آموزش برنامه نویسی PHP

آموزش PHP بطور کاملا رایگان

تیم سئو تهران در مقاله ی آموزش برنامه نویسی PHP قصد دارد در ابتدا مفهموم این کلمه را برای شما بشکافد ، PHP که مخفف کلمه “Hypertext Preprocessor” می باشد، یک زبان برنامه نویسی منبع باز (open-source) و شیءگرا به شمار می رود. ولی می توان از آن به صورت یک زبان عمومی به کار برد. همینطور این زبان به توسعه دهندگان وب این اجازه را می دهد، تا محتوای صفحات خود را بر روی پایگاه داده پیاده سازی کنند.

یکی از خصوصیت های خوب PHP سطح دسترسی به مدل های پایگاه داده ها از جمله MySQL , SQLite , Oracle , SqlLite و غیره می باشد.

1)  اجرا بر روی Platform های متفاوت

2)  برنامه نویسی شبکه با آن راحت و لذت بخش است.

3)  در برنامه نویسی وب زود تر و پرقدرت و امن است.

4)  سرعت زیاد آن در قیاس با برنامه ی asp.net

5)  قابلیت اجرایی بر روی مدل های پلت فرم ها مانند; Unix , Linux , Windows و …

6)  زبان PHP از دید شی گرایی یک زبان اساسی است.

7)  دقت داشته باشید PHP در به کار بردن بهینه از منابع و حافظه مدل است.

8)  پی اچ پی آن رایگان و Open Source می باشد.

بازار کار PHP چطور است

ما به بیان مقاله ی آموزش برنامه نویسی PHP که دست رنج تحقیق های فراوان در این زمینه است به شما با صداقت سخن می گوییم و این را باید بدانید که در اکنون بازار کار وب در ایران در دست PHP و asp.net جای دارد و سایت ها در ایران با این دو زبان نوشتاری می شوند. بعد شدیدا به این زبان امیدوار باشید. و زود تر آغاز به آموختن این زبان کنید. و اطلاع داشته باشید که زود تر از زبان های دیگر به بازار کار راه پیدا خواهید کرد.

برای نمونه در بازار کار با php شما می توانید یک پلاگین برای وردپرس نوشتاری کنید ، فرض نمونه پلاگین ارسال مطالب به طور خودکار به تلگرام ، اگر نمی دانید پلاگین چه چیزی است . همینطور شما می توانید پس از فراگیری php به طور یک فریلنسر اشتغال به کار داشته باشید.با مه در مقاله ی آموزش برنامه نویسی PHP همراه باشید.

فریلنسر به مفهوم شخصی است که از راه ارتباط با اینترنت با شرکت یا فرد در ارتباط است و به طور همزمان یک یا چند پروژه را انجام می دهد ، .در جهت مسیر یادگیری شما ، پیشنهاد می شود پیش از ورود به جهان برنامه نویسی و آموزش برنامه نویسی php ، مسیر راه دیزاین سایت را از لینک یادگیری طراحی سایت رایگان دنبال کنید.

در این مقاله آموزش برنامه نویسی PHP به طور اساسی تر مباحث مطرح شده است که به شما یاری می کند راه کاملی برای یادگیری های دیزاین سایت خود در نظر بگیرید و پیش از احتیاج های کامل و تخصصی پیش از گذراندن دوره ی آموزشی php را در اختیار شما جای می دهد.نمونه ای از کد PHP را در زیر ملاحظه می کنید.

چند مورد کوتاه در مورد قسمت آموزش PHP

قصد کرده ایم تا به درخواست بازدید کنندگان سایت، قسمت مجزایی برای یادگیری PHP در نظر بگیریم تا شما دوستان عزیز به طور کاربردی با زبان PHP شناخت پیدا کنید. .در این مجموعه یادگیری ها، تلاش خواهد شد تا از یادگیری مقدماتی PHP شروع کرده و به سرعت به یادگیری آموختن PHP پیشرفته برویم.

به علت گسترده بودن این بحث، احتمال دارد مدت چند ماه، زمان احتیاج داشته باشد تا قسمت آموزش رایگان پی اچ پی در سایت  وردپرس کامل گردد. در این چند ماه شما با موارد کاربردی زبان PHP به طور خلاصه آشنا خواهید شد تا بتوانید به سادگی از پس خیلی از مسائل روزمره کاری خود که احتیاج به برنامه نویسی PHP دارد، بربیایید.

همه سعی ما این است که یادگیری برنامه نویسی PHP از مبتدی تا پیشرفته ، همه احتیاج های شما را مرتفع کرده و شما بتوانید به صورت یک مرجع از آن به کار ببرید.که در سئو تهران شمامی توانید به سادگی این مقالات را مطالعه نموده و همچنین در سئو تهران فعالیت پشتیبانی سایت صورت داده شده است. که شما به خیالی آسوده می توانید سایت خودتان به ما بسپارید، همچنین سئو تهران دارای سابقه ۲ سال است.

همه قصد ما در سئو تهران این است که شما بتوانید در ده مرحله به زبان PHP تسلط پیدا کنید. لذا تلاش خواهیم کرد تا از مدل های نمونه ها و کدها به کار ببریم  تا به طوری کاربردی زبان PHP را فرا بگیرید.ما را در مقاله ی آموزش برنامه نویسی PHP همراهی کنید.

چرا یادگیری PHP را برای ارائه در سایت خود انتخاب کرده ایم

زبان PHP یکی از بالا ترین زبان های برنامه نویسی جهان می باشد. این زبان که به صورت یک زبان جهت سروری شناخته می شود، معمولا برای پیشرفت و ساختن سایت های داینامیک، خیلی مورد کار برد قرار گرفته است. البته این به مفهوم نیست که تنها از PHP می توانید برای پیشرفت در وب به کار می برید.

در حقیقت زبان PHP یک زبان برنامه نویسی همه کاربرد هست که علاوه بر شی گرا بودن، می توانید به صورت عمومی از آن برای پیشرفت بهره ببرید. برای اینکه با تاریخچه زبان PHP به طور کامل شناخت پیدا کنید می توانید از سایت سئو تهران به کار می برید تا به طور کامل با این زبان و تاریخچه تکامل آن شناخت پیدا کنید.

آموزش برنامه نویسی PHP از دید گرامر و روش پیاده سازی، تحت اثر زبان های برنامه نویسی سی (C)، سی پلاس پلاس (C++‎)، جاوا (Java) و پرل (Perl) بوده است. البته دشواری  های معروف و موجود در زبان های کامپایلری، در زبان برنامه نویسی PHP خیلی کم رنگ تر هستند و برنامه نویسی با PHP خیلی ساده و راحت است.

در مجموعه سئو تهران یادگیری برنامه نویسی PHP، همه موارد و مهارت های عملی مورد احتیاج برای ورود به جهان جذاب برنامه نویسی زیر نظر وب و پیاده سازی وب سایت های دینامیکی، به راحت ترین و روان ترین صورت احتمالی، و به طور کاملا عملی یاد داده شده است.همراه ما در محتوای آموزش برنامه نویسی PHP باشید.

این گروه یادگیری، از دید نظم خارق العاده ای که در روند یادگیری و ترتیب مطالب دارد، خیلی بخصوص است و در ارائه آن ، از تجربیات موفق ارائه زیاد تر از یکصد ساعت یادگیری برنامه نویسی زبان های متفاوت در سئو تهران، به کار برده شده است. بروز تریم نسخه زبان برنامه نویسی PHP نسخه ۷ است که برای منتشر کردن نهایی در سال ۲۰۱۵ میلادی برنامه ریزی شده است.

از این جهت ، در این گروه یادگیری در کنار مطالب و مقاله های مرتبط به PHP 5.6، خصوصیت های جدید مرتبط به PHP 7 همچنین مورد بحث و وارسی واقع شده اند.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد