موشن گرافیک چه چیزی است

به گفته مقاله بهترین آموزش انیمیشن ، آموختن موشن گرافیک مدلی از فیلمسازی است که برای ساختن آن از  تطبیق دو هنر گرافیک و فیلم سازی به کار برده و  بدین صورت از قابلیت هایی که این دو هنر دارند برای گفتن و انتقال مفاهیم از آن به کار می برند. در اکنون جزء پر مخاطب ترین هنر دیجیتال در حیطه رسانه و مالتی مدیا می باشد.

موشن گرافیک هنری برای دادن موضوع و معنا با به کار بردن از طرح ، رنگ و المان ها و عناصر گرافیکی می باشد. موشن گرافیک به سبب نگاه ساده و میمنالی که دارد مناسب ترین ارتباط را با تماشاچی برقرار کرده و مخاطبان آن هم اندازه و هم سنین می باشند.

در هنر موشن گرافیک می توان با به کار بردن صحیح از مفاهیم و عناصرهای متفاوت بصری به مناسب ترین و زودترین شیوه های احتمالی پیام را به بیننده انتقال داد حال در مقاله بهترین آموزش انیمیشن سوال پیش می آید به چه دلیل موشن گرافیک؟یکی از مناسب ترین شیوه ها برای ساخت تبلیغات و دادن مطالب موشن گرافیک می باشد.

به دلیل این که در ساخت آن احتیاجی به دوربین و نور و فیلمبرداری نبوده و پر اهمیت تر از آن احتیاج به بازیگر در این هنر حدودا به صفر می رسد و به کار بردن از عکس های گرافیکی و مختلف و خلق افکت های تصویری با رنگ های جالب که در ذهن تماشاچی خطور می کند جز علل هایی می باشد که از موشن گرافیک به کار برده می شود.

به کار بردن موشن گرافیک در بازار کار

  1. ساختن تیزر تبلیغاتی
  2. ساخت تیزر های نمایشگاهی و سازمانی
  3. مدل های تبلیغات ویدیویی برای شبکه های  مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام وب سایت ها
  4. انیمیشن های دو بعدی
  5. برنامه های آموزشی
  6. مراحل ساختن موشن

در دوره موشن گرافیک چه فرا می گیرید؟ در این زمینه سیلابس و جزییات دوره به صورتی طراحی گردیده است که دانش پذیر با نرم افزار هایی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور طراحی و ساختن المان های نخست گرافیکی را سبب به کار بردن در موشن گرافیک فرا خواهند گرفت.

و بعد با به کار بردن از نرم افزار افترافکت و پلاگین ها و اسکریپت های متفاوت، موشن گرافیک هایی با روش های متفاوتی مانند (وکتور موشن، کاراکتر موشن، لیکویید موشن، فیلم موشن و…) به طور دوبعدی خلق نماید.  همینطور به گفته مقاله بهترین آموزش انیمیشن برای بوجود آوردن موشن گرافیک های سه بعدی و کار با ابزار های تخصصی موشن سه بعدی، نرم افزار قدرتمند مانند نرم افزارCinema 4D  در دید گرفته شده است.

همینطور برای آموختن مفاهیم نخست گرافیک و موشن و همینطور شناخت روش های متفاوت موشن گرافیک و شیوه طراحی ، رنگ بندی و موشن، درسی تحت عنوان «اساس هنری موشن گرافیک» طراحی گردیده است که همه مباحث بالا به طور تئوری ارائه می گردد،.با ما در بهترین آموزش انیمیشن همراه باشید

طراحی این دوره به طوری انجام گرفته است یک دانشجو بعد از گذراندن این دوره توانا خواهد بود، با روش های متفاوت موشن گرافیک آشنا شده و به گفته مقاله بهترین آموزش انیمیشن توانایی درست کردن روش های متفاوت موشن گرافیک شامل از دوبعدی و سه بعدی را خواهند داشت.

پشتیبانی سایت وردپرسی

بهترین انیمیشن تبلیغاتی