ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت بسیار مهم می باشند و با آن ها می توانید از جایگاه و رتبه سایت خود باخبر بشوید و بتوانید برای افزایش سایت خود برنامه ریزی کنید.

امروزه google ابزارهای زیادی برای آنالیز سایت ها در نظر گرفته است و سایت های زیادی هستند که این کارها را انجام میدهند و شما می توانید برای آنالیز سایت خود از تمامی این ابزارها استفاده نمایید.

در ادامه چند سایت معتبر را برای شما نام میبریم که معتبرترین سایت ها برای چک و آنالیز سایت می باشد و می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

 

سایت Alexa

Alexa یکی از این سایت های معتبر می باشد که یکی از ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت می توان نام برد و کاربران بسیار زیادی دارد.

فعالیت این سایت مربوط به جایگاه و رتبه ی سایت ها می باشد و شما می توانید با مراجعه به این سایت از رتبه ی سایت خود باخبر شوید.

این سایت در جدیدترین بروزسانی خود، تغییرات بسیار زیادی کرده است و علاوخ بر چک کردن سایت خود می توانید از دیگر امکانات آن بهره ببرید.

امکانات رایگان این سایت محدود می باشد و برای دسترسی به تمامی سایت می توانید عضو این سایت شوید تا به طور کلی بتوانید سایت خود را آنالیز نمایید.

سایت Ahrefs

سایت Ahrefs دیگر سایتی است که می توان به عنوان ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت از آن نام برد و این سایت کاربرد زیادی دارد.

شما می توانید با مراجعه به این سایت و وارد کردن لینک سایت خود، از تعداد بک لینک ها و اعتبار سایت خود باخبر شوید و می توانید به طور کامل آن ها را چک کنید.

برای چک کردن بک لینک ها، این سایت رایگان می باشد و می توانید تمامی سایت هایی که به شما لینک داده اند را ملاحظه کنید و حتی می توانید از اعتبار آن ها باخبر شوید.

سایت Seoreviewtools

این سایت هم در زمینه چک کردن بک لینک ها و اعتبار سایت می باشد که کاربران زیادی هم از این سایت استفاده می کنند و ملاک خود را این سایت قرار می دهند.

چندین سایت دیگر هم هستند که این فعالیت های یکسانی دارند اما ممکن است هر کدام از آن ها بر طبق الگریتم های خود اطلاعات موجود را در اختیار شما قرار دهند.

با این حساب نتایجی که در هر سایتی ملاحظه می کنید ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند و این به منظور محاسبات اشتباه سایت ها نمی باشد.

سایت های بسیار زیادی دیگری هم هستند که هر کدام یکی از ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت هستند که شما می توانید از آن ها استفاده نمایید.

انجام پروژه سئو سایت

تیم فنی سئو تهران با داشتن کارشناسان با تجربه و مجرب در زمینه سئو سایت، پشتیبانی سایت و طراحی سایت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

تیم سئو تهران با بروزترین دانش در زمینه سئو سایت می تواند به بهترین روش سایت شما را بهینه نماید و می توانید سئو سایت خود را به ما بسپارید.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از دیگر مطالب سایت بازدید نمایید و همچنین می توانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: مزایای پشتیبانی سایت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد