پشتیبانی سایت برتر

پشتیبانی سایت برتر

امروز بنا براین داریم که در مورد پشتیبانی سایت برتر بنویسیم و بیان نمائیم که پشتیبانی سایت چیست و پشتیبانی سایت شامل چه چه کارها و مواردی برای سایت شما خواهد بود.

پشتیبانی سایت به چند بخش مختلف  تقسیم می شود و اگر روزی بنا براین موضوع داشته باشید که برای سایت خود یک فرد یا مجموعه ای را به عنوان پشتیبانی سایت برتر انتخاب کنید باید به چه موارد خاصی توجه کنید البته قبلا در مورد این موضوع مقاله ای را منتشر کرده ایم که شما توانایی این موضوع را خواهید داشت از طریق لینک زیر به آن مراجعه کرده و مطالعه نمایید.

 انتخاب پشتیبانی سایت برتر برای سایت

از آنجایی که به سرانجام رساندن کارهای فنی سایت، دانش، تجربه و تخصص خود را احتیاج داشته و تمامی موضوعات باید توسط متخصص پشتیبانی سایت برتر انجام شود، برای همین بهتر هست که این کار را به فرد یا مجموعه ای بسپارید که دانش و تخصص لازم در این زمینه را داشته و دارای ده ها پروژه موفق در این زمینه باشد، تا بتوانند در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما باشند.

پشتیبانی سایت برتر

مشکلات و خطاهایی که در سایت رخ می دهد را بررسی و تحلیل کنند و سپس برای رفع آنها تمام کارهای مورد نیاز و تکنیک های تخصصی را به کار بگیرند تا تمامی مشکلات و موارد پیش آمده حل شود. خیلی از افراد و مجموعه هایی که شما با آنها برخورد میکنید امکان دارد این موضوع را زیاد جدی نگیرند و آنطور که باید برای آن اهمیتی قائل نشوند ولی طولی نخواهد کشید متوجه این اشتباه خواهند شد و احساس نیاز، آنها را اجبار میکند که یک پشتیبانی سایت برتر برای خود انتخاب نمایند.

و اما سوال نخست

پشتیبانی سایت چه چیزی می باشد؟


پشتیبانی سایت برتر شامل یک سری خدمات مانند: انجام کارهای روزمره سایت، انجام کارهای فنی سایت، انجام بروزرسانی های مرتب، رفع مشکلات احتمالی که ممکن هست در سایت به وجود آید، مراقبت و نگهداری از سایت، انجام تغییرات و اصلاحات در سایت و از همه مهم تر تضمین امنیت سایت دربرابر هرگونه مشکل امنیتی احتمالی می باشدبه این سری از کارها که مورد احتیاج می باشد برای سایت صورت بپذیرد که خدمات پشتیبانی سایت برتر گفته می شود. همچنین خدمات پشتیبانی تنها به این چند موردی که اشاره کردیم ختم نمی شود، بلکه می تواند باتوجه به نیاز مشتری افزایش پیدا کند.

سوال دوم این است که

پشتیبانی سایت به چند بخش اساسی تقسیم می شود؟


پشتیبانی سایت به دو دسته یا به دو شاخه تقسیم می شود:

  1. پشتیبانی فنی و امنیتی سایت
  2. پشتیبانی محتوایی و تولید بک لینک

پشتیبانی فنی سایت به کلیه کارهایی اطلاق شده است که برای انجام آنها احتیاج به تخصص، تجربه و مهارت تخصصی می باشد. اینکارها معمولا با فعالیت حیات اصلی سایت ارتباط تنگاتنگی دارا می باشند. به این معنی که اگر کار در زمان خود صورت نپذیرد ممکن هست سایت از دسترس کاربر خارج شود. و دیگر نتواند خدماتی را به مراجعه کننده ارائه دهد.

پشتیبانی محتوایی و بک لینکی سایت کلیه فعالیت هایی گفته می شود که ارتباط مستقیم به تولید محتوا و تولید بک لینک دارد. مثل: قرار دادن مقاله در سایت، تنظیم و تولید محتوا برای صفحات مختلف سایت و تولید بک های صد در صد فالو و تخصصی مواردی از این قبیل.

بیشتر بخوانید: سئو سایت تهران برتر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد