بک لینک سئو تهران

بک لینک سئو تهران

تیم بک لینک سئو تهران یکی از برترین تیم های ایجاد بک لینک در ایران است که شما می توانید برای سفارش آن همین حالا اقدام نمایید.

تیم سئو تهران تشکیل شده از مجموعه برترین کارشناسان سئو در ایران، تیم ما به خوبی می داند که چگونه برای وب سایت شما بک لینک ایجاد کند تا در بهبود رنکینگ شما در گوگل موثر باشد.

به تیم ما اعتماد کنید تا جزء برترین ها ایران شوید!! بله درست است برترین ایران، سئو تهران می تواند شما را به رنکینگ برتر در ایران برساند.

مشتریان اولویت تیم سئو تهران هستند، چه در زمینه بک لینک و چه در زمینه های دیگری که سئو تهران فعالیت دارد مقصود همواره داشتن رضایت مشتریان است.

شاید بسیاری از دوستان که این مطلب را مطالعه می کنند فقط در حد شنیدن، کلمه بک لینک به گوششان رسیده باشد.

اما آیا شما می دانید بک لینک چیست و چه تاثیری بر بهینه سازی وب سایت شما دارد؟ آیا می دانید کیفیت بک لینک ها اهمیت بیشتری نسبت به تعداد آن ها دارد؟

این مقاله تخصصی نوشته شده برای آشنایی شما دوستان عزیز با بک لینک ها (Backlink) پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

بک لینک سئو تهران

بک لینک چیست؟

به زبان ساده بک لینک به پیوندهایی گفته می‌ شود که از سایت‌ های دیگر به سایت شما داده می‌شود، زمانی که از سایت خود به سایت دیگر پیوند می ‌دهید سایت مقابل از سایت شما بک لینک دریافت کرده‌است.

ارزش بک لینک در سئو می‌ توان گفت تقریبا بسیار زیاد است، تجربه نشان داده سایت‌ هایی که بک لینک های طبیعی زیاد دارند و در کنار آن محتوای منظم و جدید تولید می‌کنند، رتبه خوبی دارند.

برای روشن شدن اهمیت (Backlink) در سئو و بهینه سازی سایت به این مثال دقت کنید:

فرض کنید شما در جلسه‌ای موضوعی را بیان کردید و ۱۰ نفر موضوعی را که بیان کردید تایید کردند و به آن رأی دادند؛ سپس فرد دیگری موضوعی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی دادند و او را تأیید کردند.

حال حرف شما ارزش بیشتر دارد یا شخص مقابل؟ جواب واضح است که شما! زیرا افرادی که حرف شما را تایید می‌کنند بیشتر از شخص مقابل است.

بک لینک هم به این صورت است؛ تقریبا مانند رأی می‌ماند، هرچه بک لینک‌های شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی می‌دهند، آن را دوست دارند و مورد تاییدشان است، پس رتبه بهتری را خواهید داشت.

بک لینک از فاکتورهایی است که رتبه سایت را مشخص می‌کند، با تصمیم google در سال 2020 میلادی داشتن بک لینک های زیاد از اهمیت کمتری نسبت به داشتن بک لینک های واقعی و معتبر، برخوردار است.

بک لینک های Follow و NoFollow

لینک های Nofollow لینک‌هایی است که در rel آن مقدار Nofollow باشد، زمانی که شما لینک سایتی را به این حالت قرار دهید، روبات گوگل از شکستن پیج رنک شما بر روی این لینک خروجی جلوگیری می‌کند و به راحتی می ‌توانید تبلیغات متنی به صورت نوفالو در سایت خود قرار دهید.

اما لینک های Dofollow یا Follow… این مورد برعکس نوفالو است؛ اگر لینکی مقدار rel آن Nofollow نبود، Dofollow یا Follow است و نیاز نیست مقدار Dofollow و Follow را در rel قرار دهید.

جمع بندی

درپایان باید بگوییم که ایجاد بک لینک واقعی و طبیعی وقت بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت، پس این کار را برعهده کارشناسان و متخصصان قرار دهید.

کارشناسان تیم سئو تهران آماده اند تا برای وب سایت شما کار سئو سایت و ایجاد بک لینک را انجام دهند، کافیست با ما در ارتباط باشید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانید: روش صحیح پشتیبانی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد