اصول پشتیبانی سایت

اهمیت و اصول پشتیبانی از سایت

وقتی که یک وب سایت راه اندازی(دیزاین وب سایت) می شود، از نظر مقاله اصول پشتیبانی سایت به این مفهوم نیست که همه چیز تمام شده و می توان با درست کردن محتوا ها در آن، برای استفاده و بازدهی منتظر ماند. بلکه سایت ها به پشتیبانی احتیاج دارند. احتمال دارد در طی دوره های زمانی، سایت با اشکالات مختلفی روبرو شود.

و یا با داخل شدن افزونه های بروز، به تنظیم دوباره نیاز پیدا کند. در نتیجه باید بتوان سایت را طبق با فاکتور های بروزی که وارد بازار می شود، مدیریت و اداره کرد. در نتیجه که از سایت پشتیبانی نشود، بنابراین از مدتی به لینک های شکسته، افزونه های قبلی و از رده خارج، سیستم مدیریت محتوای غیراستاندارد و … سبب می شود.

در نتیجه باید به صورت مدام سایت بررسی و طبق با استاندارد های روز جهان بهینه سازی شود.پشتیبانی سایت ها بر اصول اندازه امکانات و وضعیت آن ها انجام می گیرد. سایت هایی که بازدیدکننده زیاد تری دارند، از نظر مقاله اصول پشتیبانی سایت بی تردید به پشتیبانی احتیاج دارند. البته این سخن به این مفهوم نیست که دیگر وب سایت هایی که رتبه بالایی ندارند ، احتیاجی ندارند از پشتیبان.

در پشتیبانی سایت، نمایشگر هایی که در دید تماشاچی ها قرار می گیرند، باید به صورت همیشگی بروزرسانی شوند. در حقیقت برای تایید صحت و درستی عملکرد سایت، وجود پشتیبان اهمیت پیدا می کند. با وجود پشتیبان می توان همه خطا ها و اشکالاتی که در سایت بوجود آمده اند را برطرف کرد.با ما در مقاله ی اصول پشتیبانی سایت همراه باشید.

فواید پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت با مهارت های بخصوصی همراه است و اساس و اسلوب آن در اختیار افرادی است که به خیلی از کد های برنامه نویسی، آنالیز سایت و درست کردن محتوا و بهینه سازی وب سایت تسلط لازم دارند. و آنچه که در مقاله اصول پشتیبانی سایت ذکر شده در پشتیبانی سایت نکات زیر برای سایت حاصل می شود :

  1. حفظ و نگهداشتن اطلاعات سایت
  2. آپلود فایل های با حجم زیاد در سایت
  3. بروزرسانی بخش های متفاوت گرافیکی سایت
  4. بوجود آوردن کپی های پشتیبانی از پرونده ها در سرور سایت
  5. پیاده سازی مناسب ترین محتوا ها مطابق با الگوریتم های گوگل
  6. ارائه آخرین ویرایش های درست سایت و ماژول های بروز
  7. بروزرسانی محتوای سایت طبق با اطلاعات ارسالی کارفرمایان
  8. یاری به مدیران سایت ها برای بروزرسانی مناسب  و راحت تر محتوا
  9.  نصب و درست کردن ابزار های بروز بر روی سایت به طور خودکار
  10. یادگیری، راهنمایی و هدایت کاربران برای به کار بردن از امکانات جدید در سایت
  11. حفظ سایت و برطرف کردن اشکالات بوجود آمده برای بازدهی بیشتر و اثرگذار تر

مراحل پشتیبانی سایت

پشتیبانی یک کارکرد یا فرآیند کوتاه مدت نیست و در عین حال فقط یک دفعه انجام نمی شود. بلکه احتیاج به سعی مداوم دارد. در بعضی سایت ها که برای ارتقا رتبه و زیاد کردن بازدیدکننده، ارزش و اهمیت بخصوصی قائل هستند، پشتیبانی از وب سایت احتمال دارد در چند سال انجام و به صورت همیشگی تمدید شود.ما را در محتوای اصول پشتیبانی سایت دنبال کنید.

در این صورت سایت با هیچ خطا و اشکالی روبرو نمی شود و در نتیجه می توان هر روز شاهد وارد شدن حجم زیادی از بازدیدکننده ها بود.با ما در سئو تهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

اداره پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد