آن آگاهی داشته باشید پشتیبانی سایت فقط به منظور برطرف کردن کشلات سایت نمی باشد.

گاهی اوقات پشتیبانی سایت به منظور ثابت نگه داشتن رتبه و جایگاه سایت انجام می شود و یا یک سایتی نیاز به پشتیبانی محتوایی یا بک لینک دارد.

این موارد هم جزء پشتیبانی سایت محسوب می شود این کارها را هم می توان به صورت حضوری و هم می توان به صورت دورکاری انجام داد.

سایت خود را هر هفته از نظر جایگاه کلمات، رتبه و بک لینک مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بفمید که سایت شما رشد یا افت داشته است و در صورتی که افت داشته است علت آن را پیدا کنید.

انجام پشتیبانی سایت شما توسط تیم سئو تهران

هر سایتی که در جهان وجود دارد و هر رتبه ای که به خودش اختصاص داده است حداقل به یک پشتیبان نیاز دارد تا کارهای درون سایتی را انجام دهد.

اگر دانش پشتیبانی سایت را ندارید و یا فرصت انجام این کار را ندارید می توانید از کارشناسان تیم سئو تهران در این زمینه کمک بگیرید.

تیم پشتیبانی سئو تهران با استفاده از بهترین کارشناسان خود از سایت شما در مقابل هر خطری محافظت می کند و اجازه نمی دهد که سایت شما دچار افت شود.

تیم سئو تهران در زمینه های پشتیبانی و امنیت سایت، پشتیبانی محتوایی سایت، پشتیبانی بک لینک و پشتیبانی فنی سایت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

جهت همکاری در زمینه های فوق می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی لوگو سئو تهران

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید


آموزش طراحی لوگو سئو تهران

لوگو چه می باشد ؟

در آموزش طراحی لوگو سئو تهران پیش از درست کردن هر نشان تجاری، شما باید بفهمید که مدل چه چیزی است، قرار است چه چیزی را نمایان می کند و چه چیزی باید به کار برد . نشانه و یا لوگو تنها یک شکل ویژه نیست، بلکه نشانه نمایان کننده  اسم تجاری یک شغل است که داده متفاوتی را از راه طرح، نوشتار، رنگ یا عکس نمایان می کند .

لوگو برای توجه اعتماد، باعث شناخت و تقدیر برای هر شرکت یا وسیله  آرام کنننده است و شغل ما به اسم درست کردن آن برای ایجاد هر نشان این است که شغل مورد توجه را در شکل مدل نمایان میکنیم . در واقعیت ما باید بفهمیم که در آموزش طراحی لوگو سئو تهران حتما ب جسنجو چه چیزی هستیم و می‌خواهیم چه چیزی را به افراد به نمایش بگذاریم.

روش تولید لوگو چه می باشد

در این زمان که می دانید لوگو چیزی را به کار می برد  و قرار است چه چیزی را نمایان کند ، کافی است با وسیله ها و روشی که قرار است هر مدل بزرگ را درست کرد  آشنا بشیم و نکات مهم و روس درست کردن  مفید در مدل را اشنا شویم. روش مفید در تدریس درست کردن نماد  را می‌توان به سه نکته راحت توسط آموزش طراحی لوگو سئو تهران دسته بندی کرد:

1- لوگو باید راحت باشد

هرچه درست کردن یک نماد راحت تر باشد امکان به رسمیت دانستن  آن راحتر است و از سوی دیگر اذن می‌دهد که مدل به اسم یک مدل همه کارها، و به یادماندنی شناخته شود. یک آرم خوب بدون اغراق، یک چیز غیر منتظره و منحصر به فرد است که در هیچ کدام از بخش های آن بیشتر نباید بشود زیرا  وجود ندارد.

2- لوگو حتما به یاد ماندنی باشد

تذکر می دهم  که به بعضی از نشان های مشهور در دنیا توجه کنید. بعد از مهم راحت تر، بیاد ماندن خصوصیت پر اهمیت دیگر مدل های بهتر است. هر درست کردن مفید مدل باید به خاطر سپرده شود  و در حالی که راحت بودن مدل را در فکر فرد تثبیت می کند.

3- لوگو باید شگفت اور  باشد در وقت درست کردن کم

یکی از نکات بسیار پر اهمیت در آموزش طراحی لوگو سئو تهران است که هر مدل بهتر حتما بی نقص  و خاص  باشد. در حقیقت شما باید مرورهای متفاوتی را بر روی مدل درست شده به کار ببرید و یقین پیدا کنید  که آیا نقش موجود برای ۱۰ سال مفید خواهد بود یا نه؟!

شرکت کورل کانادا ، نرم افزار قوی  را منتشرکرد که تماما بر ستون وکتور بوده و عیب های زیادی ( از چشم درست کننده ) نسبت به اپ فتوشاپ که بر ستون برنامه بیت مپ و در درست کردن عکس بکار میرود دارد. در این متن آموزش طراحی لوگو سئو تهران در منحصر بودن راهکاز نرم افزار کورل در درست کردن نماد صحبت خواهیم کرذ .

وسیله ای خیلی قوی  که با بودن امکانات زیاد برای درست کردن عکس،  بیشتر برای درست کردن بصورت  استفاده قرار می گیرد . کورل دراو برنامه ای قدرمند برای درست کردن می باشد که  با استفاده از وسیله هایی بی بدیل آن ، می‌توانید عکسی در حالت قدرتمند  وکتور را درست کنید .

در دوره های آموزش طراحی لوگو سئو تهران تماما می توان به همه ی این مطالب کاملا پیچیده تر و حرفه ای تر بپردازید و همچنین میتوانید بعد از شرکنت در کلاس ها در شرکت ما مشغول کار آموزی شوید و اگر تیم سئو تهران تشخیص بر این گرفتند که کار شما خو می باشد می توانید با این شکرکت همکاری هم بکنید.

راهکارهای گوگل برای سئو سایت


رابطه کسب و کار با سئو سایت

رابطه کسب و کار با سئو سایت

رابطه کسب و کار با سئو سایت یک رابطه متقابل می باشد که در نگاه اول شاید فکر کنید که هیچ ارتباطی به یک دیگر نداشته باشد اما در ادامه خواهید فهمید که اهمیت آن ها چقدر بالا می باشد.

امروزه هر فردی که بخواهد یک کسب و کار جدید شروع کند باید به سختی تلاش کند تا بتواند اعتبار و مخاطبان خود را جذب کند که شاید زمان زیادی ببرد.

به طور مثال اگر شما یک مغازه ای افتتاح کرده اید باید برای این که مشتری جذب کنید تبلیغات زیادی انجام دهید و این تبلیغات به چند صورت انجام می شود.

یکی از این تبلیغات می تواند پخش بروشور در محلات اطراف باشد که با این کار محدوده کمی را می توانید پوشش دهید و یا یک فرد را استخدام کنید تا مردم را به مغازه شما دعوت کند.

قطعا این کارها هم زمان زیادی می برد و هم ممکن است هزینه بر باشد و محدوده کمی را پوشش می دهد که این اصلا برای شما به صرفه نمی باشد.

در ادامه ما راه هایی به شما می گوییم که قطعا در کسب و کار شما تاثیرگذار خواهد بود و به صورت دائمی می توانید مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

رابطه کسب و کار با سئو سایت

مرحله اول

کسب و کارهای سنتی کم کم رو به کاهش می باشد که شاید خیلی کم باشند که هنوز به روش سنتی به کسب و کار خود ادامه می دهند که این ها به دلیل کسب اعتبار گذشته تا کنون توانسته اند فعالیت خود را ادامه دهند.

امروزه عصره کسب و کارهای اینترنتی می باشد که می توان سود فراوانی برای شما داشته باشد و دلیل این کار ارتباط با دنیای خارج می باشد.

در مثال قبل گفتیم که شما با پخش بروشور و یا استخدام یک نفر می توانید محدوده کمی را پوشش دهید، اما اگر با کسب و کار اینترنتی این کار را انجام دهید می توانید محدوده وسیع تری را پوشش دهید.

در حال حاضر تمامی مردم جهان به اینترنت دسترسی دارند و به صورت روزانه توسط برنامه های مختلف از آن استفاده می کنند که جزء کارهای روزمره حساب می شود.

برای شروع کار شما باید یک سایت اینترنتی تاسیس کنید کا بتوانید کار خود را شروع کنید و برای این کار اگر مهارتی ندارید می توانید از افراد متخصص در این زمینه استفاده نمایید.

مرحله دوم

حال باید سایت خود را با توجه به نوع کسب و کار خود طراحی کنید و تمامی خدمات خود را در سایت شرح دهید تا مشتریانی که مراجعه می کنند از خدمات شما آگاه باشند.

حال باید یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان وجود داشته باشد که این راه ارتباطی می تواند از طریق شماره تلفن صورت گیرد و یا از طریق ایمیل و یا از هر دو می توانید استفاده کنید.

در ایمیل مارکتینگ شما می توانید بخش عضوگیری در سایت خود داشته باشید و هر فردی که عضو سایت شما می شود تمامی مطالب جدید و بروز سایت برای ایمیل او ارسال می شود.

رابطه کسب و کار با سئو سایت

مرحله سوم

پس از انجام مراحل فوق شما باید محصولات خود را بر روی سایت قرار دهید و با این کار می توانید فروش اینترنتی داشته باشید که بسیار سودآور می باشد.

فروش اینترنتی امروزه حرف اول را میزند و هر فردی برای خرید محصول مورد نیاز خود در اینترنت به دنبال آن می گردد و در کوتاه ترین زمان آن را سفارش می دهد.

اما این تمام کار نیست و برای این که کسی محصول شما را خریداری کند باید شما را بشناسد و برای این که توسط کاربران شناخته شوید باید کارهایی انجام بدهید.

مرحله چهارم

شما باید توسط دو پارامتر شناخته شوید و آن دو پارامتر google و کاربران و یا همان مشتریان می باشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

گوگل یکی از معروف ترین و مهمترین مرورگرهایی است که کاربران بسیار زیادی در آن فعالیت می کنند و بیش از 90 درصد مردم جهان از این مرورگر استفاده می کنند.

برای شناخته شدن توسط کوگل شما باید یک سایت داشته باشید که قبلا آن را طراحی کرده اید و حال برای شناخته شدن باید چندین کار انجام دهید.

اول این که سایتی که طراحی کرده اید یک سایت خام و بدون محتوا می باشد و پیدا کردن این سایت توسط کاربران کار دشواری می باشد.

اکثر کاربران به سایت هایی که در لینک های برتر صفحه اول گوگل قرار دارند مراجعه می کنند و خیلی کم پیش می آید که کاربری به صفحات پایین تر مراجعه کند.

حال برای این که به رتبه های برتر گوگل برسید باید کار خود را به صورت جدی شروع کنید و حالا در مورد رابطه سئو سایت با کسب و کار بیشتر متوجه خواهید شد.

رابطه کسب و کار با سئو سایت

مرحله پنجم

سئو سایت یا بهینه سازی موتورهای جستوجوگر به سایت شما کمک می کند که به رتبه های برتر گوگل نزدیک شوید و با این کار توسط کاربران بیشتری شناخته خواهید شد.

سئو سایت باید به صورت اصولی و طبق الگوریتم های گوگل انجام شود که اگر در این زمینه هم تخصص ندارید حتما از افراد با تجربه کمک بگیرید.

بهینه سازی سایت باید هر روز انجام شود و اگر این روند توسط یک تیم حرفه ای انجام شود می توانید در عرض چند ماه یک سایت با اعتبار با در صفحه اول گوگل داشته باشید.

درک رابطه کسب و کار با سئو سایت شاید کمی برای شما پیچیده باشد اما مطمئن باشید که اگر در این زمینه موفق شوید تا سال های زیادی می توانید کسب و کار خود را ادامه دهید.

حال پس از انجام مراحل فوق شما یک سایت مرجع دارید که هر فردی اگر محصول مورد نظر خود را جستجو کند و شما آن محصول را داشته باشید، اولین سایتی که نشان داده می شود سایت شما می باشد.

با این کار شما هم توسط گوگل شناخته شده اید و هم توسط کاربران که به صورت روزانه به سایت شما مراجعه می کنند و شما می توانید هر روز کسب و کار خود را گسترش دهید.

سئو سایت و مشاوره برای کسب و کار توسط تیم سئو تهران

اگر باخواندن این مقاله تصمیم گرفتید که کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید، می توانید از کارشناسان تیم سئو تهران در این زمینه کمک بگیرید.

تیم سئو تهران می تواند صفر تا صد طراحی سایت، سئو سایت و پشتیبانی سایت شما را با کمترین هزینه و به صورت تضمینی برای شما انجام دهد.

تیم سئو تهران در زمینه های طراحی سایت، سئو سایت، پشتیبانی سایت، بک لینک، محتوا و آموزش تمامی موارد نام برده فعالیت می کند که به صورت حرفه ای در تمامی زمینه ها فعالیت می کنیم.

همچنین می توانید برای طراحی لوگو سایت خود این امکانات این مجموعه بهره مند شوید و ما این کار را به قیمت پایین تری نسبت به دیگر موسسات برای شما انجام خواهیم داد.

اگر برای کسب و کار خود به یک کارت ویزیت شیک و زیبا نیاز دارید می توانید برای طراحی آن از کارشناسان گرافیک سئو تهران کمک بگیرید تا تمامی این کارها در یک مجموعه انجام شود.

جهت همکاری در هر کدام از زمینه های فوق می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: بک لینک های معتبر

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید

بک لینک های معتبر

بک لینک های معتبر سئو تهران

بک لینک های معتبر سئو تهران به وب سایت شما کمک می کند تا به بهترین جایگاه خود در گوگل دست یابید.

تیم فنی و تخصصی ایجاد بک لینک سئو تهران، آماده است تا با قبول پروژه ی وب سایت شما شروع به ایجاد بک لینک های معتبر و واقعی کند.

اگر وب سایت شما رتبه خوبی در گوگل ندارد ویا به جایگاه دلخواه خود نرسیده اید پس همین الان برای بک لینک های سئو تهران درخواست دهید.

شاید شما از اهمیت بک لینک برای گوگل خبردار نباشید، اما ما شما را آگاه می کنیم و به شما می گوییم بک لینک بعد از محتوای با کیفیت مهم ترین مورد برای گوگل است.

یعنی اگر سایت شما بهترین محتوا ها را داشته باشد اما جایگاه مناسبی نداشته باشد، باید از بک لینک های واقعی برای بهبود وضع وب سایت خود استفاده کنید.

در ادامه می خواهیم به صورت کامل توضیح دهیم بک لینک به چه اندازه برای وب سایت شما ضرروی است و چرا باید سایت شما به صورت روزانه بک لینک دریافت کنید.

تعریف ساده بک لینک

به زبان ساده بک لینک به پیوندهایی گفته می‌ شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما داده می‌شود، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند می ‌دهید سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده‌است.

ارزش بک لینک در سئو می‌ توان گفت تقریبا بسیار زیاد است، تجربه نشان داده سایت‌ هایی که بک لینک های طبیعی زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید می‌کنند، رتبه خوبی دارند.

برای روشن شدن اهمیت بک لینک معتبر در سئو و بهینه سازی سایت به این مثال دقت کنید:

فرض کنید شما در جلسه ‌ای موضوعی را بیان کردید و ده نفر موضوعی را که شما بیان کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس فرد دیگری موضوعی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی دادند و او را تأیید کردند.

حال حرف شما ارزش بیشتر دارد یا شخص مقابل؟ جواب واضح است که شما!! چون افرادی که حرف شما را تایید می‌کنند بیشتر از شخص مقابل است.

بک لینک هم به این صورت است، تا حدودی مانند رأی می‌ماند، هرچه بک لینک‌ های شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی می‌دهند، آن را دوست دارند و مورد تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت.

بک لینک های معتبر

تفاوت بک لینک خوب و بد

تفاوت لینک‌ های خوب و بد بر سر وب‌ سایت‌ هایی هست که از آن‌ها لینک می‌گیرند، بک ‌لینک‌ های بی ‌کیفیت وسطح پایین در مدت زمان کوتاه باعث رشد وب‌سایت می شوند و همچنین جایگاه بهتری در نتایج موتورهای جستجو بدست می آورید ولی در بلند مدت با توجه به تغییر الگوریتم‌های گوگل، رفته رفته تاثیر منفی پیدا خواهد شد و این لینک‌های غیر طبیعی و با سطح پایین، موقعیت و جایگاه وب‌سایت شما را در صفحات نتایج موتورهای جستجو متزلزل خواهند کرد.

اما ازطرف دیگر، بک ‌لینک خوب، بک‌لینکی است که به صورت طبیعی ساخته شده باشد، به این معنی که لزوماً برای آن هزینه ‌ای پرداخت نشده باشد.

لینک‌ هایی که در شبکه ‌های اجتماعی قرار می‌گیرند نیز یکی از بهترین انواع بک‌ لینک برای وب‌ سایتتان هستند.

همچنین باید در نظر گرفت که دوران بک‌لینک‌ های درون سایدبار یا فوتر برای google (حداقل در الگوریتم‌های جدید) به سر آمده است و استفاده از آن به شما کمکی نخواهد کرد وهمچنین ممکن است توسط گوگل جریمه شوید.

با توجه به این توضیحات که ما می‌دانیم بک‌لینک‌های خوب چگونه هستند،روش هایی برای پیشگیری از گرفتن بک لینک های بد بیان می کنیم:

ابتدا اگر شما این بک‌لینک‌ ها را از صاحبان وب‌سایت‌های دیگر خریداری کرده‌اید، بهترین کاراین است که به طور مستقیم با این وب‌سایت‌ها وارد مذاکره شده و این لینک‌ها را حذف کنید.

همچنین اگر بک‌لینکی از یک وب‌سایت با سطح پایین دارید و همچنین امکان دسترسی به این وب‌سایت برای حذف لینک را ندارید، از ابزاری که گوگل در اختیار شما قرار داده است می توانید استفاده کنید.

ahrefs backlink checker» با این ابزار می ‌توان به گوگل گفت که لینک‌ های موردنظر شما به هر دلیلی برای شما بی ارزش هستند گوگل نیز با بررسی لینک‌ ها، آن‌ها را نادیده خواهد گرفت.

همچنین شما می ‌تونید از سرویس‌های آنلاین سئو و یا شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، راهنمایی بخواهید تا مشکل شما را برطرف سازند.

بیشتر بخوانید: آموزش وردپرس سئو تهران

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید