سئو سایت ایرانی

سئو سایت ایرانی

در این مقاله می خواهیم درباره سئو سایت ایرانی بحث کنیم؛ اصلی ترین عوامل تاثیر گذاربر بهبود رتبه سئو سایت در گوگل و سئو چه چیز هایی هستند:

همانطور که می دانید گوگل با به روزرسانی به طور غیر موقت الگوریتم‌های خود، کار را برای به دست آوردن رتبه‌ی بهتر بسیار سخت خواهد کرد. الگوریتم های جستجوی گوگل بسیار پرقدرت می باشند و عوامل و الگوریتم های رتبه بندی گوگل به طور دائمی در حال تغییر هستند.  در ادامه خدمت شما عرض خواهیم کرد که مهم ترین عوامل بهبود سئو چه چیزی می باشد

محتوای با کیفیت و به روز رسانی مرتب سایت به صورت روزانه و دقیق

اگر مطالب مهم و مفید و کاربردی در سایتتان به صورت روزانه برای سئو سایت ایران  گذاشته و آنها را بهینه سازی کنید، به طور حتمی اعتبار سایتتان بسیار بالا رفته و در نتایج بالاتر گوگل نمایش داده خواهید شد. محتوایی که به طور قطعی به درد کاربران خواهد خورد و جذبشان خواهد نمود در ربته بندی گوگل بسیار پر اهمیت می باشد. به طور کلی خوشامد کاربران نقش به سزایی در بهبود سئو سایت ایران دارد.

سئو سایت ایرانی

 

 

همچنین مقاله‌های با تعداد کلمات بیشتر از ۱۲۰۰ کلمه، شانس برنده شدن بیشتری را نسبت به سایر رقبا دارند.

سرعت سایت برای تجربه کاربری مناسب بسیار پر اهمیت می باشد، استاندارد واقعی برای زمان بارگذاری سایت ۲ ثانیه بوده و بیشتر از آن خطایی رخ خواهد داد.

بهینه سازی عکس هایی که شما در سایت استفاده نموده اید باعث کم شدن زمان بارگذاری وب سایت شما خواهد شد. حجم عکس‌های خود را کم کنید و برای تصاویر حتما از تگ آلت استفاده نمائید.

با استفاده از  سایتgtmetrix و ابزار بررسی سرعت google خواهیم توانست سرعت بارگزاری سایت را بررسی کنیم.

طراحی تخصصی سایت

منو ها و دسته بندی مناسب سایت باعث جذب بیشتر کاربران می شود و این روی سئو بسیار مهم خواهد بود.

ساخت نقشه‌ی سایت

نقشه سایت مثل یک دروازه برای ربات های گوگل رفتار خواهد نمود ، آنها را راهنمایی می‌کند و به رفتار آنها جهت می‌دهد.

کاری کنید که مخاطبان نام برند سایت شما را در گوگل جستجو نمایند

به دلیل تبلیغات در سایتهای دیگر، تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای متنی، ویدئویی و اینفوگرافی و… اشخاص پرتعدادی با نام برند شما آشنا خواهند شد و برای پیدا کردن سایت شما، اقدام به سرچ کردن برند شما در گوگل می‌کنند.

این کار تاثیر بسیار پرقدرتی بر بهینه سازی سایت شما داشته و از نظر گوگل سایتی محبوب و معتبر شناخته خواهید شد.

بهره بردن از شبکه های اجتماعی پرمخاطب

زمانی که مطلبی در سایت خود قرار می دهید، آن را در شبکه‌‌های اجتماعی خود نیز منتشر خواهید نمود و کاربران را به اشتراک گذاری آنها ترغیب نمائید.

تعداد لایک‌ها،share ها، تعداد کامنتها و تعداد اشخاصی که از روش شبکه های اجتماعی وارد سایت شما خواهند شد یک سیگنال قوی برای موتورهای جست‌و‌جو می باشد.

گوگل به سایتهایی رتبه ی بهتری خواهد داد که در بین مردم از محبوبیت بالاتری برخوردار می باشند و یکی از روشهایی که مقدار محبوبیت شما را مشخص می‌کند مقدار مشارکت کاربرانتان در شبکه‌های اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: ابزارهای مختلف برای چک کردن سئو سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد