طراحی لوگو وب سایت شرکتی

طراحی لوگو وب سایت شرکتی توسط سئو تهران

طراحی لوگو وب سایت شرکتی توسط سئو تهران برترین تیم در ارائه خدمات برای وب سایت ها، کارشناسان ما آماده طراحی یک لوگوی زیبا برای شما می باشند.

داشتن یک لوگو برای شرکت و وب سایت آن شرکت، امری مهم و حیاتی است زیرا یک شرکت معتبر و بزرگ قطعاً دارای یک نشان تجاری خواهد بود.

فرض کنید در جلسه ای با افراد جدید آشنا می شوید که برای همکاری وشراکت بسیار قابل اعتماد هستند، اما شما فرصت گفتگو با  تمامی آن ها در جلسه ندارید.

اولین راه حلی که به ذهن می رسد گفتگو در جا و فرصتی مناسب است، اما چطور باید نشانی یا شماره تماس خود را در اختیار این افراد قرار دهید؟

کارت ویزیت شما که نشان تجاری نیز برروی آن درج شده مناسب این کار است، پس شما علاوه بر داشتن یک نشان تجاری یا لوگو باید کارت ویزیت مخصوص خودتان را نیز داشته باشید.

کارشناسان گرافیک سئو تهران، آماده طراحی لوگو زیبا و منحصربفرد برای شما دوستان عزیز می باشند.

سئو تهران یکی از برترین و باسابقه ترین تیم ها در زمینه ارائه خدمات وب سایتی در ایران می باشد، شما می توانید صفر تا صد کار های سایت خود را به سئو تهران بسپارید.

اگر می خواهید سایتی شکیل و زیبا داشته باشید، اگر می خواهید لوگوی مناسبی برای تخصص و وب سایت خود داشته باشید، جزء برترین های google باشید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی لوگو وب سایت شرکتی

اهمیت طراحی لوگو یا آرم

لوگو و یا به عامیانه آرم نماد و معرف هر برند است و از این رو طراحی لوگو نیز از اهمیت زیادی برخودار است.

طراحی و ساختار خوب یک لوگو معرفی قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری یا برند خواهد بود و به این جهت طراحی لوگویی موثر برای یک برند نسبت به سایر اقلام گرافیکی، نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.
لوگو یا نشانه بیانگر نمادین یک عبارت و یا القاگر یک مفهوم است، لوگو همانند امضا که مشخصه ای برای اشخاص هستند نشانگر و مشخصه منحصر بفردی برای برند، موسسه و یا صاحب امتیاز آن است.

آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشان دهنده رد برجای مانده از حضور آنها در آنجا است.

ساختار یک لوگو

یک لوگو شرکنتی باید دارای خصوصیات عمومی زیر باشد:

  • عملکرد شرکت را نشان دهد
  • شناخته شده باشد
  • متنوع و متفاوت با لوگو تایپ همنوع خود باشد

در صورتی که لوگو یک شرکت دچار تغییرات و دگرگونی اساسی شود مخاطبان آن فکر می کنند که نوع مالکیت شرکت تغییر کرده است.

باید توجه داشت که طراحی مجدد لوگوی موجود با استفاده از لوگوی قدیمی بهتر از کنار گذاشتن لوگوهای قدیمی و یا روی آوردن به طراحی لوگو متفاوت (لوگوی جدید) می باشد.

نقش طراحی لوگو در ایجاد ارتباط و انتقال مفاهیم، نقشی کلیدی و بسیار پر اهمیت است.

نوشتار و طراحی حروف، عنوان اصلی و نوشته ها از عوامل بصری اصلی در طراحی اوراق هستند، وجود آنها در صفحه یک امر ضروری جهت هدایت چشم به سمت موضوع مورد نظر می باشد.

نوشته ها باید خوانا بوده و مزاحم عناصر دیگر در صفحه نباشد.

هنگام طراحی کارت، سربرگ و پاکت باید به این نکته توجه داشت که نوشته ها نباید با عناصر دیگر تداخل پیدا کنند، چون سایز کارت ویزیت سبب می شود که فضای بسیار محدودی برای رساندن سریع اطلاعات وجود داشته باشد.

باید از نوشته به صورت مختصر و مفید و قابل انتقال بهره گرفت، قرار نگرفتن صحیح نوشته ها در صفحه و حجم زیاد باعث نازیبایی آنها و سردرگمی مشتری می شود.

و همچنین باعث می شود که مشتری متوجه خدمات شرکت نشود، یکی از عوامل شکست و ناموفق بودن در طراحی ست اداری، وجود نوشته های نا متعادل و نازیبا و قرار نگرفتن در جای درست است.

طراحی لوگو وب سایت شرکتی

بیشتر بخوانید: اصول طراحی لوگو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد