دوره پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت چه چیزی است

پشتیبانی وب سایت  که در مقاله دوره پشتیبانی سایت عنوان شده است به گروه عملیاتی که بواسطه یک گروه حرفه ای و زبده در گروهی از اقدامات که در سبب بروز رسانی وب سایت ، کم کردن قیمت های تبلیغاتی و فعال سازی برای افزایش کارآمدی ، سبب افزایش ترافیک سایت و بعضی مسائل پر اهمیت دیگر می شود.

دقت داشته داشته باید که یک وب سایت به هر صورتی که قابلیت زیادی داشته باشد ولی محتوای نداشته باشد یا اینکه محتوای قدرتمندی نداشته باشد بطور کامل ارزش زیادی ندارد . دقت داشته باشید که ارزش یک محتوا در یک وب سایت از 2 تا 400 برابر از خود سایت مهم تر و پر اهمیت تر بوده.

شرکت های خصوصی با دقت با وضعیت اقتصادی خود را قانع به کارکرد های برای کم کردن قیمت ها می کنند که این کارکرد که در مقاله دوره پشتیبانی سایت آمده راهکار خوب و توجیه کننده ای نبوده . از این جهت در یک شرکت، پشتیبانی وب سایت یکی از مراحل کاری پر اهمیت در بروز رسانی وب سایت بوه که وظایف زیادی بوده که مدیر سایت بر عهده می گیرد به دلیل اینکه  استلزام دانش و تجربه بوده.

برای درک مناسب تر این عنوان که پشتیبانی وب سایت به چه اندازه مهم بوده می توان به محل کسب و کاری نام برد که در صورتی که در حیطه کاری دانش ، مدیریت و مواظبتت نداشته باشیم آن کسب و کار بعد از زمانی شرایط نامناسبی را پیدا خواهد کرد . به این نکته در مقاله دوره پشتیبانی سایت توجه کنید که در یک وب سایت همچنین اگر پشتیبانی خوب و نگهداری اساسی در آن نداشته باشیم.

با اشکالات زیادی که در مقاله دوره پشتیبانی سایت آمده است از جمله کم شدن رتبه آن در سایت در اثر داخل شدن محتوای غیر استاندارد ، مورد تهاجم قرار گرفتن سایت و خیلی اساس های دیگر که سبب نتیجه نگرفتن دلخواهتان نشود و در قبال این کار همچنین صرف قیمت بیشتر زمانی و بودجه ای شده باشید و نتایج خوب را حاصل نکنید می توان با سپردن این کار به یک گروه باتجربه و حرفه ای مناسب ترین نتایج را بدست آورد.

مدل های پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی وب سایت همچنین به دو صورت انجام می گیرد که اکثرا به توضیح هرکدام در مقاله دوره پشتیبانی سایت می پردازیم :

1-پشتیبانی حضوری : این پشتیبانی که فعالیت را به طور حضوری انجام می دهند می تواند شامل فواید از جمله داشتن مرتب کردن ، بررسی کارکرد مستقیم کارشناس مرتبط ، که در سرعت و بیشتر شدن کیفیت همچنین اثر گذار بوده . این مدل پشتیبانی به دو صورت ساعتی و دوره ای بوده .

2- پیشتیبانی غیر حضوری : این مدل پشتیبانی که یکی از پیشتیبانی های معروف بوده و به روش های متفاوت انجام می گیرد از جمله تلفنی ، ایمیل ، نرم افزاری و … و شامل فواید بیشتری از جمله صرفه جویی در وقت و قیما ، دسترس پذیری به گروه پشتیبان ، ارائه فعالیت به طور 24 ساعته ، امکان گفتگو با کارشناسان متفاوت و …

البته قابل دقت، دو مدل پشتیبانی وجود داشته که که به پشتیبانی نقره ای و پشتیبانی برنزی همچنین معرف می باشند که در پشتیبانی نقره ای به روش عمل کرد که در قبال پشتیبانی وب سایت هزینه ای را سالانه پرداخت می کنید و به گفته مقاله دوره پشتیبانی سایت در مواظبت و بروز رسانی و کارایی حفاظتی در طول این یک سال تضمین هستید و به مدلی که سایت خود را گارانتی نموده اید.

با ما در سئو تهران همراه باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد