آموزش پشتیبانی سایت عالی

چرا احتیاج به پشتیبانی سایت داریم

در حال حاضر به گفته مقاله آموزش پشتیبانی سایت عالی اینترنت در ایران مفهوم تجاری زیادتر پیدا کرده و کسب و کار های اینترنتی بیشتری را شاهد هستیم که روز به روز بیشتر  و موفق تر از پیش عرض اندام می کنند. وب سایت های تجاری برای حضور در رتبه های پیشرفته تر موفقیت و کسب در آمد زیادتر به سرویس های متفاوت و زیادتری احتیاج دارند.

که بعضی از آن سرویس ها را می توان در مدل خدمات پشتیبانی وب سایت معرفی کرد.به این صورت تجارت اینترنتی قادر است در چرخه رقابت باقی بماند که از همه این خدمات و یا سرویس ها به شیوه درست تر و هوشمندانه, مناسب ترین بهره ها را از آن خود نماید.پشتیبانی وب سایت احتمال دارد در دید اول ساده به نظر برسد.

ولی مستلزم دقت و رسیدگی بیشتری است که فقط از عهده اشخاص حرفه ای این کار بر می آید. در این مقاله آموزش پشتیبانی سایت عالی نگاهی کلی خواهیم داشت به نکاتی که باید در پشتیبانی سایت انجام شود.در پردازش پشتیبانی وب سایت و بازار یابی محتوایی هم باید این مورد رعایت شود، کاربران شما همواره باید با محتوای بروز و تازه مواجه شوند.

این امر سبب می شود کاربر احساس کند با گروهی  طرف است که به ذائقه کاربر توجه می کند.حتماً برای شما اتفاق افتاده است که با عجله زیاد به دنبال یافتن شماره تلفن یکی از رفیقان خود باشید.با ما در ادامه ی محتوای آموزش پشتیبانی سایت عالی همراه باشید.

ثانیه ها هم باید برای شما اهمیت دارند

در این زمان ها، ثانیه ها هم برای شما اهمیت دارند. این کار برای کاربران سایت شما هم تصدیق می کند، گوگل با دادن موتور جستجوی خیلی سریع خود کاربران را بد عادت کرده است و مایل است که هرچه زود تر به مطلب، سرویس یا محصولات دلخواه خود برسند. از جهت دیگر این روزها کاربران صبر و بردباری کمی دارند.ما را در مقاله ی آموزش پشتیبانی سایت عالی همراهی کنید.

و اگر به نتیجه مورد علاقه خود در وب سایت شما نرسند هر چه سریع تر وب سایت شما را به جهت وب سایت های رقیب رها می کنند.به این صورت باید در پشتیبانی وب سایت مواردی رعایت شود تا سایت شما سرعت مناسبی داشته باشد. دقت به حجم عکس ها که در وب سایت قرار می دهید، پهنای باند خوب سروری که اطلاعات سایت شما بر روی آن قرار دارد از نکاتی هستند.

که حتما در پردازش پشتیبانی وب سایت در نظر داشته باشید.در جهان اطلاعات زندگی می کنیم و به صریح می توان بیان کرد که  بزرگترین سرمایه هر وب سایتی آگاهی هایی است که در طولانی مدت در آن ذخیره شده است، در این میان، آگاهی های کاربران وب سایت اهمیتی زیادی دارد به دلیل اینکه به سادگی می توان با دارا بودن آدرس ایمیل کاربران، در آینده با آن ها در ارتباط بود.

با این دید به هر اندازه که وب سایت شما عمر و کاربرِ بیشتری  دارا باشد.پردازش پشتیبانی سایت اهمیت زیادی پیدا می کند. در این میان شرکت های ارائه دهنده هاست (Host) ادعا دارند که اطلاعات وب سایت ها را در مناسب ترین وضعیت محافظت می کنند؛ ولی رعایت اساس پشتیبانی وب سایت حکم می کند که این حرکت را به کاردان سپرده.

 پیشنهاد مقاله آموزش پشتیبانی سایت عالی این است که از گروه هایی که خدمت پشتیبانی سایت ارائه می کنند برای تهیه نسخه های پشتیبان یاری بگیرید.

آموزش امنیت سایت عالی

پشتیبانی سایت عالی

آموزش امنیت سایت عالی

آیا امنیت وردپرس در معرض خطر هست

امنیت در مقاله آموزش امنیت سایت عالی به مفهوم جلوگیری از به دزدیده شدن اطلاعات است. اطلاعاتی که ماه‌ ها و سال‌ ها برای گرفتن آن زحمت‌کشیده‌اید! فهرست ایمیل کاربران و آمار فروش وب‌ سایت شما هم دارای این اطلاعات خواهد بود. چه بپذیرید و چه خیر، وب‌ سایت شما همواره در شبکه جهانی اینترنت آنلاین است و در صورت درست کردن با ریسک‌ های امنیتی می ‌باشد.

از جهتی وب سرور سایت شما همواره پنجره‌ای میان کسب ‌و کار شما و چهانی اینترنت است.توضیه مقاله آموزش امنیت سایت عالی دوره آموزش امنیت وردپرس راه حلی خوبی برای بالا بردن امنیت سایت شماست.به‌طور اساسی می ‌توان بیان کرد که امنیت سایت وردپرسی شما به خیلی موارد وابسته است. تنظیمات و ماژول ‌های به کار برده شده بر روی سرور سایت شما٬ قالب ‌ها و پلاگین های استفاده شده.

بر روی وردپرس شما و در آخر پر اهمیت ترین عنوان نصب و تنظیمات افزونه ‌های امنیتی روی وردپرس شما همه این ها از اهمیت بخصوصی دارا هستند. در نتیجه اگر این نکات را به‌ طرز صحیحی رعایت کرده باشید حتما سایت شما غیرقابل نفوذ خواهد بود.با ما در مقاله ی آموزش امنیت سایت عالی همراه باشید.

آیا وردپرس دارای امنیت است

همواره زمانی که بحث امنیت سایت می‌ شود٬ سوال برای کاربران پیش می آید که  آیا وردپرس دارای امنیت است یا خیر؟ مناسب ترین پاسخی که برای این پرسش در مورد هر سیستمی (چه وردپرس و چه لینوکس و…) پیدا کردیم این است که:در نتیجه نباید گفته شود که کدام سیستم امنیت بالاتری دارد سیستم مدیریت محتوای جهان است! در حقیقت خوب است.ما را در آموزش امنیت سایت عالی دنبال کنید.

بگوییم وردپرس قابلیت انعطافی دارد و سیستم مدیریت محتوای جهان است. بوسیله این انعطاف ‌پذیری می ‌توانید آن را به امنیت ترین سیستم مدیریت محتوای جهان تبدیل کنید. برای این کار فقط کافی است حرفه  ای امنیت وردپرس شوید.در دوره آموزش امنیت سایت به طور عملی تشریحاتی کامل در مورد امنیت وردپرس و چگونگی برطرف کردن باگ ‌های امنیتی سایت ارائه خواهیم کرد.

با استفاده از این شیوه ها و روش ها می ‌توانید امن بودن سایت خود را تا چند صد برابر بالا ببرید.در جلسه اول این دوره آغاز می ‌کنیم به تشریحاتی در مورد امنیت و اینکه معنی ما از امنیت چیست؟ آیا وردپرس دارای امنیت می ‌باشد یا خیر؟ و شما و هاستینگ سایت شما چه کاری در امنیت سایتتان می توانید به کار ببرید .

سپس داخل فاز دوم آموزش شده و در مورد امن بودن شرکت شما٬ شیوه عقد قرارداد کاری و لحاظ کردن موضوع امنیت در قرارداد های کاری شرکتتان گفتگو می ‌کنیم. همینطور جلسه سوم را با عنوان جفنگ‌ ها و اسپم ‌ها در وردپرس تشکیل خواهیم داد؛ که با پایان یافتن این جلسه صرفه‌ جویی خیلی بیشتری در وقت کاری خود خواهید داشت.

در جلسه چهارم آموزش آغاز به امنیتی کردن سایت وردپرسی می ‌کنیم. پس از آن از جلسه پنجم و ششم وردپرس را با موارد زیادتری در مورد امنیت وردپرس و شیوه های تخصصی تر ادامه خواهیم داد. علاوه‌ بر این به گفته مقاله آموزش امنیت سایت عالی جلسه هفتم را در مورد نحوه امنیت سرور و امکانات مورد احتیاج برای میزبانی ایمن یک وب ‌سایت وردپرسی آغاز می ‌کنیم.

پشتیبانی سایت عالی

آموزش پشتیبانی سایت سال 99

پشتیبانی سایت عالی

پرتال ها (Portals)

پشتیبانی سایت عالی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت،پرتال ها  سایت های دینامیک نیز نوعی از سایت ها هستند که در نهایت چندین هدف و مقصود متفاوت را در یک سایت دنبال می کنند.به عبارت دیگر مجموع چند سایت دینامیک که برای بدست آوردن یک هدف مشترک برای یک مدیر و یا مجموعه ای از شرکت ها را می توان یک پرتال نامید.به عنوان نمونه پرتال خبری می تواند از چند سایت کوچک تر به وجود آمده باشد.

که هر یک امکان خاصی چون انتشار تصاویر،عضو گیری،انتشار اخبار،نظر سنجی و …را در اختیار مالکان و یا بهربرداران آن قرار می دهد.ضمن این که همه ویژگی‌ های یک سایت  استاتیک می تواند در یک پشتیبانی سایت عالی نیز توسط طراح سایت ایجاد گردد و طبق آن بهره برداری شود.در  طراحی وب سایت و ساخت سایت همواره پرتال‌ ها توسط سازمان ها، شرکت ها دولتی و خصوصی سفارش داده می شود.

و به علت نیاز به بروز رسانی قسمت های متفاوت اداره ی آن ها توسط یک فرد و یا Admin و یا خود طراح سایت بهینه سازی و نگهداری می شود .سایت استاتیک و نیمه دینامیک فلش (Static and Dynamic Flash Website) : در  طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های گرافیکی و یا در اصلاح Flash نیز  دو نوع استاتیک و نیمه دینامیک قلمداد می شوند که توسط نرم‌افزارهای خاصی طراحی و مدیریت محتوا می شوند این مدل طراحی خیلی وقت است که منسوخ شده است.

همواره” از XML یا Action Script برای ایجاد قابلیت های تغییر یا هوشمندی در این سایت ها استفاده می شود اما کاملأ به سلیقه طراح سایت بستگی دارد.به طور کلی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های فلش  استاتیک غیر قابل تغییرند وبه مانند سایت های ثابت توسط طراح ایجاد می شوند و برای تغییر آن نیاز است به افرادی رجوع کنیم.با ما در پشتیبانی سایت عالی همراه باشید.

پشتیبانی وب سایت های پویا

کمک بگیریم  که به صورت حرفه ای یا نیمه حرفه ای از دانش پشتیبانی سایت عالی برخوردار هستند و نمونه کارهای قابلی در این مدل کارها داشته باشند اما اکثرأ این تکنولوژی در Multimedia ها بیشتر کاربرد دارد اما سایت های فلش کاملأ پویا و داینامیک نیستند اما مثل  سایت های دینامیک طراحی و بروزرسانی محتوائی خواهند شد  و قابل تغییر نیز می باشند.

ولی تغییر دادن در آن ها به سادگی  سایت های دینامیک نیست و نیز بهینه سازی محتوائی در آن ها بسیار محدود تر از سایت های داینامیک است.از محاسن اصلی اینگونه سایت های نیمه داینامیک وب سایت های فلش جذابیت آن ها است،توانایی ایجاد گرافیک زیبا و هم چنین انیمیشن ‌های جذاب.ما را در مقاله ی پشتیبانی سایت عالی همراهی کنید.

ولی از معایب عمده ی در  طراحی وب سایت و ساخت سایت آن ها می توان به امکان خوانده نشدن اطلاعات موجود در آن ها توسط موتور های جستجوگر و سرعت کم بارگذاری اشاره نمود زیرا قالبأ No index هستند.در طراحی وب سایت و ساخت سایت سایت های فلش برای کسانی مناسب است که نیاز به معرفی خود و تبلیغات دارند و کسی در سایت آن ها ثبت نام نمی کند و یا خدمات خاصب نمی گیرد.

آموزش پشتیبانی سایت سال 99

پشتیبانی سایت مفید

آموزش پشتیبانی سایت سال 99

پشتیبانی سایت چگونه است

در حال حاضر که بازار تجارت الکترونیک داغ است به گفته مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 ، هر تجارتی (چه سنتی و چه جدید) از یک سوپرمارکت محلی گرفته است تا شرکت های معروف و بزرگ بین المللی احتیاج به دارا بودن یک وبسایت قشنگ و فعال را در خود احساس می کنند. یک وبسایت قشنگ یقینا می تواند دید مشتریان شما را در نگاه اول به خود توجه نماید.

و مشتری را به جهت سایت شما تشویق دهد. ولی سوالی که پیش می آید در مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 شما به عنوان صاحب تجارت(سایت)خود، بازدید کنندگان را تنها برای دیدن یک یا چند بار از سایتتان می خواهید یا مایل هستید مشتری با شما تعامل مالی و همکاری داشته باشد ؟!!یقینا در خواست شما مورد دوم است !تجارت شما هر چیزی که باشد.

سایت فروشگاهی، سایت خبری، سایت علمی، سایت آموزشی یا در هر حیطه دیگری، باید با درست کردن سایت قصدی داشته باشید  … ولی قصد شما تنها با طراحی قشنگ سایت تحقق نمی یابد !از آنجایی که تکنولوژی در حال حاضر به سرعت در حال بروز شدن است و هر روز مدل های بیشتری برای تجارت الکترونیک ارائه می شود.

به همین علت دنیای برنامه نویسی و طراحی سایت باعث عوض شدن زیادی است.در این موقعیت است که پشتیبانی سایت مهم بودن خود را نشان می دهد. وقتی که طراحی و پیاده سازی سایت شما پایان یابد در  دید عموم قرار می گیرد این کارایی پشتیبانی سایت است که کاربران را در سایت شما می مانند و سبب بالا رفتن بازدید روزانه و در نتیجه درآمد زیادتر شما خواهد شد.

زیاد کردن محتوای بروز، پشتیبانی فنی، برطرف کردن اشکلات احتمالی، اضافه کردن صفحه و خصوصیت های بروز به سایت، آپدیت  سایت و پر اهمیت ترین آن ها به این معنی است که حفاظت از اطلاعات سایت شما و خیلی نکات دیگر می تواند از خدمات پشتیبانی سایت باشد.شرکت های مختلفی در حیطه طراحی و برنامه نویسی سایت مشغول به کار هستند.

 اما در حیطه پشتیبانی سایت که خیلی پر اهمیت  تر و حساس تر از قسمت آماده سازی سایت است به طور جدی فعالیت نمی کنند.ما با در محتوای آموزش پشتیبانی سایت سال 99 همراه باشید.

بعضی از خدمات پشتیبانی :

  • درست کردن محتوا برای سایت: هر سایتی برای جلب توجه مشتریان خود احتیاجی به محتوایی جدید و با مفهوم دارد. تیم پشتیبانی با نویسنده هایی حرفه ای در حیطه های متفاوت آماده تولید محتوای بروز و با ارزش برای سایت شما می باشد.ما را در مقاله ی آموزش پشتیبانی سایت سال 99 دنبال کنید.
  • پشتیبانی فنی: تمام سایت ها از وقتی که منتشر می شوند احتیاج به یک پشتیبان فنی دارند که همواره در دسترس باشد و اشکالات ممکن سایت را پیش از اینکه کاربران آن را مشاهده کنند برطرف کند. گروه برنامه نویسی  این وظیفه پر اهمیت را برای شما انجام می دهد تا خیالتان از آماده بودن سایتتان برای همواره آسوده باشد.
  • اضافه کردن خصوصیت های جدید: احتمال دارد شما در زمان کار با سایتتان مطلع شوید که سایت شما احتیاج به امکاناتی جدید برای تعامل زیادتر با مشتریان دارد. این امکانات به گفته مقاله آموزش پشتیبانی سایت سال 99 می تواند دارای درست کردن صفحه ای جدید برای سایت، برنامه نویسی و درست کردن ماژولی جدید برای سایت و حتی دیزاین جدید برای قسمت های متفاوت سایت شما باشد.

پشتیبانی سایت مفید

آنالیز سایت

 

پشتیبانی سایت مفید

برطرف کردن اشکالات سایت

بعضی اوقات ممکن است بدون استفاده از پشتیبانی سایت مفید در اثر وقت اشکالاتی در وب سایت مشاهده شود.خیلی از شرکت های ارائه دهنده کار سایت تیم تست و کنترل کیفیت دارند.وظیفه تیم تست این است که اشکالات ممکن برای وب سایت را وارسی کند.این اشکالات در صورت دیدن توسط طراحان برطرف می شود.

ولی بعضی اوقات بعد از گذشت وقت مشکلات نمایان می شود.در این صورت باید هرچه زود تر برطرف شود.بعضی طراحان نیز پنلی برای مدیریت محتوا و ساختار سایت در اختیار می گذارند.مدیر وب سایت می تواند اطلاعاتی در سایت درست کند و یا متنی را عوض کند.در این موارد اگر این فرد اطلاعات تخصصی در مورد طراحی سایت نداشته باشد ممکن است ایراداتی رخ دهد.

به هر حال اشکالات و مشکلات به وجود آمده باید زودتر با استفاده از پشتیبانی سایت مفید برطرف شود.بله وب سایت نیز بعضی اوقات نیاز به تعمیرات دارد!نیاز به دکتر و دوا دارد تا حالش خوب شود.اشکالات به وجود آمده ممکن است سبب کند شدن سایت شود،لینک ها خراب شود،شکل ظاهری سایت به هم بریزد و خیلی از موارد دیگر.هر کدام از این موارد اثر مخربی دارد.

بد بودن شکل ظاهری سایت از دید بازدید کننده ناخوش آیند است.می تواند وب سایت را ترک کند.خراب شدن لینک ها روی بالا رفتن رتبه سایت شما اثر منفی خواهند گذاشت و… ، با ما در مقاله ی پشتیبانی سایت مفید همراه باشید.

برنامه نویسی تحت وب

احتمال دارد سایت شما نیاز به برنامه نویسی تحت وب داشته باشد.این مورد یکی از تخصص ترین کارهای سایت می باشد. به همین علت به مهارت ها و تسلط بسیار زیادی نیاز دارد.اگر شما با برنامه نویسی وارد نباشید باید این کار را به یک شرکت با اعتبار واگذار نمایید.برنامه ریزی تحت وب با برنامه نویسی کامپیوتر خیلی فرق دارد.مقاله ی پشتیبانی سایت مفید را دنبال کنید.

در رایانه برنامه ای روی سیستم نصب می شود.اما در این سایت چنین چیزی نیست.بلکه در خود سایت پردازشی انجام می شود.زبان های متفاوتی برای انجام یک پروژه برنامه نویسی تحت وب وجود دارد.به طور نمونه برنامه نویسی تحت وب می تواند توسط زبان php یا java و یا خیلی دیگر از زبان ه انجام گردد.

با استفاده از برنامه نویسی تحت وب با توجه به مدل برنامه مورد نظر کد یا شبه کدهایی به آن زبان نوشته می شود.این کدها در سرور جای می گیرند. زمانی که که کاربر می خواهد از این برنامه ها استفاده کند کافی است که به وب سایت شما رجوع کند.بعد از اجرای برنامه در سایت شما،کدهایی که نوشته شده اند در سرور عملیات انجام می شود.

بعد خروجی در یک صفحه وب و یا فرمت هایی مثل pdf به کاربر نمایش داده می شود.همانطور که گفته شد پشتیبانی سایت مفید یکی از کار های سایت تخصصی ای می باشد.البته برنامه نویسی تحت وب حتما نباید متصل به کار سایت شما باشد. بلکه می تواند کل خدمات سایت شما باشد!به این معنی که کاربر تنها به این دلیل وارد سایت می شود.

که موردی برای او پردازش شود.برنامه نویسی تحت وب باید تخصصی و حرفه ای باشد و باید استاندارد های جدید و بروز برنامه نویسی انجام شود.استفاده از کدهای سنگین و شیوه های قدیمی برنامه نویسی می تواند کیفیت کار شما را خیلی آسیب دار کند.در همه کار های اینترنتی سرعت حرف اول را می زند. برنامه نویسی تحت وب نیز باید با قوانینی نوشته شود که سبک باشد تا بتواند به سرعت اجرا شود.

آنالیز سایت

ارتقاء رتبه سایت