پشتیبانی سایت برتر

پشتیبانی سایت برتر

امروز بنا براین داریم که در مورد پشتیبانی سایت برتر بنویسیم و بیان نمائیم که پشتیبانی سایت چیست و پشتیبانی سایت شامل چه چه کارها و مواردی برای سایت شما خواهد بود.

پشتیبانی سایت به چند بخش مختلف  تقسیم می شود و اگر روزی بنا براین موضوع داشته باشید که برای سایت خود یک فرد یا مجموعه ای را به عنوان پشتیبانی سایت برتر انتخاب کنید باید به چه موارد خاصی توجه کنید البته قبلا در مورد این موضوع مقاله ای را منتشر کرده ایم که شما توانایی این موضوع را خواهید داشت از طریق لینک زیر به آن مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

 انتخاب پشتیبانی سایت برتر برای سایت

از آنجایی که به سرانجام رساندن کارهای فنی سایت، دانش، تجربه و تخصص خود را احتیاج داشته و تمامی موضوعات باید توسط متخصص پشتیبانی سایت برتر انجام شود، برای همین بهتر هست که این کار را به فرد یا مجموعه ای بسپارید که دانش و تخصص لازم در این زمینه را داشته و دارای ده ها پروژه موفق در این زمینه باشد، تا بتوانند در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما باشند.

پشتیبانی سایت برتر

مشکلات و خطاهایی که در سایت رخ می دهد را بررسی و تحلیل کنند و سپس برای رفع آنها تمام کارهای مورد نیاز و تکنیک های تخصصی را به کار بگیرند تا تمامی مشکلات و موارد پیش آمده حل شود. خیلی از افراد و مجموعه هایی که شما با آنها برخورد میکنید امکان دارد این موضوع را زیاد جدی نگیرند و آنطور که باید برای آن اهمیتی قائل نشوند ولی طولی نخواهد کشید متوجه این اشتباه خواهند شد و احساس نیاز، آنها را اجبار میکند که یک پشتیبانی سایت برتر برای خود انتخاب نمایند.

و اما سوال نخست

پشتیبانی سایت چه چیزی می باشد؟


پشتیبانی سایت برتر شامل یک سری خدمات مانند: انجام کارهای روزمره سایت، انجام کارهای فنی سایت، انجام بروزرسانی های مرتب، رفع مشکلات احتمالی که ممکن هست در سایت به وجود آید، مراقبت و نگهداری از سایت، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و از همه مهم تر تضمین امنیت سایت دربرابر هرگونه مشکل امنیتی احتمالی می باشدبه این سری از کارها که مورد احتیاج می باشد برای سایت صورت بپذیرد که خدمات پشتیبانی سایت برتر گفته می شود. همچنین خدمات پشتیبانی تنها به این چند موردی که اشاره کردیم ختم نمی شود، بلکه می تواند باتوجه به نیاز مشتری افزایش پیدا کند.

سوال دوم این است که

پشتیبانی سایت به چند بخش اساسی تقسیم می شود؟


پشتیبانی سایت به دو دسته یا به دو شاخه تقسیم می شود:

  1. پشتیبانی فنی و امنیتی سایت
  2. پشتیبانی محتوایی و تولید بک لینک

پشتیبانی فنی سایت به کلیه کارهایی اطلاق شده است که برای انجام آنها احتیاج به تخصص، تجربه و مهارت تخصصی می باشد. اینکارها معمولا با فعالیت حیات اصلی سایت ارتباط تنگاتنگی دارا می باشند. به این معنی که اگر کار در زمان خود صورت نپذیرد ممکن هست سایت از دسترس کاربر خارج شود. و دیگر نتواند خدماتی را به مراجعه کننده ارائه دهد.

پشتیبانی محتوایی و بک لینکی سایت کلیه فعالیت هایی گفته می شود که ارتباط مستقیم به تولید محتوا و تولید بک لینک دارد. مثل: قرار دادن مقاله در سایت، تنظیم و تولید محتوا برای صفحات مختلف سایت و تولید بک های صد در صد فالو و تخصصی مواردی از این قبیل.

بیشتر بخوانید: سئو سایت تهران برتر


سئو سایت تهران برتر

سئو سایت تهران برتر

اهمیت سئو سایت تهران برتر یا بهینه سازی کردن سایت از آنجایی نمایان شده و به وجود می آید که اکثر مردم از موتورهای جستجو برای رسیدن به مطلب یا محصول مورد نظر خود نهایت بهره برداری و استفاده را میبرند.

و اهمیت بهینه سازی جایی به اوج خود نزدیک می شود که بیشتر مردم فقط به صفحه‌ی اول نتایج جستجو می نگرند.

بنابراین برای دارابودن ترافیک بالا از طرف موتورهای جستجو، این مسئله بسیار مهم می باشد که سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجو قرار گیرد.

بیشتر کاربران اینترنتی صفحات نخست مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو می یابند، پس بنابراین بهینه سازی (سئو) مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر و درامد سرشار در آینده ای نچندان دور است.

سئو سایت تهران برتر

 

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران میگذارند که آنها به دنبال آن هستند به همین علت در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما دارا خواهند بود و این امر ارزش سئو را بسیار و پیچیده و فراتر از حد انتظار خواهد نمود.

کلمات جستجو شده توسط مخاطبان شما

کلمات جستجو شده توسط مخاطبان ک همان مشتریان می باشند در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نمایان کرده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل خواهد توانست موفقیت هر شرکتی را تضمین نماید، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

هر وب سایتی که به سوی تجارت و بازرگانی درحال تحرک بوده و به دنبال کسب درامد اینترنتی بوده، باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی نماید. هدف نهایی یک وب سایت جلب کاربران اینترنتی بوده هست و خواهد بود، و مطالعات نمایان کرده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی وب سایت ها را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.

برتری سئو سایت تهران در بهینه سازی وب سایت نسبت به سایر شرکت هایی ک به دنبال کسب پول زیاد می باشند چیست؟

سئو تهران، شرکت خدمات تخصصی توسعه و طراحی وب

برآن است تا با کیفیت‌ترین و تخصصی ترین خدمات بهینه سازی را به طیف گسترده مشتریان خویش ارائه دهد. یکبار همکاری با ما کفایت می کند تا برای همیشه به انتخاب خودتان افتخار نمائید و مارا به سایر همکاران خود معرفی کنید اما برای کمک به شما در اینکه چرا باید پروژه بهینه سازی خود را به ما بسپارید ، برخی از امتیازات سئو تهران را برمی‌شماریم :

بهره بردن از نرم افزارهای آنالیزور معتبر و دارای لایسنس

گزارشات با اعتبار بالا و مستمر ماهانه از روند پیشرفت بهینه سازی سایت شما

وجود واحد R&D (تحقیق و توسعه) جهت پیداکردن و بازخوانی الگوریتم های موتور های جستجو بلاخص google

نیروی انسانی بسیار حرفه ای که کارمندان مجتمع فنی تهران می باشند و متخصص جهت سئو Off Page و مدیریت محتوا و شبکه های اجتماعی برای کسب رتبه های بهتر و سئوی باکیفیت.

بیشتر بخوانید: سئو سایت ایرانی

سئو سایت ایرانی

سئو سایت ایرانی

در این مقاله می خواهیم درباره سئو سایت ایرانی بحث کنیم؛ اصلی ترین عوامل تاثیر گذاربر بهبود رتبه سئو سایت در گوگل و سئو چه چیز هایی هستند:

همانطور که می دانید گوگل با به روزرسانی به طور غیر موقت الگوریتم‌های خود، کار را برای به دست آوردن رتبه‌ی بهتر بسیار سخت خواهد کرد. الگوریتم های جستجوی گوگل بسیار پرقدرت می باشند و عوامل و الگوریتم های رتبه بندی گوگل به طور دائمی در حال تغییر هستند.  در ادامه خدمت شما عرض خواهیم کرد که مهم ترین عوامل بهبود سئو چه چیزی می باشد

محتوای با کیفیت و به روز رسانی مرتب سایت به صورت روزانه و دقیق

اگر مطالب مهم و مفید و کاربردی در سایتتان به صورت روزانه برای سئو سایت ایران  گذاشته و آنها را بهینه سازی کنید، به طور حتمی اعتبار سایتتان بسیار بالا رفته و در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده خواهید شد. محتوایی که به طور قطعی به درد کاربران خواهد خورد و جذبشان خواهد نمود در ربته بندی گوگل بسیار پر اهمیت می باشد. به طور کلی خوشامد کاربران نقش به سزایی در بهبود سئو سایت ایران دارد.

سئو سایت ایرانی

 

 

همچنین مقاله‌های با تعداد کلمات بیشتر از ۱۲۰۰ کلمه، شانس برنده شدن بیشتری را نسبت به سایر رقبا دارند.

سرعت سایت برای تجربه کاربری مناسب بسیار پر اهمیت می باشد، استاندارد واقعی برای زمان بارگذاری سایت ۲ ثانیه بوده و بیشتر از آن خطایی رخ خواهد داد.

بهینه سازی عکس هایی که شما در سایت استفاده نموده اید باعث کم شدن زمان بارگذاری وب سایت شما خواهد شد. حجم عکس‌های خود را کم کنید و برای تصاویر حتما از تگ آلت استفاده نمائید.

با استفاده از  سایتgtmetrix و ابزار بررسی سرعت google خواهیم توانست سرعت بارگزاری سایت را بررسی کنیم.

طراحی تخصصی سایت

منو ها و دسته بندی مناسب سایت باعث جذب بیشتر کاربران می شود و این روی سئو بسیار مهم خواهد بود.

ساخت نقشه‌ی سایت

نقشه سایت مثل یک دروازه برای ربات های گوگل رفتار خواهد نمود ، آنها را راهنمایی می‌کند و به رفتار آنها جهت می‌دهد.

کاری کنید که مخاطبان نام برند سایت شما را در گوگل جستجو نمایند

به دلیل تبلیغات در سایتهای دیگر، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای متنی، ویدئویی و اینفوگرافی و… اشخاص پرتعدادی با نام برند شما آشنا خواهند شد و برای پیدا کردن سایت شما، اقدام به سرچ کردن برند شما در گوگل می‌کنند.

این کار تاثیر بسیار پرقدرتی بر بهینه سازی سایت شما داشته و از نظر گوگل سایتی محبوب و معتبر شناخته خواهید شد.

بهره بردن از شبکه های اجتماعی پرمخاطب

زمانی که مطلبی در سایت خود قرار می دهید، آن را در شبکه‌‌های اجتماعی خود نیز منتشر خواهید نمود و کاربران را به اشتراک گذاری آنها ترغیب نمائید.

تعداد لایک‌ها،share ها، تعداد کامنتها و تعداد اشخاصی که از روش شبکه های اجتماعی وارد سایت شما خواهند شد یک سیگنال قوی برای موتورهای جست‌و‌جو می باشد.

گوگل به سایتهایی رتبه ی بهتری خواهد داد که در بین مردم از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشند و یکی از روشهایی که مقدار محبوبیت شما را مشخص می‌کند مقدار مشارکت کاربرانتان در شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت بسیار مهم می باشند و با آن ها می توانید از جایگاه و رتبه سایت خود باخبر بشوید و بتوانید برای افزایش سایت خود برنامه ریزی کنید.

امروزه google ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت ها در نظر گرفته است و سایت های زیادی هستند که این کارها را انجام میدهند و شما می توانید برای آنالیز سایت خود از تمامی این ابزارها استفاده نمایید.

در ادامه چند سایت معتبر را برای شما نام میبریم که معتبرترین سایت ها برای چک و آنالیز سایت می باشد و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

 

سایت Alexa

Alexa یکی از این سایت های معتبر می باشد که یکی از ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت می توان نام برد و کاربران بسیار زیادی دارد.

فعالیت این سایت مربوط به جایگاه و رتبه ی سایت ها می باشد و شما می توانید با مراجعه به این سایت از رتبه ی سایت خود باخبر شوید.

این سایت در جدیدترین بروزسانی خود، تغییرات بسیار زیادی کرده است و علاوخ بر چک کردن سایت خود می توانید از دیگر امکانات آن بهره ببرید.

امکانات رایگان این سایت محدود می باشد و برای دسترسی به تمامی سایت می توانید عضو این سایت شوید تا به طور کلی بتوانید سایت خود را آنالیز نمایید.

سایت Ahrefs

سایت Ahrefs دیگر سایتی است که می توان به عنوان ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت از آن نام برد و این سایت کاربرد زیادی دارد.

شما می توانید با مراجعه به این سایت و وارد کردن لینک سایت خود، از تعداد بک لینک ها و اعتبار سایت خود باخبر شوید و می توانید به طور کامل آن ها را چک کنید.

برای چک کردن بک لینک ها، این سایت رایگان می باشد و می توانید تمامی سایت هایی که به شما لینک داده اند را ملاحظه کنید و حتی می توانید از اعتبار آن ها باخبر شوید.

سایت Seoreviewtools

این سایت هم در زمینه چک کردن بک لینک ها و اعتبار سایت می باشد که کاربران زیادی هم از این سایت استفاده می کنند و ملاک خود را این سایت قرار می دهند.

چندین سایت دیگر هم هستند که این فعالیت های یکسانی دارند اما ممکن است هر کدام از آن ها بر طبق الگریتم های خود اطلاعات موجود را در اختیار شما قرار دهند.

با این حساب نتایجی که در هر سایتی ملاحظه می کنید ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند و این به منظور محاسبات اشتباه سایت ها نمی باشد.

سایت های بسیار زیادی دیگری هم هستند که هر کدام یکی از ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت هستند که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید.

انجام پروژه سئو سایت

تیم فنی سئو تهران با داشتن کارشناسان با تجربه و مجرب در زمینه سئو سایت، پشتیبانی سایت و طراحی سایت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

تیم سئو تهران با بروزترین دانش در زمینه سئو سایت می تواند به بهترین روش سایت شما را بهینه نماید و می توانید سئو سایت خود را به ما بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و همچنین می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: مزایای پشتیبانی سایت


مزایای پشتیبانی سایت

مزایای پشتیبانی سایت

این مطلب در مورد مزایای پشتیبانی سایت می باشد و می خواهیم شما را بیشتر با پشتیبانی سایت آشنا کنیم و تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پشتیبانی سایت مزایای بسیاری دارد و یکی از مهمترین ارکان نگهداری سایت می باشد و هر سایتی به یک پشتیبان حرفه ای نیاز دارد.

پشتیبان به سایت کمک می کند تا سایت از مشکلات احتمالی در امان باشد و همچنین در صورت بروز مشکل آن را به سرعت برطرف کند.

پشتیبان سایت باید سایت را در شرایط ایده آل نگه دارد و نباید سایت دچار افت جایگاه و یا افت رتبه شود در google شود و در صورتی که سایت افت پیدا کرد باید راه حلی برای بازگشت آن پیدا کند.

پشتیبان سایت باید به تمامی اجزای سایت دسترسی داشته باشد و به طور کامل بر همه چیز نظارت داشته باشد تا مشکلی برای سایت پیش نیاید.

نظارت بر محتواها، افزونه ها و محصولات سایت از وظایف یک پشتیبان سایت می باشد که باید صورت روزانه سایت رو مورد بررسی قرار دهد.

برای آگاهی از وضعیت سایت، پشتیبان باید هر چند روز یک بار سایت را آنالیز کند تا متوجه پیشرفت های سایت شود تا بتواند برای آینده برنامه ریزی کند.

مزایای پشتیبانی سایت

پشتیبانی انواع سایت ها

تمامی سایت های موجود در جهان حداقل به یک پشتیبان نیاز دارد و فرقی ندارد که سایت تجاری است یا فروشگاهی و یا آموزشی و همه ی آن ها به پشتیبانی حرفه ای نیاز دارد.

اگه شما دانش پشتیبانی سایت را دارید می توانید پشتیبانی سایت خودتان را برعهده بگیرید و اگر اطلاعات کافی در این زمینه را ندارید حتما از یک پشتیبان کمک بگیرید.

امیدواریم که با مطالب مزایای پشتیبانی سایت اطلاعات کافی در این زمینه را در اخیتار شما قرار داده باشیم و برای اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید.

انجام پروژه های پشتیبانی سایت

جهت انجام پشتیبانی سایت می توانید به تیم سئو تهران مراجعه نمایید تا این کار را به بهترین شکل و به صورت اصولی برای شما انجام دهند.

تیم فنی سئو تهران با ارائه خدماتی مانند سئو سایت، پشتیبانی سایت و طراحی سایت توانسته است در سال های اخیر پروژه های بسیاری را انجام دهد.

شما نیز می توانید برای انجام کارهای فوق با کارشناسان تیم سئو تهران تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت