طراحی لوگو خاص

طراحی لوگو خاص

اگر به دنبال یک لوگو خاص برای شرکت و سایت خود هستید می توانید برای طراحی لوگو خاص به تیم حرفه ای سئو تهران مراجعه نمایید.

لوگو خاص این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار خود را به صورت چشم گیری افزایش دهید و این کار باعث می شود تا تجارت شما پیشرفت کند.

طراحی لوگو خاص باعث می شود که سایت و شرکت شما به راحتی در ذهن مخاطب جای گیرد و هر جا که لوگو شما به چشم می خورد فورا سایت و شرکت شما به یاد مخاطبان می آید.

جهت طراحی لوگو می توانید به طراحان تیم سئو تهران مراجعه کرده تا این کار را به صورت تضمینی و کمترین هزینه برای شما انجام دهند.

طراحی لوگو خاص

تاریخچه لوگو

در گذشته های دور لوگو به عنوان یک سمبل مورد استفاده قرار می گرفت و طی سال های سال این لوگوها تغییر کردند و هر دوره لوگوهای خاص خود را داشت.

در قرن گذشته لوگوها رفته رفته به عنوان نماد یک سازمان یا شرکت مورد استفاده قرار می گرفت اما با لوگوهای امروزی تفاوت زیادی داشتند.

در گذشته که نرم افزارهای گرافیکی وجود نداشت لوگوهای پیچیده ای وجود داشتند که با دست طراحی می کردند و با پیشرفت تکنولوژی لوگوها توسط نرم افزارها طراحی می شوند.

امروزه از لوگوها به عنوان یک برند جهانی استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی در کسب و کار دارد و می توان با آن کسب و کار خود را رونق دهید.

از گذشته های دور تا به امروز لوگوهای زیادی وجود داشتند که با گذشت زمان تغییراتی در آن ها به وجود آمد و این تغییرات می تواند بستگی به نوع فرهنگ و حکومت داشته باشد.

لوگوهای شرکت ها و سازمان، لوگوهای کمپانی های خودروسازی، لوگوهای سایت های اینترنتی، لوگوهای باشگاه های فوتبال جهان و … همگی از گذشته تا به امروز تغییرات زیادی داشته اند.

در حال حاضر تمامی شرکت های مختلف در جهان یک لوگوی خاص برای خود دارند و هر جا که ما آن لوگو را می بینیم آن شرکت را به یاد می آوریم.

آیا داشتن لوگو الزامی می باشد؟

فرض کنید که شما یک کالایی را تولید می کنید و آن کالا را یک نفر خریداری می کند اما آن فرد خریدار از کجا باید بفهمد که این کالا مربوط به کدام کمپانی می باشد؟

یا این که فرض کنید شما می خواهید از یک کمپانی خودروسازی یک خودرو خریداری نمایید اما آن خودرو هیچ لوگویی ندارد و شما نمی توانید تشخیص دهید که آن خودرو برای کدام کمپانی می باشد.

شما می توانید با طراحی لوگو خاص یک طرحی را برای خود انتخاب نمایید تا دیگران شما را با آن لوگو به خاطر بسپارند و برای مراجعه به شرکت شما و یا خریداری محصولات شما با مشکل مواجعه نشوند.

امروزه داشتن لوگو یک بحث بسیار مهم می باشد و لوگویی که طراحی می کنید نباید مشابه لوگوهای موجود باشد و باید یک طرح خاص و هم موضوع با فعالیت شما باشد.

لوگو هویت و فعالیت های شما را نشان می دهد برای پیشرفت در کسب و کار خود به یک لوگو حرفه ای نیاز دارید و داشتن لوگو یکی از اصول مهم کسب و کار می باشد.

طراحی لوگو توسط تیم سئو تهران

اگر قصد دارید برای خود یک لوگو داشته باشید می توانید جهت سفارش آن به تیم سئو تهران مراجعه نمایید و ما این کار را با بهترین و با تجربه ترین طراحان برای شما انجام می دهیم.

تیم سئو تهران طراحی لوگو را به صورت تضمینی برای شما انجام می دهد و اگر از طرح مورد نظر رضایت نداشتید می توانید درخواست طرح دیگری را بدهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش لوگو و قیمت های آن می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

اگر در زمینه طراحی لوگو و استانداردهای طراحی لوگو اطلاعات کمی دارید می توانید از دیگر مقالات سایت بازدید نمایید و نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید.

تیم سئو تهران در زمینه سئو سایت، طراحی سایت، پشتیبانی سایت، طراحی لوگو و بک لینک آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

بیشتر بخوانید: گرفتن بک لینک

گرفتن بک لینک

گرفتن بک لینک

گرفتن بک لینک یا همان ساختن بک لینک از چالش های عظیم وب مستران (یا صاحبان سایت ها) می باشد. راه های زیادی برای بک لینک سازی توصیه می شود. محتوا های زیادی برای لینک بیلدینگ تولید شده.

در نوشتن محتوا دقت کنید که هر چه محتوا شما عمومی تر باشد احتمال اینکه گرفتن بک لینک کند بیشتر است. این دیگر به راه و روش شما باز می گردد که نوشته عمومی منتشر کنید برای لینک سازی یا تمرکز نمائید بر روی تولید محتوای تخصصی سایت خودتان.

افرادی هم پیشنهاد گرفتن بک لینک می دهند. پیشتر در مطلبی تحت عنوان “بک لینک بخریم؟ یا نه؟” در مورد این بحث صحبت کردیم.

خرید بک لینک را پیشنهاد نمیکنم، اما با رپورتاژ آگهی در وضعیتی که سرمایه نخستین زیادی دارید یا رقابت در صنعت شما سنگین است موافقم.

گرفتن بک لینک به روش پایدار و اثر بخش پروسه بسیار کند و زمان بری می باشد. شاید به وجود آوردن محتوای مفید و کاربردی به شکل پیوسته بتواند کمی به سرعت آن اضافه کند.

فعال بودن در شبکه های اجتماعی بسیار خواهد توانست برای شما اثر گذار باشد و بک لینک های بسیار پر اهمیت هستند.

گرفتن بک لینک چیست؟

موقعی که یک وبسایت دیگر به شما لینک می دهد در حقیقت یک گرفتن بک لینک برای شما ایجاد می شود، به همین علت اکثر مردم به آن لینک خارجی و به پروسه  آن لینک بیلدینگ یا لینک سازی نیز اطلاق می کنند.

اگر رتبه بندی وبسایت را به عنوان یک مار پله بزرگ در تصور کنیم، بک لینک ها را یک قطعه بزرگ از این پازل باید به حساب آورد. پیش از اینکه به شکل گسترده اقدام به گرفتن بک لینک نمایید باید وبسایت خود را به شکل کامل آماده برای جذب بک لینک کنید، در حقیقت لینک سازی یکی از راه های موثر در سئو خارجی به حساب می آید که باید و نبایدهای آن بر طبق آپدیت الگوریتم پنگوئن پیچیده تر خواهد شد.

گرفتن بک لینک

روش های گرفتن بک لینک معتبر

گرفتن بک لینک و لینک سازی همواره با یک حقیقت بد را با خود به همراه دارد! و آن هم پر هزینه بودن و طولانی بودن گرفتن بک لینک است. برای مقابله با این مبحث شما همواره باید علم این را داشته باشید که به چه شکل بیشترین نتایج ممکن را از هر کدام از بک لینک های خود جذب کنید. با دنبال کردن این موارد می شود به این هدف دست یافت :

  • دارا بودن یک سایت تخصصی و بهینه شده در زمینه سئو
  • داشتن یک طراحی سایت قوی و حرفه ای
  • داشتن محتوای با ارزش و طولانی

در ادامه مواردی موجود است که شما باید پیش از ساختن بک لینک به آنها توجه کنید و مرتبط با سئو درونی سایت است.

حذف کردن تمام خطاهای تکنیکی

خطاهای تکنیکی به تجربه مخاطب وبسایت شما آسیب وارد خواهد کرد، زمانی که شما به تجربه مراجعه کننده آسیب می زنید Google متوجه این مبحث خواهد شد و سعی خواهد نمود تا ترافیک ارگانیک شما را کم کند. (ترافیک ارگانیک به معنای ترافیکی است که از موتورهای جستجو به دست می آید.)
خوب تر است به سرعت اقدام کنید و وبسایت خود را از مشکلات تکنیکی پاک کنید، در غیر اینصورت امکان دارد از رونق بیافتید.

چرا بک لینک ها فعال نمی شوند؟

سئو را مثل یک پازل تصور نمائید، شما نخواهید توانست بدون داشتن همه تکه های یک پازل آن را تکمیل کنید. سعی کنید که وبسایت خود را از نظر فنی (سئو داخلی) بهینه کنید، که این یک قطعه پر اهمیت از پازل سئو می باشد.

بهینه سازی فنی وب سایت شامل  نکته های زیر می باشد و در نظر گرفتن آنها بسیار پر اهمیت است :

  • سرعت بارگزاری سایت
  • سازگاری با موبایل و تبلت
  • محتوای تکراری
  • ریدایرکت های 302
  • ریدایرکت چاین ها
  • خطاهای 404
  • خطاهای کانونیکال
  • تکرار متا دیتا
  • استفاده نادرست از دستورالعمل ها

شما می توانید برای پیدا کردن بیشتر این موارد مثل ریدایرکت های 302، ریدایرکت چاین ها، ارور های 404، خظاهای کانونیکال، تکرار متا دیتا و استفاده غیر صحیح از دستورالعمل ها از ابزار Screaming Frog بهره ببرید.

داشتن یک طراحی سایت پر قدرت

معماری سایت به چه شکلی توزیع شدن عادلانه یک لینک در سراسر سایت را نمایان می کند. هر چه طراحی سایت شما بهتر و قوی تر باشد، احتیاج شما به بک لینک ها کمتر خواهد شد.

تولید محتوای خوب و طولانی

محتوا نخستین و پر اهمیت ترین بخش از این پازل سئو سایت می باشد. استراتژی محتوای سئو شما خواهد توانست موجب پیروزی یا شکست کمپین شما شود. مهم نیست که چقدر بک لینک برای خود ساخته اید و مهم نیست که چقدر خوب سایت خود را بهینه کرده اید، اگر شما به طور جدی بر روی تولید محتوا تمرکز ننمائید، کمپین شما در آخر شکست خواهد خورد. بدانید که محتواهای شما موفقیت پروژه سئو شما را تعیین خواهند کرد.

ریسک پذیری در سئو سایت

پیش از اینکه به موارد تخصصی تر بپردازیم، مورد نیاز است که شما مقدار ریسک پذیری خود را بسنجید. سوال اینجاست که، آیا شما علاقه به استفاده از تاکتیک های ریسک دار وسئو کلاه سیاه دارید؟ یا اینکه شما از ریسک تنفر دارید و دوست دارید همواره یک رویکرد واضح را پیش بگیرید که شانس جریمه (penalize) شدن شما را ازبین ببرد؟

ما به عنوان مشاور سئو در سئو تهران توصیه می کنیم که رویکرد مورد نظر خود را را انتخاب کنید. بهترین رویکرد در سال 2018 این می باشد که بر روی گرفتن بک لینک های مرتبط از وبسایت های واقعی تمرکز نمائیم.

این به شما کمک خواهد نمود که همواره از جریمه گوگل در امان باشید و در بلند مدت نتایجی که دوست دارید را به دست آورید، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تیم سئو تهران در ارتباط باشید.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: طراحی انواع لوگو


طراحی انواع لوگو

طراحی انواع لوگو

طراحی انواع لوگو توسط طراحان تیم سئو تهران در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت انجام می شود و جهت ارائه خدمات می توانید با ما تماس بگیرید.

برای طراحی لوگو شما می توانید طرح دلخواه خود را داشته باشید و لوگوها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها یک معنی و مفهوم خاصی دارد.

لوگویی که می خواهید طراحی کنید باید با موضوع کار شما ارتباط داشته باشد و طراحی لوگو باید به دست یک فرد ماهر سپرده شود تا یک لوگو حرفه ای برای شما طراحی نماید.

قالبا لوگوهایی که در جهان وجود دارد به سه دسته تصویری، نوشتاری و ترکیب تصویری و نوشتاری تقسیم می شوند و این را می توانید در لوگوهای معروف جهان ببینید.

طراحی انواع لوگو

لوگو تصویری

لوگو تصویری مانند لوگو شرکت اپل که فقط از یک طرح تشکیل شده است و هیچ نوشته دیگری در آن وجود ندارد و لوگو شرکت اپل با نام خود شرکت همخوانی دارد.

چنین لوگوهایی باید به طور مستقیم با نام و فعالیت آن شرکت ارتباط داشته باشد و زمانی که متقاضیان لوگو شما را دیدند شرکت شما را به خاطر بیاورند.

لوگو نوشتاری

لوگو نوشتاری مانند google می باشد که از یک کلمه برای لوگو خود استفاده می کنند و این لوگو معروف ترین لوگو می باشد و تمامی ما با آن آشنا هستیم.

لوگوهای نوشتاری از یک حرف یا یک یا کلمه تشکیل می شوند و آن حرف می تواند از حرف از نام شرکت یا سایت شما باشد و یا به طور کامل می توانید نام سایت یا شرکت خود را به عنوان لوگو قرار دهید.

لوگو نوشتاری و تصویری

به طور مثال لوگو آدیداس یک لوگو نوشتاری و تصویری می باشد و هم طرح و هم نوشته در آن وجود دارد که به این لوگوها لوگو ترکیبی می گویند.

بسیاری از لوگوها ترکیبی می باشند و این ترکیب به بازدید کننده کمک می کند تا لوگو را راحت تر به خاطر بسپارد و معنا و مفهوم خود را راحت تر به بیننده می رساند.

اثرات تغییر لوگو

لوگوهای زیادی مانند لوگوهای شرکت خودروسازی کشورهای مختلف، لوگوهای سایت های معروف جهان، لوگوهای کمپانی های مختلف و … وجود دارند که از گذشته تا کنون تغییر نکرده اند.

لوگویی که طراحی می کنید باید به گونه ای باشد که تا سال های زیادی از آن استفاده نمایید و تغییر لوگو پس از مدت زمان زیاد اصلا توصیه نمی شود.

تغییر لوگو ممکن متقاضیان شما را دچار تردید و اشتباه کند و حتی ممکن است در این مسیر افراد سودجو و کلاهبردار دست به کارهای خطرناکی بزنند و متقاضیان شما را به اشتباه بیندازند.

طرح لوگو

طرح لوگو می توانید به دلخواه شما باشد و هر طرحی که در ذهن خود دارید می توانید به عنوان لوگو از آن استفاده نمایید اما این طرح باید با توجه به قوائد و اصول طراحی لوگو طراحی شود.

طرح لوگو باید یک طرح ساده و قابل فهم باشد و برای بازدیدکننده نباید پیچیده باشد و باید معنا و مفهوم آن با فعالیت شما ارتباط داشته باشد.

طرحی که انتخاب می کنید باید خاص باشد و نباید مانند لوگوهای دیگر باشد و اگر لوگوی شما کپی از لوگو های دیگر باشد قطعا در ادامه مسیر به مشکل برخواهید خورد.

طرح لوگو باید به گونه ای باشد که در ابعاد مختلف دچار دگرگونی نشود و در هر اندازه ای که می باشد باید طرح خود را حفظ نماید.

برای این کار باید به یک طراح حرفه ای مراجعه نمایید و باید به تمامی قوانین و قوائد طراحی لوگو آشنایی داشته باشد و همچنین در زمینه طراحی لوگو سابقه داشته باشد.

برای این کار می توانید به طراحان تیم سئو تهران مراجعه کرده تا این کار را با صورت حرفه ای و کمترین قیمت برای شما انجام دهند و در صورت نارضایتی می توانید درخواست طرحی دیگری بدهید.

جهت اطلاعات بیشتر در مورد طراحی انواع لوگو می توانید از مقالات سایت استفاده کرده و نظرات و پیشنهادات خود را با میان به اشتراک بگذارید.

جهت سفارش طراحی انواع لوگو و مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهند.

بیشتر بخوانید: قیمت طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو سئو تهران

لوگو ها را می توان در چندین بخش کلی دسته بندی نمود. لوگوهای مبتنی بر اندازه که در آنها مدل فونت تغییر می کند، برای مثال لوگوهای IBM، مایکروسافت و سونی همان اندازه هایی می باشند که شیپ و استایل مختلفی دارند که باعث تمایز پیدا کردن آنها خواهد شد.

دومین بخش لوگوهایی می باشند که با استفاده از لغات و عکس به مخاطب القا می کنند که شرکت چه فعالیت هایی دارند، برای مثال زمانی که یک شرکت خدمات منزل از یک قلم موی رنگ در نزدیکی اسم شرکت استفاده می کند. و در انتها دسته جدید نماد های تصویری انتزاعی مثل علامت تیک نایک می باشد که به برند این شرکت تبدیل شده است.

این نوع نماد ها در مفهوم کلی معنا و مفهومی ندارد اما پس از توضیح داده شدن، با معنای مخصوص لوگو برند آشنا خواهند شد. تحقیقات بیان کرده است که این نوع لوگوها پس از ثابت شدن مکان خود تأثیر زیاد تری بر مشتریان مورد احتمال داشته و باعث تعهد زیاد تر نسبت به برند خواهد شد.

اما به وجود آوردن چنین تصویر و ارتباط ذهنی به هزینه و زمان بسیار طولانی احتیاج دارد، علامت تیک نایک نیز در اصل معنای خاصی ندارد اما این شرکت سال های متمادی تلاش کرده است تا بتواند این لوگو را به نشانه ای از هویت زندگی ورزشکارانه تبدیل نماید.

بیزنس های در حال رشد بیشتر اوقات توانایی هزینه کردن میلیون ها دلار و سال ها زمان برای ایجاد چنین ارتباط ذهنی ندارند. در نهایت لوگویی که می تواند به طور واضح ارزش ها و فعالیت های شرکت شما را نمایان کند می تواند گزینه خوب تری برای این نوع تجارت ها باشد.

اکثر متخصصین طراحی لوگو بیان کرده اند که حتی لوگوی نوشته شده و مبتنی بر اندازه از شرکت نیز می تواند بیش از حد ژنریک باشد. آنها اعتقاد دارند که مشتریان باید بتوانند با ملاحظه کردن به لوگوی شما مشخص کنند شما چه فعالیتی انجام می دهید.

آموزش طراحی لوگو

آموزش طراحی لوگو سئو تهران در بهترین حالت و با بهترین هزینه

از اینکه قصد آموختن توانایی طراحی لوگو را در کورس آموزش طراحی لوگو سئو تهران دارید به شما تبریک میگوییم به دلیل این که:

  1. اخیرا کلیه کسب و کارها و حتی شرکت های شخصی بعد از اولین جرقه ی تفکر برای نمایان کردن جدیت در آن کسب و کار هم که شده طراحی لوگو را در اولویت کار قرار می دهند و با بهره بردن از یک دیزاینر حرفه ای به درست کردن نشانه ای برای برند خود خواهند پرداخت.
  2. از آنجایی که این حرفه تخصص بالایی را احتیاج دارد مقدار درآمد آن هم بالاست و کلیه پروژه های طراحی لوگو حداقل چند صد هزار تومن گاها میلیون ها تومان به بالا بابت یک پروژه دریافت میکنند.
  3. در این موقعیت کمی ترسناک است که طراح باشید و یا علاقه مند به دیزاین و طراحی لوگو باشید اما این مهارت را در این میزان نداشته باشید.
  4. اما با شرکت در کلاس های آموزشی سئو تهران کاملترین دوره های آموزش طراحی لوگو را خواهید داشت که دیگر نگرانی در میان نخواهد بود و به سادگی می توانید لوگوهای خود را طراحی نمائید و یا پروژه دریافت کنید.
  5. لوگو نخستین مساله ای است که در هر برندی توجهات مشتریان را جذب می نماید و به طور تقریبی در تمام ابعاد یک کسب و کار پیدا می باشد. هر شخصی مهارت این صنعت را به صورت اصولی در دوره آموزش طراحی لوگو سئو تهران آموخته باشد به سادگی آب خوردن خواهد توانست در میان عموم مردم جلب توجه نماید و کارهای خود را در کسب و کارهای متفاوت به عرصه ی نمایش قرار دهد. طراحان لوگوی حرفه ای به طور معمول وقت سر خاراندن ندارند و در میان همکاران خود بسیار زبانزد هستند.
  6. ساختن آرم و یا نشانه برای یک کسب و کار در مسیر آموزش طراحی لوگو برای آن به شکلی شروع شریان در رگ های آن کسب و کار می باشد. تعداد زیادی از اشخاص برای تاسیس مغازه گرفته تا آغاز کسب و کار و جذب سرمایه گزار برای آن لوگو مخصوصی را طراحی میکنند و به شکلی به آن جان تازه ای می دهند. این حس قشنگ یقینا برای شخصی که به صورت اصولی این کار را صورت می دهد لذت خوبی را به همراه خواهد داشت.
  7. نکته ی اساسی در مهارت طراحی لوگو کسب درآمد و سودآوری آن می باشد.
  8. این حرفه که در قسمت بازار کار طراجی لوگو به شرح کامل به آن خواهیم پرداخت به دلیل تعدد و قیمت بالای پروژه ها درآمد بسیار مناسبی را برای شما به همراه دارد. از طرفی به دلیل همین کار زیاد آن شرکت های تبلیغاتی و مرتبط زیادی استخدام مناسبی را پیش روی متخصصین طراحی لوگو می گذارند.
  9. و همچنین نکته جالب توجه برای اسنخدام طراح در شرکت هایی با شغل های متفرقهمثل شرکت های کامپیوتری و صنعتی و… به حساب می آید. از جهتی به دلیل مورد نیاز بودن در موارد زیاد افرادی که قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارند سپری کردن دوره آموزش طراحی لوگو سئو تهران و کسب مهارت در آن گزینه مناسبی برای کم شدن هزینه ها به شمار می رود.

معرفی کوتاه طراحی لوگو سئو تهران

لوگو به همانگونه که می دانید مثل امضای یک برند است. یک نماد قابل مشاهده برای بیان کردن اعتبار و در جهت به وجود آوردن هویت برای یک برند نخستین چیزی است که هر شخص آن را به خاطر می آورد.

احتمالا جالب باشد که لوگو را نوک قله ای تصور کرد که بخش زیادی از آن که به وسیله مشتری های یک کسب و کار دیده نمی شود و زیر آب می باشد و این فقط نوک قله یا همان لوگو است که پیدا است و نشانی از ویژگی های مختلف کسب و کار و پیروی از اصول برند خواهد بود.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو به نوع طراحی و فرد طراح بستگی دارد و این قیمت در موسسات و جاهای مختلف متفاوت می باشد و قیمت واحدی ندارد.

برای تشخیص قیمت مناسب طراحی لوگو شما می توانید به سایت مختلف در این زمینه مراجعه کنید تا از قیمت های طراحی لوگو باخبر شوید.

اما قیمت طراحی لوگو توسط تیم سئو تهران پایین تر از سایت ها و موسسات دیگر می باشد و شما می توانید برای این کار به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

تیم سئو تهران با داشتن طراحان حرفه ای در این زمینه، طراحی لوگو شما را به صورت حرفه ای انجام می دهند و در صورت نارضایتی می توانید درخواست یک طرح دیگری را بدهید.

تیم ما این کار را به صورت تضمینی و در زمان کوتاهی انجام می دهد و می توانید یک لوگو حرفه ای با قیمت مناسب برای شرکت یا سایت خود داشته باشید.

اهمیت طراحی لوگو

در حال حاضر لوگو یکی از پرکاربردترین وسیله در کسب و کارهای مختلف به شمار می رود و هر فردی در هر شغلی می توانید یک لوگو برای خود داشته باشد.

اصولا هر شرکت یا سایتی که فعالیت خاصی انجام می دهد باید یک لوگو به عنوان آرم داشته باشد تا متقاضیان آن ها را با آن لوگو به خاطر بسپارند.

لوگو باید با فعالیتی که انجام می دهد رابطه داشته باشد و باید مفهوم آن با فعالیت شما ارتباط داشته باشد و برای متقاضی باید قابل فهم باشد.

شما باید لوگو را در دید متقاضیان قرار دهید تا آن ها با شما آشنا شوند و هر جایی که لوگو شما را دیدند، شرکت و یا سایت شما را به خاطر بیاورند.

امروزه از لوگو به عنوان یک برند جهانی می توان استفاده کرد و برای همین در طراحی لوگو باید نهایت دقت را داشته باشید و باید طراحی آن به طوری باشد که تا سال ها از آن استفاده نمایید.

لوگویی که طراحی می کنید باید یک لوگو ثابت باشد و نباید آن را تغییر دهید و تغییر آن باعث می شود که متقاضیان شما دچار اشتباه و تردید شوند.

قیمت طراحی لوگو

اصول طراحی لوگو

لوگو باید به صورت اصولی طراحی شود و باید تمام استانداردهای خود را رعایت نماید و برای این کار باید به یک طراح حرفه ای مراجعه نمایید.

لوگو دارای رنگ، شکل، حروف و … است که باید با دیگر لوگوها تفاوت داشته باشد و این لوگو نشان دهنده ی هویت و شخصیت مجموعه شما می باشد.

یکی از اصول طراحی لوگو، ساده بودن آن است و نباید از طرح و شکل های پیچیده استفاده کرد و فراموش نکنید که باید با فرهنگ موضوع همخوانی داشته باشد.

لوگو باید دارای یک فرم مهندسی باشد که در ابعاد مختلف دچار دگرگونی نشود و لوگو باید منحصر به فرد باشد تا خاص بودن خود را نشان دهد.

دسته بندی طراحی لوگو

لوگوها به سه دسته ی نوشتاری، تصویری و ترکیب تصویری و علامت اختصاری تقسیم بندی می شوند و تمامی لوگوهای موجود در جهان یکی از این سه موارد می باشند.

لوگو نوشتاری به لوگوهایی می گویند که به جای یک شکل، چندین حرفه و یا یک کلمه آن را تشکیل می دهند که برندهای معروفی در این زمینه وجود دارند.

لوگوهای تصویری به لوگوهایی می گویند که فقط یک طرح هویت آن لوگو را معین می کند و هیچ چیز دیگری در لوگو طرح نمی شود.

لوگوهایی که به صورت مشترک هم از تصویر و هم از یک متن استفاده کرده اند لوگوهای حرفه ای هستند و برندهای زیادی با این طرح لوگو خود را طراحی کرده اند.

شما نیز می توانید جهت اطلاع از قیمت طراحی لوگو و سفارش آن با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

طراحی لوگو توسط تیم سئو تهران

تیم سئو تهران با دانش طراحان حرفه ای در زمینه طراحی لوگو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد و شما می توانید در این زمینه به ما اعتماد کنید.

اگر اطلاعات کمی در مورد طراحی لوگو دارید می توانید از مطالب مفید سایت استفاده نمایید تا آگاهی شما در این زمینه افزایش یابد و نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: درباره طراحی لوگو