طراحی لوگو فوری

طراحی لوگو فوری

اگر به دنبال طراحی لوگو فوری می باشید و می خواهید به سرعت برای شرکت یا سایت خود یک لوگو انتخاب نمایید می توانید به تیم سئو تهران مراجعه نمایید.

داشتن لوگو این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار خود را رونق دهید و این کار باعث پیشرفت فعالیت های شما می شود و مراجعه کنندگان زیادی جذب شما می شوند.

اگر شرکت یا سایت شما هنوز لوگویی ندارد به سرعت برای آن یک لوگو تهیه نمایید و لوگو هویت و فعالیت های شما را نشان می دهد و راحت تر به خاطر سپرده می شود.

همان طور که می دانید تمامی شرکت ها و سایت های معروف جهان یک لوگو به عنوان آرم برای خود دارند و از آن به عنوان یک برند جهانی یاد می شود.

شما می توانید از لوگو خود به عنوان یک برند جهانی استفاده نمایید اما به شرطی که لوگو شما خاص و منحصر به فرد باشد و همچنین فعالیت های خود را به صورت تخصصی پیش ببرید.

نکات لازم در مورد طراحی لوگو

  • طرح لوگو باید ساده باشد.
  • باید با فعالیت های شغل شما همخوانی داشته باشد.
  • طرح آن باید به گونه ای باشد که در ابعاد مختلف نمایان باشد.
  • از رنگ های مشخص استفاده شود.
  • طراحی به گونه ای باید باشد که لوگو در آینده به تغییرات نیاز نداشته باشد.
  • باید در دسترس و دید مراجعه کنندگان باشد.
  • می توانید از نام شرکت در لوگو استفاده نمایید.

آیا داشتن لوگو الزامی می باشد؟

برای بسیاری از مردم این سوال پیش می آید که داشتن لوگو الزامی می باشد یا خیر و در جواب باید گفت که در کسب و کارهای امروزی داشتن لوگو الزامی می باشد.

لوگو باعث می شود تا با رقبای خود رقابت بالایی داشته باشید و می توانید لوگو خود را بر روی محصولات خود قرار دهید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود نمایید.

در گذشته های دور طرحی به نام لوگو وجود نداشت اما رفته رفته داشتن لوگو به آن ها کمک کرد تا مشتریان زیادی را جذب خود نمایند و این کار باعث پیشرفت کسب و کار آن ها شد.

لوگوها از گذشته تا کنون تغییرات زیادی داشته اند و هر دوره لوگوهای خاص خود را داشت که نشانه فرهنگ آن دوره بود و طی سال های زیاد این لوگوها تغییر کردند.

امروزه لوگوها با استفاده از نرم افزارهای طراحی و گرافیکی طراحی می شوند و با این کار می توان یک لوگو درجه یک و حرفه ای طراحی کرد.

لوگویی که می خواهید طراحی کنید باید خاص باشد و شبیه لوگوهای دیگر نباشد و باید به گونه ای باشد که به راحتی مخاطبان بتوانند آن را تشخیص دهند.

با خواندن این مطالب می توان فهمید که داشتن لوگو چقدر قابل اهمیت می باشد و بدون آن نمی توانید کسب و کار پر سودی داشته باشید و با لوگو می توانید شغل خود را رونق دهید.

طراحی لوگو فوری

انواع لوگو

لوگوهایی که در جهان وجود دارند همگی به سه دسته نوشتاری، تصویری و ترکیب نوشتاری و تصویری ترکیب می شوند و در ادامه این موارد را برای شما شرح می دهیم.

لوگوهای تصویری به لوگوهایی گفته می شود که فقط از یک طرح به عنوان آرم استفاده کرده اند و توجه داشته باشید که این طرح باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند فعالیت های شما را تشخیص دهد.

لوگوهای نوشتاری یا تایپی به لوگوهایی گفته می شود که از حروف یا کلمه به عنوان طرح لوگو استفاده می نمایند و این کلمه می تواند نام شرکت باشد.

اما لوگوهای نوشتاری و تصویری از ترکیب این دو عنصر درست می شود و بسیاری از سایت ها و شرکت های جهان از این ترکیب برای لوگو خود استفاده می نمایند.

لوگوهای بسیاری زیادی در جهان وجود دارد که ما زمانی که آن ها را می بینیم کمپانی و فعالیت های آن ها را به یاد می آوریم و برای مثال می توان شرکت های ساخت موبایل مانند سامسونگ و اپل، سایت های معروف جهان مانند google و youtube، باشگاه های فوتبال دنیا و … نام برد.

توجه داشته باشید که لوگو به عنوان شخصیت و هویت شرکت و سایت شما تلقی می شود و در انتخاب طرح آن نهایت دقت را داشته باشید.

طراحی لوگو فوری این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان یک لوگو خاص و شیک داشته باشید و این کار توسط تیم سئو تهران انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لوگو و قیمت های آن می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و یا از مطالب سایت بازدید نمایید.

تیم سئو تهران در زمینه طراحی لوگو، طراحی سایت، سئو سایت، پشتیبانی سایت و بک لینک فعالیت می نماید و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

شما می توانید جهت افزایش اطلاعات خود از مطالب سایت استفاده نمایید و پیشنهادات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: طراحی لوگو پیشرفته

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد