آموزش برنامه نویسی سی شارپ

سی‌ شارپ چه چیزی است و چه کاربردی دارد

به بیان مقاله ی آموزش برنامه نویسی سی شارپ که حاصل تحقیق کارشناسان ما می باشد ، در حال حاضر زبان ‌های برنامه نویسی مختلفی وجود دارند که مدیران پروژه ‌ها بر حسب احتیاج های نرم‌افزار و امکاناتی که خود احتیاج دارند، می ‌توانند برای پیشرفت استفاده کنند.

ممکن است شما بخواهید یک زبان برنامه نویسی را به هر علتی به دلیل علاقه یا درآمد و حرفه فرا بگیرید ولی نمی دانید کدام زبان را برای شما خوب است.و چگونه آن را فرا بگیرید. ما در این مقاله به طور کامل می خواهیم در مورد زبان برنامه نویسی سی شارپ تشریحاتی را ارائه بدیم که پس از خواندن این مقاله می ‌توانید یک انتخاب عاقلانه و منطقی داشته باشید 

میزان به کار بردن از زبا‌ن های برنامه نویسی مطابق آمار : زبان ‌های برنامه نویسی به 4 گروه شئ گرا، رویه ‌ای، کاربردی و عاقلانه ای دسته بندی می شوند.میزان به کار بردن از هر گروه در بین برنامه نویسان مختلف است، ولی آنچه که بر همگان آشکار و واضح است این است که بالای 60 درصد گروه شی گرا از دیگر دسته‌بندی‌ ها جلو است.

#C یک زبان برنامه نویسی چند نوعی است که ما در آموزش برنامه نویسی سی شارپ به شما می گوییم که این ها عبارت اند از دستوری ، تابعی، عمومی، شیء گرا و جزء گرا است .این زبان بواسطه شرکت مایکروسافت و از دل فریم ورک .NET مایکروسافت خلق و رشد یافت و پس از آن  توانست استاندارد های ISO و Ecma را بگیرد.

و به صورت یک زبان استاندارد تایید شود. در مطابق حال زبان C# ،  زبان معتبر مایکروسافت برای بوجود آوردن سیستم عامل ویندوز و ویندوزفون برای سیستم عامل موبایل‌ هایی مانند HTC ، مایکروسافت و نوکیا می باشد.این زبان همچنین مثل زبان جاوا برای پروژه‌ های اقتصادی و بزرگ، انتخاب خیلی مناسبی است.

هر چند به اندازه برنامه نویسانی که به این زبان برنامه نویسی می‌ کنند، به اندازه برنامه نویسان جاوا نمی ‌رسد، اما به لطف پشتیبانی مایکروسافت، این زبان یکی از مدعی گران قوی در میان زبان ‌های برنامه نویسی است.ما را در مقاله ی آموزش برنامه نویسی سی شارپ دنبال کنید.

آینده‌ ی کاری زبان برنامه نویسی سی شارپ

این زبان برنامه نویسی زبانی راهکار و تمام نشدنی خواهد بود به دلیل این که نسخه های بروز آن همچنین هر چند وقت یک دفعه بواسطه مایکروسافت ارائه می‌ شود و شامل قابلیت ‌های بروزی است. و اگر بخواهیم توضیحی درباره رنکینگ و رتبه‌ ی آن در جهان حرف می زنیم می‌ توانیم این طور بیان کنیم که:

سی‌شارپ از دیدگاه‌ های متفاوت چهارمین و در بعضی پنجمین زبان کاربردی، قدرتمند و مورد علاقه جهان به شمار می رود . در نتیجه این زبان برنامه نویسی از محبوبیت و اعتبار خیلی زیادی دارا است.در ایران دو زبان برنامه نویسی قسمت زیادی از نرم افزارها و وب سایت های سازمان های دولتی و خصوصی را جا گرفته است که C# (ASP.NET) و جاوا پرچم دار هستند.

طبق لیست بندی انجمن TIOBE ، رنکینگ این زبان در ردیف چهارم جدول زبان های برنامه نویسی جای دارد. مطابق به لیست بندیIEEE  که لیست برترین زبان ‌های برنامه‌نویسی سال 2017 را انتشار یافت در ردیف پنجم زبان های برنامه‌ نویسی جای دارد.به ما در مقاله ی آموزش برنامه نویسی سی شارپ همراه باشید.

چه افرادی سی شارپ کار می ‌کنند

سی شارپ که یک زبان برنامه‌نویسی همه نظره ، تازه و شئ‌گرا است که بواسطه مایکروسافت پیشرفت داده شده است. این زبان در قلب خیلی از اپلیکیشن ‌هایی که بواسطه دات ‌نت دیزاین شده ‌اند همچنین جای دارد. فراموش نکنید  که برنامه‌نویسی به زبان سی‌شارپ خیلی مشابه به زبان جاوا است.

در نتیجه اگر حیطه در زبان جاوا یا به طور اساسی، زبان ‌های مشابه به سی دارید، آموختن سی‌شارپ خیلی برایتان دشوار نخواهد بود. اندازه رشد زبان C#  در سال ۲۰۱۶ برابر با ۸۸% بود. به جرات می توان بیان کرد نخستین زبان برنامه نویسی دسکتاپی در ایران که زیاد ترین طرفدار را دارد همین زبان سی‌شارپ هست.

زبانی که قدرت زیادی در نوشتن مدل های برنامه و اپلیکیشن دارد. شما با به کار بردن زبان سی‌شارپ می‌ توانید مدل های برنامه های دسکتاپی، موبایل، وب و . . . را بنویسید. همواره اندازه زیادی از شرکت ها از این زبان برنامه نویسی به کار می برند . زمانی که سی شارپ مسلط باشید به سادگی می ‌توانیدASP.Net   فرا بگیرید.

و ساده برنامه های زیر نظر وب بنویسید. اگر این زبان را در پیش ASP.Net  بلد باشید به جرات می توان بیان کرد که اشکال کار نخواهید داشت. به دلیل اینکه روزانه از شرکت‌ ها متفاوت دنبال برنامه‌نویس سی شارپ و ASP.Net  هستندمفاهیم و اساس تئوری با به کار بردن از اسلاید، انیمیشن و تشریحات استاد یادگیری داده می‌ شود.

و درک مفهومی و شیوه ی آموختن و به کار بردن از آن مفاهیم و اصول با به کار بردن از نمونه های عملی یاد داده می‌ شود. در یادگیری #C در گام اول اجزای این زبان معرفی می ‌شوند و در گام بعد مفهوم خیلی مهم شی‌گرایی معرفی و به طور عملی پیاده ‌سازی می‌ شود.تیم سئو تهران را در محتوای آموزش برنامه نویسی سی شارپ دنبال کنید.

در ادامه مقاله آموزش برنامه نویسی سی شارپ گروه های مورد به کار برده شده در زبان سی‌شارپ معرفی می‌ شوند. همینطور در یادگیری #C چند ساختار داده و الگوریتم پیاده‌سازی می ‌شوند. سی شارپ در حقیقت یک زبان برنامه‌نویسی با نوع های مختلف است که قواعد ، توابع، شی‌گرایی را در بر می‌گیرد.

مایکروسافت با به کار بردن از فریمورک .net این زبان را ابداع کرد و بعد از آن آغاز به پیشرفت زبان برنامه‌نویسی c# نمود. بعد از آن مایکروسافت قابلیت این را پیدا کرد که استاندارد های iso و ecma را پیدا کند و آن را به صورت یک زبان برنامه‌نویسی تایید کند. با این صورت مایکروسافت از c# برای برنامه‌نویسی سیستم عامل ویندوز و اسمارت فون‌ هایی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند، کاربرد دارند.

برای اینکه پروژه‌‌ های بزرگ را عمل کنید ، زبان برنامه‌نویسی سیشارپ و جاوا می‌ توانند انتخاب ‌های مناسبی برای شما باشند. البته قبل بیان است که برنامه‌ نویسان جاوا نسبت به برنامه‌نویس ‌های سی شارپ مقطع بالاتری دارند ولی به یاری مایکروسافت می توانیم بیان کنیم که زبان c# یکی از مدعیان زبان‌ های برنامه‌نویسی قدرتمند جهان می ‌باشد.

زبان سی شارپ یکی از عملکرد ترین زبان‎های برنامه‌ نویسی شناخته شده است و هر چند یک دفعه شرکت مایکروسافت نسخه ‌ی بروزی را همراه با توانایی های مختلف، ارائه‌ می ‌دهد.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد