رابطه پشتیبانی سایت با بهینه سازی سایت

رابطه پشتیبانی سایت با بهینه سازی سایت

رابطه پشتیبانی سایت با بهینه سازی سایت یک رابطه متقابل می باشد و فعالیت های پشتیبانی سایت می تواند به بهینه سازی سایت هم کمک زیادی بکند.

پشتیبانی سایت به منظور حفظ و نگهداری سایت از انواع حملات و تهدیدات می باشد و این کار باعث می شود تا سایت دچار مشکل و ایراد نشود.

هر سایتی که بتواند امنیت خود را فراهم کند هیچ مشکلی برای رتبه و جایگاه آن پیش نخواهد آمد و سایت روند رو به رشد خود را ادامه می دهد.

حفظ امنیت سایت و رغع مشکلات آن در سئو سایت بسیار تاثیر گذار می باشد و اگر سایتی مشکل داشته باشد قطعا در بهینه سازی آن دچار مشکل خواهید شد.

برای مثال اگر شما فقط یک افزونه مخرب در سایت خود داشته باشید می توانید امنیت سایت را به خطر بیندازد و همچنین می تواند باعث جلوگیری از رشد سایت شما شود.

بهترین راه برای این که این گونه مشکلات برای سایت پیش نیاید وجود یک پشتیبان سایت با تجربه می باشد که در مواقع ضروری بتواند مشکلات و ایرادات سایت را به سرعت رفع کند.

رابطه پشتیبانی سایت با بهینه سازی سایت

رابطه پشتیبانی محتوایی سایت با بهینه سازی سایت

همان طور که گفتیم مهمترین و اصلی ترین مورد برای بهینه سازی سایت محتوا می باشد و هیچ سایتی بدون محتوا نمی تواند به جایی برسد و در google جایگاهی نخواهد داشت.

اما کیفیت محتوا بسیار مهم می باشد و محتوای شما باید از نظر سئو تمام قوانین آن را رعایت کرده باشد و تا به یک محتوای با کیفیت تبدیل شود.

کیفیت محتوا را پشتیبان سایت می تواند تشخیص دهد و این کار کمک می کند تا اشکلات محتوای شما قبل از قرار گیری روی سایت برطرف شود.

فردی که قرار است پشتیبانی محتوایی سایت شما را برعهده بگیرد در واقع کمک بسیار زیادی در بهنیه سازی شما می کند و با یک تیر توانسته اید دو نشان بزنید.

حتی خود پشتیبان هم می تواند به صلاح دید خود برای سایت تولید محتوا انجام تا سایت به جایگاه برتر گوگل برسد و با این کار رتبه سایت در بین سایت های دیگر افزایش می یابد.

معایب نداشتن پشتیبان سایت

سایتی که پشتیبان نداشته باشد دیر یا زود ممکن است دچار مشکلاتی شود و اگر پشتیبان به موقع آن ها را رفع نکند ممکن است جایگاه و رتبه خود را از دست بدهید.

تمامی سایت های برتر جهان برای خود حداقل یک پشتیبان دارند و اگر شما هم به پشتیبانی سایت تسلط دارید می توانید پشتیبانی سایت خود را بر عهده بگیرد.

اگر فرصت انجام این کار و یا دانش لازم در این زمینه را ندارید می توانید این کار را به کارشناسان تیم سئو تهران بسپارید و خودتان به خیال راحت به فعالیت های خود ادامه دهید.

پشتیبانان تیم سئو تهران به صورت تمام وقت کارهای پشتیبانی سایت شما را انجام می دهند و شما هم می توانید برای سایت خود برنامه ریزی کنید تا رتبه آن روز به روز افزایش یابد.

برای این کار کافیست تا با کارشناسان ما تماس گرفته تا آن ها هماهنگی های لازم را با شما انجام دهند و همچنین می توانید از دیگر مطالب سایت جهت افزایش اطلاعات خود استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: ساخت بک لینک

ساخت بک لینک

ساخت بک لینک توسط سئو تهران

ساخت بک لینک توسط سئو تهران، معتبرترین تیم سئو سایت در ایران، شما می توانید برای وب سایت خود بک لینک سئو تهران را سفارش دهید.

به پیوند های ورودی از سایت های دیگر بر هر یک از صفحات سایت شما را بک لینک می‌ گویند، برای مثال زمانی که شما در بین مطالب سایت خود به سایت دیگری لینک می‌ دهید، سایت مقصد از سایت شما یک بک لینک دریافت نموده است.

بک لینک یکی از موارد مهم در سئو است که نباید نادیده گرفته شود، زیرا زمانی که سایت شما بک لینک های به تعداد مناسب و معتبر دریافت کند و در کنار آن محتوای باکیفیت و غنی داشته باشید، توان افزایش رتبه در صفحه نتایج جستجو گوگل خواهید داشت.

سایت شما برای پیشرفت و بهبود در رنکینگ گوگل نیاز به ساخت بک لینک های معتبر دارد، شما به دو روش می توانید برای وب سایت خود بک لینک بسازید.

روش اول، در این روش شما احتمالاً بخوبی نحوه ساختن بک لینک را می دانید، پس در یک پروسه چند ماه تعدادی بک لینک به سایت خود اضافه می کنید.

روش دوم، ساخت بک لینک برای وب سایت خود را به تیم سئویی مانند تیم سئو تهران می سپارید تا در ازای پرداخت مبلغی به سایت شما بک لینک اضافه شود.

در ادامه مطلب به هرکدام از مزایای ساخت بک لینک توسط خودتان و تیم سئو سایت اشاره خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

ساخت بک لینک

ساخت Backlink توسط خودتان

شما هم می توانید برای وب سایت خود بک لینک بسازید! فقط کافیست در google کلمه “بک لینک” را سرچ کنید تا دنیایی از مقاله ها درباره بک لینک به شما نمایش داده شود.

یا در سایت سئو تهران در صفحه اصلی کلمه “بک لینک” را سرچ نمایید، تا گلچینی از مقاله ها درباره بک لینک و انواع روش های ساخت آن مشاهده نمایید.

اما در پروسه ساخت بک لینک ها باید دو نکته را مورد توجه خود قرار دهید:

  1. زمان
  2. صحیح بودن

زمان، ساخت بک لینک معتبر و واقعی زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت، بنابراین اگر شغل و تخصص شما سئو سایت نباشد قطعاً با مشکل کمبود وقت مواجه خواهید شد.

صحیح بودن، فرض را بر این میگیریم که شما توانستید برای وب سایت خود بک لینک ایجاد کنید، اما نداشتن تجربه لازم در پروسه ساخت بک لینک شما را با مشکلاتی روبه رو می کند.

یکی از مهم ترین این مشکلات عدم اطمینان از صحیح بودن روش ساخت بک لینک توسط شما برای سایت خودتان است.

توصیه ما به شما این است که کار ساخت Backlink را به متخصصان واگذار نمایید تا به مشکلاتی از این دست رو به رو نشوید.

ساخت Backlink توسط تیم سئو سایت

همان طور که دربالا گفتیم بهتر است پروسه ساختن بک لینک برای وب سایت خود را برعهده کارشناسان تیم سئو سایت بگذارید.

یک تیم سئو سایت به خوبی می داند که چگونه برای وب سایت شما بک لینک واقعی و معتبر بسازد، البته که شما باید در انتخاب تیم خود دقت داشته باشید.

تیم سئو تهران، برترین تیم طراحی، سئو و پشتیبانی سایت در ایران آماده است تا برای وب سایت شما در ازای مبلغی مقرون به صرفه بک لینک های با کیفیت ایجاد کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر ویا سفارش بک لینک می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو خلاقانه

طراحی لوگو خلاقانه

درباره طراحی لوگو خلاقانه

پیش از اینکه به سمت موضوع طراحی لوگو خلاقانه برویم و نظرات تخصصی بدهیم، در نخست  اندکی در موضوع طراحی لوگو و گذشته طراحی لوگو می پردازیم و سخن می گوییم.

لوگو یا نماد، شکلی می باشد که گذشته آن به وقتی که آدم ها بر روی خاک ها و سنگ ها و دیواران و … شکلی می کشیدند بر می‌گردد. به همین علت می باشد که لوگو یا نماد حرفی با ریشه یونانی می باشد.

این نماد یا لوگوها را در سکه های جای مانده از زمان های گذشته ، نماد یا شکل های کشیده شده بر روی پوست حیوانات، فعالیت های مرتبط به مزرعه داری و در انتها در این زمان در زمینه هر کار های تجارتی نظاره می کنیم.

در اکثری از شرکت های بزرگ جهان نظاره می‌شود که نماد آن‌ها دوباره در پروژه های طراحی لوگو خلاقانه جای می‌گیرد و در اکثری از آنان، این تفاوت، مسیری برای ترقی آن کار می باشد.

تفاوت های تولید شده در لوگو‌ها در مدت زمان تولید نماد قادر به این است که ، تفاوت هایی در فونت، اندازه، رنگ و… باشد.

شما نیز به لقب طراح یک کسب و کار تازه ، لازم به این دارید که کاملا توجه خود را در این موضوع مهمه فهمیدن طراحی لوگو چه می باشد بگذارید  تا به جهان دیجیتال امروز وارد شوید و کوشش لازم را انجام دهید تا برندی حر فه ای و پر طرفدار و ماندگار به وجود آورید.

طراحی لوگو خلاقانه

شناخت طراحی لوگو خلاقانه

پیش از داخل شدن به جهان طراحی لوگو خلاقانه ، لازم است این را درک کنیم که لوگو چه می باشد و یک شکل و یا چندین شکل چگونه باید درست و مناسب کنار هم قرار بگیرند تا تولید یک لوگوی حرفه ای بدهند.

نمایش دادن چیستی یک کار با به کارگیری یک شکل یا نشانه ، نقش کلیدی یک لوگو می باشد.

راستی لوگو قادر به این است که نمایان گر کاری که آن شرکت ویا برند انجام می‌دهد نباشد، ولی باید عنوان آن برند یا شرکت را نمایان کند . به طور خلاصه میتوان گفت در پشت هر لوگویی قطغا فلسفه ای از آن کار خوابیده است و یا به عبارتی در حال انجام دادن کار است.

در پرسه طراحی لوگو حتما به این موضوع باید توجه کرد که لوگو، به موضوع یک بیزینس یا یکی از عامل هایی برای فروش کالاها و خدمات عمل نمی‌کند. کار مهم و پر اهمیت لوگو یک کار این می باشد که در مرحله نخست اطمینان مخاطبان را به آن لوگو مهم بگیریم و آن شکل را در ذهن مردم جای دهد.

این کار موجب می شود تا مردم برای بهره گیری دوباره از کالا یا خدمات ترغیب شوند که به سمت شما دوباره بیایند.

خصوصیات طراحی لوگو خلاقانه

یکی از مهم ترین خصوصیات طراحی لوگو خلاقانه منحصر به فرد آن لوگو یا نماد برای یک شرکت پیش فرض می باشد.

از دیگر خصوصیات این می باشد که لوگو باید وقتی مخاطبان آن را نگاه میکنند درک کنند که درباره چه می باشد بیان گر چیست و باید در عین حال ساده باشد و از توازن رنگ برخوردار باشد و اسم شرکتی که برای آن نماد میزنیم در لوگو قرار داشته باشد و خیلی از مطالب دیگر.

با سئو تهران به بهترین ها خواهید رسید….

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو جدید

طراحی لوگو جدید

طراحی لوگو جدید

کدام شکل مناسب برند شما می باشد؟

به همان شکلی که غذاها در بخش ها و گروه‌های بنیانی گذاشته می شوند طراحی لوگو جدید نیز از این امر مستثنا نیستند و ۳ بخش جامع را شامل میشوند. هر کدام نقاط ضعف و قوت مخصوص خودشان را دارند. در زیر تعریف هر یک از طراحی لوگو جدید را به همراه نکاتی که شما را در روش انتخاب لوگویی که به برترین شکل نمایانگر شرکت شما هستند مشاهده خواهید کرد.

طراحی لوگو جدید

۱- طراحی لوگو جدید نوشتاری (Logo type)

در تحقیقی که اخیرا در زمینه لوگو های صد برند پر اهمیت دنیا صورت پذیرفته است دیده شده که 40 درصد آنها در لوگوی خود فقط از متن بهره برده اند؛ نوشته هایی که فونت خاصی در آنها مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع لوگوها به نام لوگو نوشتاری Logo type شناخته شده‌اند، به این دلیل که این لوگوها فقط شامل حروف الفبا می باشند.

موقعی که نام یک کمپانی بسیار معین و برجسته است این نوع طراحی لوگو جدید بسیار مناسب است. گوگل یک طراحی لوگو جدید بسیار ساده دارد و این لوگو مناسب این شرکت می باشد چرا که نام گوگل به سادگی توانایی به یاد آوردن و همچنین کوتاه و مشخص می باشد. شرکتهای بسیار دیگری هم موجود هستند که متنهای ساده را برای لوگوی خود انتخاب کرده اند.

طراحی لوگو جدید متنی انتخاب بسیار مناسبی برای کمپانی های غیر بزرگ هستند که اخیرا شکل گرفته اند. این ایده که لوگوی شما اسم شر کت شما را در ذهنها بیدار کند ایده بسیار پر طرفداری است.

– بهره بردن از حروف نخستین کلمات:

در طراحی لوگو جدید، سادگی کلید بسیار پر اهمیت می باشد و بهره بردن از حروف ابتدایی کلمات برای کمک به این سادگی بسیار پر تاثیر است. این نوع لوگو زیر مجموعه لوگو نوشتاری یا لوگوتایپ هستند و شباهت بسیاری به آن دارد اما در این شکل فقط از حروف ابتدایی کلماتی که نام شرکت را تشکیل میدهند استفاده میشوند و نه نام جامع شرکت.

اگر تلفظ اسم کمپانی شما دشوار می باشد و یا نام طولانی ای دارد این شکل لوگو به شما توصیه میشود. IBM اسمی بسیار گیرا و به اختصار از این نوع است. (International business Machine) موقعی که شما محیط کوچکی برای معرفی شرکت خود دارید این نوع لوگو با پر کردن فضایی کم، نشانه و شعار نام شرکت شما خواهد بود.

به علاوه بهره بردن از این نوع لوگو باعث خواهد شد چشم بیننده به حروفی که لوگوی شما را به وجود آورده است حساس شود و توجه زیادتری را خواهید گرفت. مشتریها همواره نام شرکت شما را به خاطر خواهند داشت. EA به راحتی به یادآورنده تمام محصولات الکترونیکی می باشد . (Electronic Arts)

۲- تعریف نماد یا آیکون

یک نماد، خیلی زیادتر از لوگوی متنی خواهد توانست ایده های مخصوصی شرکت شما را ابراز می کند.برای نمونه مشاده کنید که چطور نشانه ها و نمادهای رانندگی اطلاعات مخصوصی را در ذهن بیننده به خاطر می آورد.

دقیقا به همانگون شکل این نوع طراحی لوگو جدید (که فقط از یک نماد و یا آیکون به وجود آمده است) هویت شرکت شما را بدون بهره بردن از هیچ نوع کلمه‌ای به مراجعه کننده نشان می دهد.برخی اوقات این نماد می تواند به شکل مستقیم بیانگر شکل فعالیت شما باشد و گاه می تواند ارتباطی به شکل فعالیت شما نداشته باشد و به مرور زمان بیانگر شرکت شما شود.

این نوع طراحی لوگو جدید بسیار مناسب شرکت های جهانی است چرا که بهره برندگان ساکن کشورهای دیگر بدون اینکه زبان شرکتی داشته باشند لوگوی شما را میفهمند و به خاطر می سپارند. برخی اوقات این شکل لوگو می تواند ارتباط دقیقا با شکل کار شما داشته باشد و گاه می تواند رابطه ای با فعالیت شما نداشته باشد و به تدریج معرف شرکت شما شود.

همچنین موقعی که نام شرکت شما بسیار بلند مدت است و به سادگی نمیتوان از حروف ابتدایی کلمات هم بهره برد این نوع لوگو بسیار توصیه گردیده است.

برای مثال شرکت pediatric ophthalmology organization هیچ گاه توانایی این را نداشت از لوگوی شکل ثانویه بهره ببرد چرا که با در کنار هم گذاشتن این حروف کلمه ای به وجود می آید که معنای چندان مناسبی در زبان انگلیسی ندارد.

از نقاط ضعف این شکل طراحی لوگو جدید این است که میتواند بسیار پر ریسک و خطرناک باشد. به این دلیل که فقط با مشاهده کردن به یک نماد شاید نتوان نام شرکت را به ذهن آورد مگر اینکه شرکت شما از قبل شهرت مختلفی کسب کرده باشد. در نهایت این لوگو به کمپانی هایی که اخیرا شروع به کار کرده اند و یا کمپانی های کوچک توصیه نخواهد شد.

در مطالعه ای که پیشتر به آن اشاره نمودیم که فقط 9 درصد از شرکت ها از این شکل طراحی لوگو جدید استفاده کرده اند. این نوع لوگو برای شرکت های بزرگ و بسیار مشهور که فقط با مشاهده کردن نماد به یاد آورده میشوند بسیار خوب است.

۳- طراحی لوگو جدید ترکیبی (متن و نماد)

67 درصد از شرکتهای پر اهمیت تر دنیا از این نوع لوگو (لوگو ترکیبی) بهره برداری کرده اند. در این نوع طراحی لوگو جدید که بسیار محبوب می باشد نام کامل کمپانی با یک آیکون قابل مشاهده همراه میشود.
به علت اینکه این نوع لوگو مقداری پیچیده است زمان و تفکر زیادتری هم احتیاج دارد تا لوگوی موثری طراحی شود. اما این کار اضافی لوگویی به شما خواهد داد که بیشتر از بقیه انواع لوگو تطبیق پذیر و همه کاره باشد.

لغاتی که در لوگو موجود هستند به شما این امکان را میدهند که در حالت های متفاوت فقط از حروف و یا تنها از آیکون بهره ببرید. از نگاه حقوقی نیز این نوع لوگوها خیلی ساده تر از لوگوهای نمادی تبدیل به علامت تجاری خواهند شد.

نتیجه گیری نهایی
برای توسعه یک برند قابل مشاهده انتخاب نوع طراحی لوگو جدید مرحله نخست کار است. موقعی که متوجه شدید کدام شکل لوگو مناسب کمپانی شما می باشد سپس میتوانید طرح و رنگهای مناسب، فونت و بقیه جزئیات را که بیانگر هویت کمپانی شماست در نظر بگیرید.

با سئو تهران به بهترین ها خواهید رسید….

بیشتر بحوانید: بک لینک سئو تهران

بک لینک سئو تهران

بک لینک سئو تهران

تیم بک لینک سئو تهران یکی از برترین تیم های ایجاد بک لینک در ایران است که شما می توانید برای سفارش آن همین حالا اقدام نمایید.

تیم سئو تهران تشکیل شده از مجموعه برترین کارشناسان سئو در ایران، تیم ما به خوبی می داند که چگونه برای وب سایت شما بک لینک ایجاد کند تا در بهبود رنکینگ شما در گوگل موثر باشد.

به تیم ما اعتماد کنید تا جزء برترین ها ایران شوید!! بله درست است برترین ایران، سئو تهران می تواند شما را به رنکینگ برتر در ایران برساند.

مشتریان اولویت تیم سئو تهران هستند، چه در زمینه بک لینک و چه در زمینه های دیگری که سئو تهران فعالیت دارد مقصود همواره داشتن رضایت مشتریان است.

شاید بسیاری از دوستان که این مطلب را مطالعه می کنند فقط در حد شنیدن، کلمه بک لینک به گوششان رسیده باشد.

اما آیا شما می دانید بک لینک چیست و چه تاثیری بر بهینه سازی وب سایت شما دارد؟ آیا می دانید کیفیت بک لینک ها اهمیت بیشتری نسبت به تعداد آن ها دارد؟

این مقاله تخصصی نوشته شده برای آشنایی شما دوستان عزیز با بک لینک ها (Backlink) پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بک لینک سئو تهران

بک لینک چیست؟

به زبان ساده بک لینک به پیوندهایی گفته می‌ شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما داده می‌شود، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند می ‌دهید سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده‌است.

ارزش بک لینک در سئو می‌ توان گفت تقریبا بسیار زیاد است، تجربه نشان داده سایت‌ هایی که بک لینک های طبیعی زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید می‌کنند، رتبه خوبی دارند.

برای روشن شدن اهمیت (Backlink) در سئو و بهینه سازی سایت به این مثال دقت کنید:

فرض کنید شما در جلسه‌ای موضوعی را بیان کردید و ۱۰ نفر موضوعی را که بیان کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس فرد دیگری موضوعی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی دادند و او را تأیید کردند.

حال حرف شما ارزش بیشتر دارد یا شخص مقابل؟ جواب واضح است که شما! زیرا افرادی که حرف شما را تایید می‌کنند بیشتر از شخص مقابل است.

بک لینک هم به این صورت است؛ تقریبا مانند رأی می‌ماند، هرچه بک لینک‌های شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی می‌دهند، آن را دوست دارند و مورد تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت.

بک لینک از فاکتورهایی است که رتبه سایت را مشخص می‌کند، با تصمیم google در سال 2020 میلادی داشتن بک لینک های زیاد از اهمیت کمتری نسبت به داشتن بک لینک های واقعی و معتبر، برخوردار است.

بک لینک های Follow و NoFollow

لینک های Nofollow لینک‌هایی است که در rel آن مقدار Nofollow باشد، زمانی که شما لینک سایتی را به این حالت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری می‌کند و به راحتی می ‌توانید تبلیغات متنی به صورت نوفالو در سایت خود قرار دهید.

اما لینک های Dofollow یا Follow… این مورد برعکس نوفالو است؛ اگر لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow است و نیاز نیست مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهید.

جمع بندی

درپایان باید بگوییم که ایجاد بک لینک واقعی و طبیعی وقت بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت، پس این کار را برعهده کارشناسان و متخصصان قرار دهید.

کارشناسان تیم سئو تهران آماده اند تا برای وب سایت شما کار سئو سایت و ایجاد بک لینک را انجام دهند، کافیست با ما در ارتباط باشید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: روش صحیح پشتیبانی سایت